Waarom heeft de kut jumbo dat nietquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:49 schreef Stepperoller het volgende:
Prijs per kg verschilt nou ook weer niet zo enorm veel. Broccoli kost per kg 2,38 eu en paprika 2,99 per kg als je buitenbeentjes neemt.
https://www.ah.nl/producten/product/wi4177/ah-broccoli
https://www.ah.nl/product(...)itenbeentjes-paprika
Ligt er voor een groot gedeelte ook aan hoe je ze klaar maakt. Je moet ze eens uithollen (dat stompje eruit halen) en kaas erin doen en dan op een gourmetplaat of zo gooien. Maar in het algemeen hebben ze veel vocht erin. Als ik ze wok, blijf ik wokken tot al het vocht eruit is dan zijn ze wel lekker, maar krimpen ze ook harder dan jouw lul bij -40 celsius.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:49 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hoe doe je dan lekkere champignons maken en gecombineerd met wat? Het is altijd alsof ik naar stof smakende snotjes eet
Ik kook minstens 4x per week Aziatisch. Ik heb 1 jaar in HongKong gewoond en was daar nog nooit zo fit geweest. Veel groente als ontbijt en lunch.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:51 schreef Abid het volgende:
[..]
Lekker bezig, shaoxing werkt altijd als een tiet. Ik heb zin om ook weer flink te gaan wokken. Maar moet eens voor een nieuwe pan gaan, alleen dat hele inbranden geen zin meer in.
Maar sinds ik Chinees kook heb ik best wel plezier aan gezond eten. Enige nadeel is dat ik soms wat veel olie gebruik, maar ja verder is het veel groente en kip. Laatste tijd eet ik ook wel vegetarische Indiase curries, maar daar ben ik nog mee aan het experimenteren.
Kan je beetje kantonees dan of mandarijn? Lijkt me wel een toffe ervaring toch heel anders dan hier. Mis je het soms nog?quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik kook minstens 4x per week Aziatisch. Ik heb 1 jaar in HongKong gewoond en was daar nog nooit zo fit geweest. Veel groente als ontbijt en lunch.
Mandarijn wordt niet gesproken in Hong Kong he. Alleen Kantonees en Engelsquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef Abid het volgende:
[..]
Kan je beetje kantonees dan of mandarijn? Lijkt me wel een toffe ervaring toch heel anders dan hier. Mis je het soms nog?
Nog nietquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mandarijn wordt niet gesproken in Hong Kong he. Alleen Kantonees en Engels
Ik heb Mandarijns gestudeerd. Mijn toenmalige zakenpartner sprak Kantonees. Maar ik heb ook 2 jaar in Chicago gewoond voor werk. Dat was weer totaal anders. Beiden geweldige landen om te wonen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:56 schreef Abid het volgende:
[..]
Kan je beetje kantonees dan of mandarijn? Lijkt me wel een toffe ervaring toch heel anders dan hier. Mis je het soms nog?
Putonghua kun je gewoon in Hong Kong praten wordt daar ook erkend. Verstaan ze ook prima.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mandarijn wordt niet gesproken in Hong Kong he. Alleen Kantonees en Engels
Hong kong is een wereldstad. Engels spreekt men zeer goed. Er wonen sowieso veel Amerikanen, Europeanen en Australiėrs.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:59 schreef Abid het volgende:
[..]
Putonghua kun je gewoon in Hong Kong praten wordt daar ook erkend. Verstaan ze ook prima.
Wel tof ik heb altijd Mandarijn willen leren, maar weet niet echt waar te beginnen. Is zo anders, als ik gewoon kon praten zou ik al tevreden zijn. Maar lijkt me wel een toffe ervaring om dat voor een jaartje mee te maken. Koken hoef je ook niet echt toch? Eten op straat kost daar bijna niks geloof ik.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:58 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik heb Mandarijns gestudeerd. Mijn toenmalige zakenpartner sprak Kantonees. Maar ik heb ook 2 jaar in Chicago gewoond voor werk. Dat was weer totaal anders. Beiden geweldige landen om te wonen.
Vul ze met kaas bijv.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:49 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hoe doe je dan lekkere champignons maken en gecombineerd met wat? Het is altijd alsof ik naar stof smakende snotjes eet
Goeie vriend van mij, zijn vriendin is van Hong Kong. Het lijkt mij wel tof om er eens heen te gaan. Maar het mainland trekt mij ook wel ook al is de communistische partij paranoia richting buitenlanders. Ik moet er eens heen om te kijken of mijn koken in de buurt kom van dat wat ze daar eten.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hong kong is een wereldstad. Engels spreekt men zeer goed. Er wonen sowieso veel Amerikanen, Europeanen en Australiėrs.
Streetfood in Aziequote:Op dinsdag 27 april 2021 22:01 schreef Abid het volgende:
[..]
Wel tof ik heb altijd Mandarijn willen leren, maar weet niet echt waar te beginnen. Is zo anders, als ik gewoon kon praten zou ik al tevreden zijn. Maar lijkt me wel een toffe ervaring om dat voor een jaartje mee te maken. Koken hoef je ook niet echt toch? Eten op straat kost daar bijna niks geloof ik.
Ik ben ook anti paprika en champignons dus ik snap je.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:36 schreef Fok-it het volgende:
Fijn dit. @:Amarantha, wij horen nu een front te vormen
Dat moet verholpen worden. Ik stel voor dat wij de Bradge contacteren en we bij hem gaan eten. Ik kook dan iets met champignons en paprika. Dan maak ik jou eerst een bordje voordat hij de hele pan leegeet. Dan kan hij het reviewen en kan jij proeven en met een beetje geluk ben je dan genezen van je anti-status. Kan je de kijkers van BradgeTV vertellen hoe ik je heb genezen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben ook anti paprika en champignons dus ik snap je.
Ik heb daar nooit zelf gekookt inderdaad. En mainland China is ook leuk maar wel een stuk ranziger.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:01 schreef Abid het volgende:
[..]
Wel tof ik heb altijd Mandarijn willen leren, maar weet niet echt waar te beginnen. Is zo anders, als ik gewoon kon praten zou ik al tevreden zijn. Maar lijkt me wel een toffe ervaring om dat voor een jaartje mee te maken. Koken hoef je ook niet echt toch? Eten op straat kost daar bijna niks geloof ik.
Wat een leven. Maar uiteindelijk toch het happiest in Nederland of woon je nu ook ergens in het buitenland?quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit zelf gekookt inderdaad. En mainland China is ook leuk maar wel een stuk ranziger.
Ik ga nog liever dood.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:07 schreef Abid het volgende:
[..]
Dat moet verholpen worden. Ik stel voor dat wij de Bradge contacteren en we bij hem gaan eten. Ik kook dan iets met champignons en paprika. Dan maak ik jou eerst een bordje voordat hij de hele pan leegeet. Dan kan hij het reviewen en kan jij proeven en met een beetje geluk ben je dan genezen van je anti-status. Kan je de kijkers van BradgeTV vertellen hoe ik je heb genezen.
Dan kan er misschien een soort cult ontstaan dat moeders met hun kinderen van ver naar mij komen omdat hun kinderen geen groentes eten. Dan genees ik ze gewoon en krijg ik bergen met geld en als ik mijn eerst miljoen heb krijg jij 250 duizend van me.
Like gegeven voor je eerlijkheid en oprechtheid. Maar ik zou liegen als ik niet een beetje op mijn ziel ben getrapt.quote:
Een paprikagodquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:10 schreef marc0871 het volgende:
Mijn werkplek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben nu bijna 40 en conciėrge op een middelbare school. Suf maar gelukkig. En geld genoeg.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:08 schreef Abid het volgende:
[..]
Wat een leven. Maar uiteindelijk toch het happiest in Nederland of woon je nu ook ergens in het buitenland?
Als het voor jou werkt, dan werkt het.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:14 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna 40 en conciėrge op een middelbare school. Suf maar gelukkig. En geld genoeg.
En ‘s avonds Duveltjes drinken. Lekker man.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:14 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna 40 en conciėrge op een middelbare school. Suf maar gelukkig. En geld genoeg.
Dus je hebt Mandarijn en Filosofie beide gestudeerd aan de uni? Hoezo heb je dan de stap gemaakt naar concierge?quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:14 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Af en toe een sigaar, drinken doe ik amper meer. Dat liep uit de hand haha.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:15 schreef Abid het volgende:
[..]
Als het voor jou werkt, dan werkt het.Hier is alles wel wat relaxter en minder hectisch geloof ik. Gewoon af en toe zitten met een duvel en genieten.
Zojuist weer wat nieuwe Engelse woorden en uitdrukkingen geleerdquote:
Als het maar voor jou werkt, en ja drank ik moet er ook vaker van wegblijven.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:16 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Af en toe een sigaar, drinken doe ik amper meer. Dat liep uit de hand haha.
Stuurt hij echt alles terug dan? Kan best dat hij op een zwarte lijst is gekomen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:17 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zojuist weer wat nieuwe Engelse woorden en uitdrukkingen geleerd![]()
Ik geloof best dat ze liever geen keyboard leveren aan iemand die toch alles terugstuurt
Ik drink weer veel te veel. Gelukkig geen sterke drank. Dat heb ik afgezworen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:16 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Af en toe een sigaar, drinken doe ik amper meer. Dat liep uit de hand haha.
Wijze man zei ooit drank is de meest heftige hard drugs.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:17 schreef Abid het volgende:
[..]
Als het maar voor jou werkt, en ja drank ik moet er ook vaker van wegblijven.
Alle paprika's zijn fucking lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:31 schreef okselzweet het volgende:
Groene paprika is wel teringsmerig trouwens.
Dat is het zeker, maja goed dat je het niet meer gebruikt.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:18 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wijze man zei ooit drank is de meest heftige hard drugs.
En legaal
Doen alsof je spleetogen hebtquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik kook minstens 4x per week Aziatisch. Ik heb 1 jaar in HongKong gewoond en was daar nog nooit zo fit geweest. Veel groente als ontbijt en lunch.
Ik heb in december een zakje van 3 kilo gekocht.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:11 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik eet zelden gekookte aardappelen want ik vind dat die net naar twister fries smaken
Een bigot zijnquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen alsof je spleetogen hebt
Ik ben alleenstaande vader van een autistische jongen. Dat combineerde niet met werk. En ik trok het ook niet helemaal meer.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je hebt Mandarijn en Filosofie beide gestudeerd aan de uni? Hoezo heb je dan de stap gemaakt naar concierge?
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:11 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik eet zelden gekookte aardappelen want ik vind dat net naar gekookte aardappelen smaken
Altijd klote als het even wat minder gaat. Veel plezier met lezen hopelijk kan je je beetje focussen. De admiraal en de alliance kan je vergeten ik steen jou en Fcu030. Slaap lekker straks en hopelijk morgen een betere dag.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:21 schreef Makrelis het volgende:
Pff. Voel me echt kut vanavond. Boekje lezen en proberen te slapen. Take care guys.
Dat klinkt wel begrijpelijk ja. Denk niet dat veel autistische kinderen goed aarden in andere culturen of hoop heen en weer gereisquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ben alleenstaande vader van een autistische jongen. Dat combineerde niet met werk. En ik trok het ook niet helemaal meer.
Knap dat je voor een oplossing heb gekeken die past. En ach conciėrge zijn is ook niks mis mee.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ben alleenstaande vader van een autistische jongen. Dat combineerde niet met werk. En ik trok het ook niet helemaal meer.
Ik vind het super leuk werk, ik werk graag met jonge mensen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:23 schreef Abid het volgende:
[..]
Knap dat je voor een oplossing heb gekeken die past. En ach conciėrge zijn is ook niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |