De ironie is dat die anderhalve meter buiten juist wel ergens op slaat. Binnen met slechte ventilatie heeft dat afstand houden niet zoveel zin als je langere tijd met dezelfde mensen dezelfde ruimte deelt, dan adem je uiteindelijk toch dezelfde lucht in. Maar buiten kom je met een beetje afstand houden een heel eind.quote:
Ja, het valt me toch wel een beetje tegen, eerlijk gezegd. Maar goed, dat komt ook deels omdat ik pas net las dat er gisteren een mogelijke storing was.quote:
Deze doet toch wel een beetje pijn hoor. Wat was het vorige week woensdag? Je kan er denk ik 1000 afhalen ter compensatie van gisteren. Nog wel beetje teveel helaas.quote:
Dit is vrij hoog, zeker met Koningsdag in acht nemende.quote:
Ik woon niet in Groningen, maar in Gelderlandquote:Op woensdag 28 april 2021 15:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moeten ze eerst die brug richting Duitse Leer fixen. Als je vanuit Groningen naar Duitsland wil
Dankzij de bioscopen komen die films ook later op de streamingsdiensten.quote:Op woensdag 28 april 2021 15:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen Netflix en Disney+ hebben...pfft.
Is die storing nu opgelost (en ingehaald)?quote:Op woensdag 28 april 2021 15:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Gister storing, dus is waarschijnlijk hoger dan normaal.
De ironie is dat die anderhalve meter uit de lucht gegrepen is in Maart 2020 door RIVMquote:Op woensdag 28 april 2021 15:18 schreef Tijn het volgende:
De ironie is dat die anderhalve meter buiten juist wel ergens op slaat. Binnen met slechte ventilatie heeft dat afstand houden niet zoveel zin als je langere tijd met dezelfde mensen dezelfde ruimte deelt, dan adem je uiteindelijk toch dezelfde lucht in. Maar buiten kom je met een beetje afstand houden een heel eind.
Gisteren was er toch een storing ofso?quote:
Het beeld zal de komende twee weken wel duidelijker worden.quote:Op woensdag 28 april 2021 15:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Voelt als een hoop achterstallige administratie imo.
De aorta loopt nog.quote:Op woensdag 28 april 2021 15:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Is die storing nu opgelost (en ingehaald)?
Ja maar het mag niet normaal voelen. Het is crisis dus iedereen moet in de crisisstand. Straks ga jij nog normale dingen doen zoals normaal in een normaal leven. Dat kan echt niet!!!quote:Op woensdag 28 april 2021 15:20 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
De ironie is dat die anderhalve meter uit de lucht gegrepen is in Maart 2020 door RIVM
WHO adviseert 1m
In sommige landen is het ook 1m
Ik was vorig jaar op vakantie in Oostenrijk, waar het ook 1m was
Dat voelt gelijk een stuk normaler dan 1,5m
Verder alles goed of kom je net van het terras af?quote:Op woensdag 28 april 2021 15:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja maar het mag niet normaal voelen. Het is crisis dus iedereen moet in de crisisstand. Straks ga jij nog normale dingen doen zoals normaal in een normaal leven. Dat kan echt niet!!!
Kop van NH is echt interessant. 3 maanden lang een probleem en kijk nu...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |