Straks is ze ongesteldquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:22 schreef Aiciu het volgende:
Ik ga dit weekend een seksmarathon houden als eerste date
Ze blijft meteen 2 dagen slapen
Als Dexter je hele bed in vershoudfolie inwikkelen, doe ook gelijk je bank anders is het zo raar.quote:Op donderdag 13 mei 2021 06:46 schreef JDx het volgende:
[..]
Hotel, zit je ook niet met de gore zooi.
Houdt ze ook vanquote:Op donderdag 13 mei 2021 06:46 schreef JDx het volgende:
[..]
Hotel, zit je ook niet met de gore zooi.
Zo zat m'n broer er vorige week bij en ik had precies die gedachte toen ik er wasquote:Op donderdag 13 mei 2021 07:54 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Als Dexter je hele bed in vershoudfolie inwikkelen, doe ook gelijk je bank anders is het zo raar.![]()
Een wijf dat 2 dagen aaneengesloten ligt te ronken. lekker danquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:22 schreef Aiciu het volgende:
Ik ga dit weekend een seksmarathon houden als eerste date
Ze blijft meteen 2 dagen slapen
En de deugster met vier of vijf negerkindjes om zich heen die niks te vreten hebben terwijl zij zelf in een 'goedkoop' hostel verblijven met gratis WiFiquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:16 schreef JDx het volgende:
[..]
Vergeet de foto's in een kano of met een aapje in de jungle niet.
Of met een parachutepak aan en een duimpje omhoog
Zolang er maar geneukt wordtquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:25 schreef Academicus het volgende:
[..]
Een wijf dat 2 dagen aaneengesloten ligt te ronken. lekker dan
Dat zijn de leukste, veel plezierquote:Op donderdag 13 mei 2021 09:50 schreef Sounddragon het volgende:
Spontane date; samen een rondje motor rijden straks
Dan zeg je haar toch af?quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:21 schreef Academicus het volgende:
Ik heb einde middag een date maar volgens mij is het een beetje een luxe paardje, ex-man is piloot
Heb ik weer![]()
En dan waarschijnlijk nog geen eens een wipje
Biker babes, leukste babesquote:Op donderdag 13 mei 2021 09:50 schreef Sounddragon het volgende:
Spontane date; samen een rondje motor rijden straks
Ben al voorzienquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Mooi dat er verschil is, heb jij daar meer kans
Nee want ik ga zeker voor dat wipje, hoe klein de kans ook isquote:Op donderdag 13 mei 2021 11:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan zeg je haar toch af?
Wat een gezeur
Kijk maar uit dat je die wanhoop niet uitstraaltquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:15 schreef Academicus het volgende:
[..]
Nee want ik ga zeker voor dat wipje, hoe klein de kans ook is
Het is een sport, weet je
Haha goeie, maar klopt inderdaad. Gelukkig rook ik vooraf een jointje en dan is alles wel primaquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:25 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je die wanhoop niet uitstraalt
Halve fles deo in de pot en klaar!quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:54 schreef Academicus het volgende:
[..]
Haha goeie, maar klopt inderdaad. Gelukkig rook ik vooraf een jointje en dan is alles wel prima
Ook zonder wipje is het eigenlijk prima want ik heb het hele huis grondig schoongemaakt mocht ze nog 'een drankje' willen doen
Dus win-win
quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:15 schreef Academicus het volgende:
[..]
Nee want ik ga zeker voor dat wipje, hoe klein de kans ook is
Het is een sport, weet je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |