Het was allemaal prima, echt heerlijk!quote:Op woensdag 28 april 2021 19:17 schreef Newby6781 het volgende:
[..]
Top man. Heerlijk weer. Mooi ook dat ze niet checken of je van hetzelfde huishouden hoort. Just like the old days
Godver, ik ga uit pure interesse eens googlen op kbbq, want ik denk dat is een of ander woord dat je zelf hebt verzonnen, is het gewoon echt een dingquote:Op woensdag 28 april 2021 19:13 schreef eragon2890 het volgende:
https://ibb.co/jZ2NKmJ
Dat was geweldig! Lekker met 8 mensen (een niet op de foto) twee uur kbbq gaan eten, na afloop nog ff zaten kletsen XD
We zaten met 5 en 3 aan een tafel, heerlijk zonder bekvodjes ouderwets gezellig 😂
Mag natuurlijk eigenlijk niet, maar hartje den haag vlak bij politiebureau, niemand carede lol. Liepen meerdere politieagenten langs maar die vonden het wel best, lekker relaxed zo 😃
Was een geweldige dag!
Gezien de vooruitzichten voor het weer zou me dat niets verbazen. Kijk jongens, terrassen open tot 20:00. Het is alleen wel 10 graden buitenquote:Op woensdag 28 april 2021 19:08 schreef Cynicio het volgende:
De komende dagen zal de planning voor het beslismoment van 3 mei weer "uitlekken". Wat verwachten jullie? Ik denk dat het kabinet extra terughoudend gaat zijn met het oog op de cijfers (constante bezetting maar nog geen duidelijke daling) en de heisa rond #CodeZwart. Ik zie wel gebeuren dat ze bestaande versoepelingen nog iets soepeler maken, zoals het verlengen van de terrastijd en misschien iets meer mensen in de winkels. Zou me niks verbazen als ze die 12-18 tijd hebben gekozen zodat ze een week zonder "echte" versoepelingen op die manier kunnen opvangen met een nepversoepeling.
Koreaanse BBQ? Yep, dat is een dingquote:Op woensdag 28 april 2021 19:22 schreef josja het volgende:
[..]
Godver, ik ga uit pure interesse eens googlen op kbbq, want ik denk dat is een of ander woord dat je zelf hebt verzonnen, is het gewoon echt een dingWeer wat geleerd!
Ontzag voor het virus? Moet ik nu binnen gaan blijven van jou omdat ik ontzag voor het virus moet hebben? Wat een rare uitdrukkingquote:Op woensdag 28 april 2021 19:24 schreef Confetti het volgende:
Ik merk hier en overal dat de arrogantie enorm is gegroeid en stuitend is. Het ontzag voor het virus is volstrekt weg terwijl de ziekenhuizen onder lopen. We hebben in India en vele andere Europese landen dat arrogantie en laconiek gedrag genadeloos kan worden gestraft.
We zijn overgeleverd aan de vaccinatie-en weergoden. Meer niet.
Haha ja dat lees ik net, serieus nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Koreaanse BBQ? Yep, dat is een ding
Goed bezig, ouwe knuffelbeerquote:Op woensdag 28 april 2021 19:19 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Het was allemaal prima, echt heerlijk!
Dat doemdenken daar hebben mensen nu wel een beetje genoeg van denk ik.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:24 schreef Confetti het volgende:
Ik merk hier en overal dat de arrogantie enorm is gegroeid en stuitend is. Het ontzag voor het virus is volstrekt weg terwijl de ziekenhuizen onder lopen. We hebben in India en vele andere Europese landen dat arrogantie en laconiek gedrag genadeloos kan worden gestraft.
Nee, maar drukte vermijden, bezoek beperken en afstand houden. Men *lijkt* het volledig zat te zijn en ook politici hebben daar aan bijgedragen door constant te roepen om versoepelingen.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:27 schreef popje het volgende:
[..]
Ontzag voor het virus? Moet ik nu binnen gaan blijven van jou omdat ik ontzag voor het virus moet hebben? Wat een rare uitdrukking
Allemaal heel erg maar India heeft nog steeds een bizar laag aantal (officiële) doden per miljoen inwoners dus ik vind dit soort berichten puur sensatiezucht.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:29 schreef slashdotter3 het volgende:
r/India - So my mom and dad both passed away of coronavirus (covid 19) and i just really dont see the point of living anymore
https://www.reddit.com/r/(...)away_of_coronavirus/
So my beloved dad and mom just passed away from covid in the hospital today. Im almost sleepless for almost a week. Uh those last moments i dont want to remember them ill literally faint. and im absolutely heart broken i was more of a family guy than a friend guy i just do not know what to do in life anymore i dont want to live anymore why would i live to suffer? I would just take my life and meet my parents back in the heaven. And i just have my uncle in delhi who also passed away from covid a few months ago. What will i do i cant pay or know how to pay rent or im just clueless this is the effect after rallying during a pandemic. Just sad any reccomendation on how to die in not a painful way?.
=================
In de replies meer mensen die soortgelijke verhalen delen...
Ik heb blijkbaar een andere vertaling van landen.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De VS is er een, die adviseren 6 feet. Dat zijn al 350 miljoen mensen.
quote:Op woensdag 28 april 2021 19:24 schreef Confetti het volgende:
Jammer, ik wilde die wel in de hoop dat ik gelijk al mn lifts kon pr-en.quote:
Ik denk weekje uitstel. Je moet ook al op 3 mei beslissen.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:08 schreef Cynicio het volgende:
De komende dagen zal de planning voor het beslismoment van 3 mei weer "uitlekken". Wat verwachten jullie? Ik denk dat het kabinet extra terughoudend gaat zijn met het oog op de cijfers (constante bezetting maar nog geen duidelijke daling) en de heisa rond #CodeZwart. Ik zie wel gebeuren dat ze bestaande versoepelingen nog iets soepeler maken, zoals het verlengen van de terrastijd en misschien iets meer mensen in de winkels. Zou me niks verbazen als ze die 12-18 tijd hebben gekozen zodat ze een week zonder "echte" versoepelingen op die manier kunnen opvangen met een nepversoepeling.
Kan dat eigenlijk wel doorgegeven worden aan het RIVM? Zou lullig zijn als hij over een paar maanden nog 2 keer langs moet omdat er geen vinkje achter zijn naam staat.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:44 schreef Mishu het volgende:
Iemand die ik ken heeft vandaag een Astrazeneca prik gekregen. Hij heeft gewoon de huisarts gebeld en gevraagd wat ze deden met spillage. 25 jaar, man.
De huisarts kan dat prima in z’n eigen systeem zetten. Doorgeven aan het RIVM moet je als patiënt toestemming voor geven.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Kan dat eigenlijk wel doorgegeven worden aan het RIVM? Zou lullig zijn als hij over een paar maanden nog 2 keer langs moet omdat er geen vinkje achter zijn naam staat.
Dat is het Rabbijn Maarssenplein lijkt me. Gegeten bij Kimchi House? Zit tegenwoordig trouwens ook een Koreaans BBQ-restaurant op de hoek vd Raamstraat en de Gedempte Burgwal (Kim da Lai). Bij beide nooit gegeten trouwens.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:13 schreef eragon2890 het volgende:
https://ibb.co/jZ2NKmJ
Dat was geweldig! Lekker met 8 mensen (een niet op de foto) twee uur kbbq gaan eten, na afloop nog ff zaten kletsen XD
We zaten met 5 en 3 aan een tafel, heerlijk zonder bekvodjes ouderwets gezellig 😂
Mag natuurlijk eigenlijk niet, maar hartje den haag vlak bij politiebureau, niemand carede lol. Liepen meerdere politieagenten langs maar die vonden het wel best, lekker relaxed zo 😃
Was een geweldige dag!
Laatst was er iemand hier die aan me vroeg hoe ik paniek/angst zou benoemen. In elk geval mooi dat er voorbeelden zijn die als antwoord kunnen dienen.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:44 schreef Mishu het volgende:
Iemand die ik ken heeft vandaag een Astrazeneca prik gekregen. Hij heeft gewoon de huisarts gebeld en gevraagd wat ze deden met spillage. 25 jaar, man.
Wel bizar om te zeggen dat het dodental bizar laag is...quote:Op woensdag 28 april 2021 19:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Allemaal heel erg maar India heeft nog steeds een bizar laag aantal (officiële) doden per miljoen inwoners dus ik vind dit soort berichten puur sensatiezucht.
Niet om de ellende die zich nu afspeelt in India te bagatelliseren... ik ben 2x in India geweest en de ellende die je daar ziet in de arme(re) wijken was toen al vreselijk. Niemand keek daar om als er iemand dood lag te gaan op straat of zwaargewond aan het bedelen was om geld om een dokter te laten kijken naar zijn verwondingen.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Allemaal heel erg maar India heeft nog steeds een bizar laag aantal (officiële) doden per miljoen inwoners dus ik vind dit soort berichten puur sensatiezucht.
Moeten de 60+'ers niet voor?quote:Op woensdag 28 april 2021 19:44 schreef Mishu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |