Ja, dat weten we. En dat is geen enkel probleem, we zijn ook in de, toen nog geadviseerde quarantaine, gegaan toen we in januari terugkwamen. Dat vind ik ook niet meer dan normaal, overigens.quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:48 schreef Fred het volgende:
[..]
Lastige keuze.
Kom je na 15 mei terug? Dan heb je ook nog eens die verplichte quarantaine.
Ja, wil ik weten ja! Wij willen hier overal een bron van zien of tenminste een uitleg hebben. Is topic-eigen. Dus hup, over de brug, met de billen bloot, vertel op.quote:
Ja, ok gaat niet gebeuren. Ik zie wat jij doet.quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, wil ik weten ja! Wij willen hier overal een bron van zien of tenminste een uitleg hebben. Is topic-eigen. Dus hup, over de brug, met de billen bloot, vertel op.
Ja? Zie je het echt?quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, ok gaat niet gebeuren. Ik zie wat jij doet.
Ik kom even weer een keer kijken en zie @Mammietje weer haar best doen om mensen uit de kleren te krijgen hoor. Sommige dingen veranderen nooitquote:
LOLquote:Op dinsdag 27 april 2021 01:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik kom even weer een keer kijken en zie @:Mammietje weer haar best doen om mensen uit de kleren te krijgen hoor. Sommige dingen veranderen nooit
O ja het is koningsnacht. Hopelijk kunnen we volgend jaar wel weer gewoon normaal doen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 01:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nah... het wordt steeds beter!
Koningsnacht he?!![]()
[ afbeelding ]
Doe jij niet normaal dan?quote:Op dinsdag 27 april 2021 01:21 schreef ipa84 het volgende:
[..]
O ja het is koningsnacht. Hopelijk kunnen we volgend jaar wel weer gewoon normaal doen.
Nou normaal met koningsnacht zit ik in de kroeg hoor. (en daarna sneu neuzen uitlachen die heel de nacht een plekje bezet houden voor de vrijmarkt.)quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 01:23 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Nou normaal met koningsnacht zit ik in de kroeg hoor. (en daarna sneu neuzen uitlachen die heel de nacht een plekje bezet houden voor de vrijmarkt.)
Geen idee ik heb in de familie een stel wat elk jaar op een vrijmarkt staan die vinden het geweldig. Ik zelf moet er niet aan denken om er te staan zeker als je zie wat de meeste voor rotzooi verkopen. Er staat hier tegenwoordig niet voor niks een grote container het is gewoon een verlengstuk van de milieustraat geworden.quote:Op dinsdag 27 april 2021 01:26 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Ja, gezellig.![]()
Mis dat wel.![]()
Maar denk dat die 'sneuneuzen' zich ook wel vermaakten hoor!![]()
Tenminste... ga er vanuit dat je dat ook om de sfeer doet en niet alleen om het plekje.
Ik heb hetzelfde hoor. Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 27 april 2021 01:30 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Geen idee ik heb in de familie een stel wat elk jaar op een vrijmarkt staan die vinden het geweldig. Ik zelf moet er niet aan denken om er te staan zeker als je zie wat de meeste voor rotzooi verkopen. Er staat hier tegenwoordig niet voor niks een grote container het is gewoon een verlengstuk van de milieustraat geworden.
Zoveel valt er eigenlijk ook niet te melden toch. De risicogroepen zo snel mogelijk vaccineren en open die tent.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 27 april 2021 01:39 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Zoveel valt er eigenlijk ook niet te melden toch. De risicogroepen zo snel mogelijk vaccineren en open die tent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |