Nou, nog maar 3 jaar wachten voor mij dus, zal je zien dat ik net in het buitenland ben als ik aan de beurt ben.quote:
Meh, een paar goede vragen maar zodra Foucault in een artikel wordt geciteerd haak ik afquote:
Tja, keuzes...quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:24 schreef Tijger_m het volgende:
Nou, nog maar 3 jaar wachten voor mij dus, zal je zien dat ik net in het buitenland ben als ik aan de beurt ben.
Ik durf niet te lachenquote:Op dinsdag 27 april 2021 00:24 schreef Tijger_m het volgende:
En over grapjes gesproken, hier in COR bespreken we dagelijks het covid beleid van de regering dus ja, grapjes mag in COR.
Dat was een grap
Jij zat toch in de risicogroep? Kan je niet via de huisarts een vaccin ontvangen?quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Inderdaad. Mantelzorg verlenen of vaccinatie. Het leven zit vol met keuzes.
Mischien wel maar ik zie dat deze week niet meer gaan gebeuren en ik ben niet zo van het voordringenquote:Op dinsdag 27 april 2021 00:32 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Jij zat toch in de risicogroep? Kan je niet via de huisarts een vaccin ontvangen?
Dan inderdaad even geduld hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien wel maar ik zie dat deze week niet meer gaan gebeuren en ik ben niet zo van het voordringen
Ja, dan maar in Juni. Ik heb covid tot dusverre overleeft dus een maandje langer lukt ook nog welquote:
O, doe dat echt wel. Dring voor.quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien wel maar ik zie dat deze week niet meer gaan gebeuren en ik ben niet zo van het voordringen
Tussen de afspraak regelen en de prik zit ook al snel 3 weken tussen. Tenminste dat was voor me vader zo hopelijk gaat dat binnenkort ook sneller.quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dan maar in Juni. Ik heb covid tot dusverre overleeft dus een maandje langer lukt ook nog wel
Je gaat over 2 weken de situatie daar weer eens bekijken?quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dan maar in Juni. Ik heb covid tot dusverre overleeft dus een maandje langer lukt ook nog wel
Jij bent een apart mannetje. dat wel.quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En ik wordt in een maand 4 keer getest dus ik weet iig heel erg zeker dat ik geen covid heb als ik terug ben![]()
Hoezo dat? Niet dat ik het met je oneens ben maar ik vraag mij af waarom jij dat denktquote:Op dinsdag 27 april 2021 00:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij bent een apart mannetje. dat wel.
Ik vertrek zaterdagquote:Op dinsdag 27 april 2021 00:41 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je gaat over 2 weken de situatie daar weer eens bekijken?
Wat een draaikont.quote:Gommers zou niet versoepelen 'met de finish in zicht'
Arts en voorman van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) Diederik Gommers zou toch liever zien dat er woensdag geen versoepelingen worden doorgevoerd. Dan mogen winkels weer meer mensen ontvangen en terrassen weer tot 18.00 uur open. "Ik zou niet versoepelen, zo met de finish in zicht. Ik zou het niet doen", zei hij maandagavond aan tafel van de talkshow Beau.
Gommers wijst daarbij op de verminderde mentale weerbaarheid van verpleegkundigen en artsen in overvolle ziekenhuizen. "Ze zijn nu zes maanden bezig en je ziet op plekken hele hoge uitval. Als de collega's in Brabant er zo doorheen zitten. Dan zeg ik: jongens, ik had iets meer rust gewild."
Eerder op de dag zei Gommers nog dat de versoepelingen van de coronamaatregelen niet zullen zorgen voor een piek in het aantal ic-opnames omdat het vaccineren nu echt op stoom is. Wel benadrukte hij al dat het openen van de terrassen en het schrappen van de avondklok niet moet leiden tot het idee dat "alles nu voorbij is".
Dat vraag je je helemaal niet af.quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoezo dat? Niet dat ik het met je oneens ben maar ik vraag mij af waarom jij dat denkt
Lastige keuze.quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oeh... dan al.![]()
Dus alweer druk in de voorbereidingen. Tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |