quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze het meegenomen hebben?
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke dwaas gaat er nou hele tassen vol eten en drank meenemen tijdens koningsdag als er om de 2 meter een kraampje staat met koud bier en/of sate etc?
Maar een vuilnisbakje naast je kraam is te veel gevraagd.
Wel eens in Amsterdam geweest tijdens k'dag?
Dat doen echt de meeste mensen dusquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
En nee nog nooit daar geweest met k-dag
De eerste is niet zo veel. De 2de kan een nasty mf zijn. Collega lag 2 dagen onder zeil.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pfizer schijnt wel de minste bijwerkingen te hebben van wat ik hoor
Mja, bij de andere vaccins heb je dat en meer van allebei de prikken.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De eerste is niet zo veel. De 2de kan een nasty mf zijn. Collega lag 2 dagen onder zeil.
En ik vind het wel nieuwswaarde hebben. Al was het alleen maar voor onze Duitse vrienden. Die binnenkort wellicht onze patiënten mogen overnemen. En ook voor Bevrijdingsdag. Wat precies 1 incubatietijd hierna plaats gaat vinden.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon geen probleem en niet nieuwswaardig.
In de buitenlucht vinden nauwelijks extra besmettingen plaats. Dus die Duitse vrienden zullen hier niet zo veel last van hebben hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:59 schreef capricia het volgende:
[..]
En ik vind het wel nieuwswaarde hebben. Al was het alleen maar voor onze Duitse vrienden. Die binnenkort wellicht onze patiënten mogen overnemen. En ook voor Bevrijdingsdag. Wat precies 1 incubatietijd hierna plaats gaat vinden.
Prima dus. Dat er aandacht aan gegeven wordt.
Gefelicteerd, ik heb geen idee hoe ik op zoiets moet reageren.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:59 schreef capricia het volgende:
[..]
En ik vind het wel nieuwswaarde hebben. Al was het alleen maar voor onze Duitse vrienden. Die binnenkort wellicht onze patiënten mogen overnemen. En ook voor Bevrijdingsdag. Wat precies 1 incubatietijd hierna plaats gaat vinden.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:24 schreef XSbig het volgende:
Heel de dag onder de pannen geweest, maar gelukkig dat die parken allemaal schoon geveegd zijn. Kunnen Karel en Annie mooi weer de kleinkinderen van school halen en oppassen en de dag erna bakkie doen bij Piet en Corien.
Kutjeugd.
Prima, zet maar in het India topic.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
India heeft een eigen topic. Dan moet er wel iets aan de hand zijn. @:leolinedance
morgen weer +9000quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:41 schreef zalkc het volgende:
Las ik nu in het bericht van de RIVM dat ze denken een storing te hebben? De cijfers zijn op dinsdag wat lager dan verwacht, dus zal het wel weer een storing zijn?
Bij AZ wordt elke prik minder, zoals bij de meeste vaccins het geval is, de mRNA vaccins zijn daarop juist de uitzondering.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, bij de andere vaccins heb je dat en meer van allebei de prikken.
Besmettingen vinden in de buitenlucht amper plaats hèquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Laat ze de vaccinatie-ambitie voor deze week eens updaten, staat nog steeds niks op voor deze week.quote:
Thanks!!!quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
De EMA heeft op hun website documenten waarin de geautoriseerde fabricagelocaties staan genoemd.
Pfizer/Biontech: https://www.ema.europa.eu(...)t-information_en.pdf (pagina 17)
Moderna: https://www.ema.europa.eu(...)t-information_en.pdf (pagina 13)
Janssen: https://www.ema.europa.eu(...)t-information_en.pdf (pagina 18)
AstraZeneca: https://www.ema.europa.eu(...)t-information_en.pdf (pagina 13)
Nou, door mensen te wijzen op feiten waar ze hun mening op gebaseerd hebben en dat die mening wellicht niet 100% klopt.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Gefelicteerd, ik heb geen idee hoe ik op zoiets moet reageren.
Lekker met zijn allen met de trein naar huis.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de buitenlucht vinden nauwelijks extra besmettingen plaats. Dus die Duitse vrienden zullen hier niet zo veel last van hebben hoor.
Als ze echt willen helpen sturen ze bakken met vaccinaties, dat is namelijk het enige dat helpt, alle andere maatregelen zijn schijn gebleken.
dan is ie zeker te laagquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat ze de vaccinatie-ambitie voor deze week eens updaten, staat nog steeds niks op voor deze week.
Ja het is schandalig.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:02 schreef Discombobulate het volgende:
Veel politiegeweld weer vandaag zie ik op Twitter.
Dat kan alleen als die originele mening gebaseerd is op feitenquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, door mensen te wijzen op feiten waar ze hun mening op gebaseerd hebben en dat die mening wellicht niet 100% klopt.
En ja, dat kan best zonder flamen.
Hoezo? Ik woon in Amsterdam, waar moet ik dan heen?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen met de trein naar huis.
Je weet dat in het openbaar vervoer ook corona maatregels gelden? Als je al met de trein gaat en niet gewoon naar huis loopt/fietst/rijdt.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen met de trein naar huis.
Dachten ze in India ook.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Besmettingen vinden in de buitenlucht amper plaats hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |