O... dat hoeft ook weer niet hoor.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 01:40 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Precies.
Gewoon dit topic opheffen.
Het is mooi geweest.
Fuk corona leve wimpie!quote:Op dinsdag 27 april 2021 01:41 schreef Mammietje het volgende:
[..]
O... dat hoeft ook weer niet hoor.![]()
Ik had vanaf nu feestgedruis van je verwacht.... om even het hele coronagebeuren van je af te zetten.
Dat hoeft ook weer niet we zijn nog lang niet van de ellende af. De gevolgen van de lockdowns die zullen dan relevant worden, het zal nog een tijdje duren voor dat heel de wereld gevaccineerd is dus we zullen nog regelmatig worden opgeschrikt door mutaties. Dit gaat nog wel een jaartje door etteren hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2021 01:40 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Precies.
Gewoon dit topic opheffen.
Het is mooi geweest.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 01:45 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet we zijn nog lang niet van de ellende af. De gevolgen van de lockdowns die zullen dan relevant worden, het zal nog een tijdje duren voor dat heel de wereld gevaccineerd is dus we zullen nog regelmatig worden opgeschrikt door mutaties. Dit gaat nog wel een jaartje door etteren hoor.
Nouhou.... die ouwe Nikes heb ik zelf ook, maar die kapotte paraplu wil ik wel ruilen tegen een paar gebruikte mondkapjes...quote:Op dinsdag 27 april 2021 01:47 schreef Document1 het volgende:
Ik heb trouwens nog een paar ouwe Nikes en een kapotte paraplu te koop.
#covidvrijmarkt.
Dat hoeft niet te beteken dat het in je persoonlijke levenssfeer relevant is maar in het nieuws zal het nog een tijdje dominant zijn.quote:
Dat laatste heb ik er zelf ook nog een paar van in de aanbieding.quote:Op dinsdag 27 april 2021 01:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nouhou.... die ouwe Nikes heb ik zelf ook, maar die kapotte paraplu wil ik wel ruilen tegen een paar gebruikte mondkapjes...
Shit.... concurrentie dus...quote:Op dinsdag 27 april 2021 01:50 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik er zelf ook nog een paar van in de aanbieding.
Zeker.quote:Op dinsdag 27 april 2021 01:49 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te beteken dat het in je persoonlijke levenssfeer relevant is maar in het nieuws zal het nog een tijdje dominant zijn.
Klopt daarom ben ik ook vooral benieuwt hoe de politiek op alles gaat reageren. Want ook in Nederland zal je zo nu en dan lezen dat iemand toch besmet/ziek/overleden is ondanks gevaccineerd. Want dat zagen we al in de trails dat de vaccins echt heel goed werken maar niet 100%. Ik hoop dat ze dit keer wel nuchter blijven denken.quote:Op dinsdag 27 april 2021 01:52 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zeker.
Dit gaat nog heeuul lang uitgemolken worden.
Clicks zijn clicks.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 06:46 schreef Erno-BE het volgende:
https://coronatest.nl/ik-(...)nline-afspraak-maken
Mensen uit 1961 mogen nu ook een afspraak maken bij de GGD voor vaccinatie, mensen geboren tussen 1956 en 1960 krijgen AstraZeneca via de huisarts.
Blijf gewoon met z’n allen lekker in eigen tuin vandaag en ga niet bij mensen op bezoek of naar het park. Verzetjes in deze tijd zijn ongepast in mijn ogen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 07:16 schreef Drekkoning het volgende:
Fijne Koningsdag allemaal
Veel plezier met jullie plannen, maak er wat moois van buiten. We kunnen wel een verzetje gebruiken ondertussen
Ik ben in een tuin in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 april 2021 07:25 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Blijf gewoon met z’n allen lekker in eigen tuin vandaag en ga niet bij mensen op bezoek of naar het park. Verzetjes in deze tijd zijn ongepast in mijn ogen.
Echt he? Het belooft heerlijk weer te worden, geniet ervan allen! Ik heb zelfs een beetje de kriebels, zo van jaaaa, mooi weer, het einde is nabij, bijna afgelopen met deze ellendequote:Op dinsdag 27 april 2021 07:16 schreef Drekkoning het volgende:
Fijne Koningsdag allemaal
Veel plezier met jullie plannen, maak er wat moois van buiten. We kunnen wel een verzetje gebruiken ondertussen
Het OMT is bang binnenkort z’n relevantie te gaan verliezen zo te zienquote:Mocht het aantal ziekenhuisopnames de komende tijd toch weer fors toenemen, dan moet er ook een stokje worden gestoken voor de geplande versoepelingen van de coronaregels. Dat zegt het Outbreak Management Team (OMT), dat het kabinet adviseert over de bestrijding van het coronavirus.
De deskundigen adviseren "steeds de mogelijkheid van een noodstop op de versoepelingen aan te houden" en raden het kabinet aan heel voorzichtig om te gaan met de volgende stap, na het openen van de terrassen op woensdag. Het gaat dan om het openen van locaties als dierentuinen en pretparken en het toestaan van binnen sporten, zoals staat gepland voor 11 mei.
De versoepelingen mogen echt alleen doorgaan als het weekgemiddelde van het aantal nieuwe opnames in het ziekenhuis en op de intensive care zeker met 10 procent is gedaald, zo vinden zij. Het liefst ziet het OMT zelfs een afname van 15 procent voordat er versoepeld wordt. Het OMT adviseerde het kabinet eerder al "met klem" te wachten met het loslaten van de coronaregels.
Ik doe mijn mondkapjes wegquote:Op dinsdag 27 april 2021 01:47 schreef Document1 het volgende:
Ik heb trouwens nog een paar ouwe Nikes en een kapotte paraplu te koop.
#covidvrijmarkt.
Samenvatting:quote:Op dinsdag 27 april 2021 07:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb het misschien een beetje gemist. Maar wat is de hype met die zelftests tegenwoordig?
Zijn ze betrouwbaar genoeg om de GGD te negeren? Ik hoorde dat user @:fetx met zijn vrienden een zelftest gaat doen en dan met 10+ man gaat zuipen.
Iemand in mijn familie moest naar een klant (grote bank) om de hele dag met een team aan een project te werken. Allemaal in de ochtend een zelftest en ze konden los.
Ook iemand in mijn omgeving had wat vage klachten en had 2 zelftests gedaan (geen zin om naar GGD te gaan). 2x negatief dus gaat weer volledig los.
Ik heb de memo gemist denk ik. Iemand een samenvatting voor me?
quote:Op dinsdag 27 april 2021 07:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb het misschien een beetje gemist. Maar wat is de hype met die zelftests tegenwoordig?
Zijn ze betrouwbaar genoeg om de GGD te negeren? Ik hoorde dat user @:fetx met zijn vrienden een zelftest gaat doen en dan met 10+ man gaat zuipen.
Iemand in mijn familie moest naar een klant (grote bank) om de hele dag met een team aan een project te werken. Allemaal in de ochtend een zelftest en ze konden los.
Ook iemand in mijn omgeving had wat vage klachten en had 2 zelftests gedaan (geen zin om naar GGD te gaan). 2x negatief dus gaat weer volledig los.
Ik heb de memo gemist denk ik. Iemand een samenvatting voor me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |