Geen idee of mannen dat ook krijgen. Maar goed, is 2 weken dus moet het op tijd uitzetten.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 21:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat? Dat heb ik nog nooit gezien. Als je geluk hebt kun je dus gratis abbo krijgen? Mannen ook?
Maar het is echt de hele tijd A'dam A'dam A'dam... is die app daar ontdekt of zet iedereen dat er gewoon neer?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 21:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat als ik Bumble afsluit en opnieuw aanzet dat de likes bovenop in de stapel zitten, soms wel 3 achter elkaar.
Woonplaats of locatie? Hij mij niet, zie van alles in de buurt ook.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 21:59 schreef JDx het volgende:
[..]
Maar het is echt de hele tijd A'dam A'dam A'dam... is die app daar ontdekt of zet iedereen dat er gewoon neer?
Totaal nietquote:Op zaterdag 1 mei 2021 21:45 schreef Avianflu het volgende:
Merken jullie ook dat het weer wat drukker is op de apps? Wordt weer veel gepraat.
Zit ik dan op een zaterdagavond![]()
Niet echt.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 21:45 schreef Avianflu het volgende:
Merken jullie ook dat het weer wat drukker is op de apps? Wordt weer veel gepraat.
Zit ik dan op een zaterdagavond![]()
Ik heb nu inderdaad ook veel mensen met woonplaats Amsterdam (of Randstad). Eentje gematcht en die was een weekendje naar Limburg. Met n=1 heb ik dus vastgesteld dat ze allemaal hier op vakantie zijn. (snap ik welquote:Op zaterdag 1 mei 2021 21:59 schreef JDx het volgende:
[..]
Maar het is echt de hele tijd A'dam A'dam A'dam... is die app daar ontdekt of zet iedereen dat er gewoon neer?
Hahaha denken dat mannen iets gratis krijgen op dat soort appsquote:Op zaterdag 1 mei 2021 21:44 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Geen idee of mannen dat ook krijgen. Maar goed, is 2 weken dus moet het op tijd uitzetten.
Ik dacht ik geef een politiek correct bemoedigend antwoordquote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hahaha denken dat mannen iets gratis krijgen op dat soort apps
Hebben ze dan bij het swipen niet gewoon je bio niet gelezen ofzo.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet echt.
Wel matches die denken dat ze aan de hand van 1 zin kunnen herkennen dat het niet klikt.
Blijft mensen op die apps apart vinden.
Stond los van de bio.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 23:19 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Hebben ze dan bij het swipen niet gewoon je bio niet gelezen ofzo.
Wappie gespotquote:Op zaterdag 1 mei 2021 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stond los van de bio.
Ging over corona en alle maatregelen daaromheen, vind dat ze daarin tever zijn doorgeschoten.
Blijkbaar is dat een extreem standpunt
Als je daardoor al een wappie bentquote:
Mooie levenshouding wel.quote:Op zondag 2 mei 2021 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je daardoor al een wappie bent
Vind het zelf juist belangrijk dat je vanalles in meerdere perspectieven kan zien, als iemand dan door zoiets al meteen een vooroordeel klaar heeft liggen dan gaat dat hem sowieso niet worden.
Over maand alsnog rechts swipen die dames.quote:
Ik weet dat niet allemaal precies. Ik heb gewoon die info van reddit.com/r/Tinder. Staan zat posts die alles uitleggen. Zoek maar naar ELO score of algorithm. Veel chatten boost ook je ELO bijv, of een max aantal foto's hebben.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:13 schreef JDx het volgende:
Hoe vaak passen ze die zogenaamde ELO's en algo's aan dan? Jij weet daar alles van toch?
Gisteren geleerd, een hysterische reactie ligt altijd in je historie.quote:Op zondag 2 mei 2021 20:12 schreef Aiciu het volgende:
Mijn date is mad omdat ik haar nummer vroeg zodat ik de dating app kan verwijderen
Soms snap ik vrouwen echt niet, bedoel je het goed gaan ze boos worden
Na 1 date al zo serieus dat je de dating app wil verwijderen?quote:Op zondag 2 mei 2021 20:12 schreef Aiciu het volgende:
Mijn date is mad omdat ik haar nummer vroeg zodat ik de dating app kan verwijderen
Soms snap ik vrouwen echt niet, bedoel je het goed gaan ze boos worden
Ik wil juist haar nummer zodat ik haar exclusief kan datenquote:Op zondag 2 mei 2021 20:34 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Gisteren geleerd, een hysterische reactie ligt altijd in je historie.
Ze vult dingen in obv jouw mededeling.
1 van mijn dates is MAD dat ik geen serieuze intenties meer heb/niet met hem verder wil. Ben ik eerlijk, weer niet goed. Mannen.
Dit klopt wel een beetje, maar ik neem aan dat je je beweegredenen hebt toegelicht.quote:Op zondag 2 mei 2021 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Na 1 date al zo serieus dat je de dating app wil verwijderen?
Daar zou ik eigenlijk ook wel een beetje de kriebels van krijgen.
Ok, maar je hebt nog niet afgesproken, of wel. Want na een beetje chatten te horen krijgen dat een man exclusief wil date..... ik ben voor minder weggerendquote:Op zondag 2 mei 2021 20:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik wil juist haar nummer zodat ik haar exclusief kan daten
En niet elke keer die kut app moet openen om een bericht te lezen maar gewoon via pop up kan lezen en later kan antwoorden.
Heb je zoveel gemeen en alsnog mad
Zo is ze zelf ook.quote:Op zondag 2 mei 2021 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Na 1 date al zo serieus dat je de dating app wil verwijderen?
Daar zou ik eigenlijk ook wel een beetje de kriebels van krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |