SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou zo'n cheezy liefdesverklaring had ik niet verwacht hoor Flesquote:
De truc is om ze in de staafmixer te doenquote:Op maandag 26 april 2021 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ze wat makkelijker te eten waren zou ik er nu ook zin in hebben
quote:Op maandag 26 april 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De truc is om ze in de staafmixer te doen
Gelijk heb jequote:Op maandag 26 april 2021 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou zo'n cheezy liefdesverklaring had ik niet verwacht hoor Fles![]()
Die lagen hier van het weekend al, niet meegenomen want ze zaten per 4.quote:
Hoe staat het trouwens met de koffiedame?quote:Op maandag 26 april 2021 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelijk heb jezulke dingen doe ik ook niet vaak. En zeker niet naar bezette vrouwen
![]()
Ik heb samen gedaan met m'n zusquote:Op maandag 26 april 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die lagen hier van het weekend al, niet meegenomen want ze zaten per 4.
Of het beginquote:Op maandag 26 april 2021 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
echt het moment dat welke vrouw dan ook meer interesse in mij zou tonen dan "goedemorgen" dat zou hoogstwarschijnlijk het eind van mijn leven zijn
Zeg nooit nooit tochquote:Op maandag 26 april 2021 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heeft wat radicaals nodig maar okee
Aperitiefquote:
Kwalitatiefquote:
Suggestiefquote:
Lawinequote:
Verneukeritiefquote:
Cocaīnequote:
quote:Op maandag 26 april 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben ik in een aflevering van Lingo beland?
Ik heb die kreupele nog niet gezien?quote:Op maandag 26 april 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
GROEN!!!quote:Op maandag 26 april 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Zitten ook allemaal mensen met beperkingen verderquote:Op maandag 26 april 2021 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die zit tegenwoordig in de Tweede Kamer
Cums..hot...duidelijk een man die weet waar ie het over heeft..quote:
Nee dit loopt namelijk wel lekkerquote:Op maandag 26 april 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
ehh ja stond in het woordenboek.quote:Op maandag 26 april 2021 21:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Cums..hot...duidelijk een man die weet waar ie het over heeft..
Ja of niet! Staat dat überhaupt wel in het Nederlands woordenboek? Toch best wel een heel Engels woord..is dat dan al zo "ingeburgerd " hier?quote:Op maandag 26 april 2021 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ehh ja stond in het woordenboek.
Nou als ik een onbekend woord tegenkom in het woordenboek wil ik weten wat het betekent..
Maar dat zal wel aan mij liggen...
Als het niet in het woordenboek had gestaan, was het afgekeurd...quote:Op maandag 26 april 2021 21:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja of niet! Staat dat überhaupt wel in het Nederlands woordenboek? Toch best wel een heel Engels woord..is dat dan al zo "ingeburgerd " hier?![]()
Hmmm..you've got a point..quote:Op maandag 26 april 2021 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als het niet in het woordenboek had gestaan, was het afgekeurd...
quote:Op maandag 26 april 2021 21:26 schreef Flory het volgende:
[..]
OeiZet je de ventilatie wat hoger?
Als ze verkoeling wil, springt ze wel in de maasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
we??quote:Op maandag 26 april 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
kunnen we straks fris op mijn kussen kwijlen
Ben je vrij morgen?quote:Op maandag 26 april 2021 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
dit gaat denk ik een latertje worden. nog 3 hele afleveringen van The Serpent te gaan. Die wil ik voor het slapen wel mee pikken![]()
![]()
![]()
Gisteren ook aan begonnen, straks de derdequote:Op maandag 26 april 2021 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
dit gaat denk ik een latertje worden. nog 3 hele afleveringen van The Serpent te gaan. Die wil ik voor het slapen wel mee pikken![]()
![]()
![]()
Tuurlijk. Morgen is het een nationale Feestdag, dan wordt er geen post bezorgd..quote:
oh jaquote:Op maandag 26 april 2021 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tuurlijk. Morgen is het een nationale Feestdag, dan wordt er geen post bezorgd..
Sorry zat op het verkeerde accountquote:Op maandag 26 april 2021 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ah een schiezofreen is nooit alleen![]()
![]()
![]()
Ik ook. mijn been protesteerde vandaag bij het werk nog steeds...quote:Op maandag 26 april 2021 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal groepjes sportende mensen bij de kerk. Beetje jaloers wel.
Spannend hequote:Op maandag 26 april 2021 21:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Gisteren ook aan begonnen, straks de derde
Ja ik ook, zeker voor groente en fruit enzo.quote:Op maandag 26 april 2021 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Weer melk in huis
En gratis zakje omdat dat dus moet binnenkort. Ik ga die dingen zo vaak vergeten.
Als die er af moet dan moet je het zeggen he?quote:Op maandag 26 april 2021 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook. mijn been protesteerde vandaag bij het werk nog steeds...
Ik heb al 2 adresjes hier op FOK!quote:Op maandag 26 april 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die er af moet dan moet je het zeggen he?
wat houd je tegen er bij te gaan staan en mee te doen?quote:Op maandag 26 april 2021 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal groepjes sportende mensen bij de kerk. Beetje jaloers wel.
pick me pick me pick mequote:Op maandag 26 april 2021 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb al 2 adresjes hier op FOK!
Bitterbal en iemand die geneeskunde heeft gestudeerd..
Ik doe niet andersquote:
Ik denk dat ze morgen weer naar de SS moetquote:
M'n rug.quote:Op maandag 26 april 2021 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
wat houd je tegen er bij te gaan staan en mee te doen?
I wishquote:Op maandag 26 april 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen bij het zaklopen en spijkerpoepen gaat dat er wel weer vanaf.
Koens is er nogquote:
Als er kak uitkomt is niet goed hoorquote:
Hier zijn zoveel verkeerde opmerkingen op te maken maar ik gedraag mequote:
quote:Op maandag 26 april 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koens is er nogWas bang dat ze je langer zouden opsluiten voor dat vuurwerk.
quote:Op maandag 26 april 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ning-zoetermeer.html
Zoetermeer is wel echt de ghetto van Nederland hoorquote:Op maandag 26 april 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ning-zoetermeer.html
Heb nog wel van die lekmatjes voor je van toen ik nog vol met open wonden zat?quote:
ik ken alle wijken en voel me nergens onveilig.quote:Op maandag 26 april 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoetermeer is wel echt de ghetto van Nederland hoor
Welke wijk woon je?quote:Op maandag 26 april 2021 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken alle wijken en voel me nergens onveilig.
In tegenstelling tot vele wijken in de grote steden
O ja handig zijn die.quote:Op maandag 26 april 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog wel van die lekmatjes voor je van toen ik nog vol met open wonden zat?
in het betere deel van Buytenwegh. En dat is een wijk die ook wat mindere delen heeft waar ik zeker niet zou willen wonen. Hier is het (nog) goed te doenquote:
Buytenwegh is wel oké ja. Maar Palensteinquote:Op maandag 26 april 2021 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in het betere deel van Buytenwegh. En dat is een wijk die ook wat mindere delen heeft waar ik zeker niet zou willen wonen. Hier is het (nog) goed te doen
beulenquote:Op maandag 26 april 2021 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze morgen weer naar de SS moet
zou toch een stuk beter zijn nu na het slopen van de helft van die oude flats zou je denkenquote:Op maandag 26 april 2021 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buytenwegh is wel oké ja. Maar Palenstein
Geen idee, maar veel slechte dingen gehoord. Twee vriendinnen van mij komen uit Zoetermeer. Eentje woont aan het Noord aa.quote:Op maandag 26 april 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou toch een stuk beter zijn nu na het slopen van de helft van die oude flats zou je denken
maar dan nog steeds liever 10x Palenstein dan Laakkwartier of iets als Kanaleneiland qua onveiligheid
Wat kun je doen dan? Niks mag.quote:Op maandag 26 april 2021 23:02 schreef Koen66 het volgende:
iemand nog iets leuks doen met Koningsdag?
Ik ga de Elfstedentocht zaklopenquote:Op maandag 26 april 2021 23:02 schreef Koen66 het volgende:
iemand nog iets leuks doen met Koningsdag?
quote:Op maandag 26 april 2021 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga de Elfstedentocht zaklopen
Saaaaaaiquote:Op maandag 26 april 2021 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
isaac hayes luisteren
can u dig it?
Mweh nee hahaquote:Op maandag 26 april 2021 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
isaac hayes luisteren
can u dig it?
Paddenstoelen eten.quote:Op maandag 26 april 2021 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
isaac hayes luisteren
can u dig it?
Is geen act. Hayes was een baas.quote:Op maandag 26 april 2021 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Saaaaaai![]()
Heb je geen betere act?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Mwa Iemand die elke avond dezelfde artiest loopt te pimpen wordt een beetje monotoon.quote:Op maandag 26 april 2021 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is geen act. Hayes was een baas.
Ga jij nou maar weer op buitenlanders zeiken of zo. Is nog zo'n act waar we geen genoeg van krijgen.
Zie je dat?quote:Op maandag 26 april 2021 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa Iemand die elke avond dezelfde artiest loopt te pimpen wordt een beetje monotoon.
quote:Op maandag 26 april 2021 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heeft ie nog altijd een beter uitzicht dan de binnenkant van je reet.quote:Op maandag 26 april 2021 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zie je dat?
Dat is een berggeit... Een berggeit op een rots in Sicilië. Weet je waar hij naar kijkt?
Naar alle f#cks die ik niet geef.
Dat sowieso.quote:Op maandag 26 april 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog altijd een beter uitzicht dan de binnenkant van je reet.
quote:Op maandag 26 april 2021 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zie je dat?
Dat is een berggeit... Een berggeit op een rots in Sicilië. Weet je waar hij naar kijkt?
Naar alle f#cks die ik niet geef.
Rummikubquote:Op maandag 26 april 2021 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Stratego spelen met baby yoda?
Okee, dit is best zieligquote:
Ben aan het werkquote:Op maandag 26 april 2021 22:34 schreef dud0r het volgende:
Of ik vraag of @:bitterbal voor me langs gaat
Kleding en lp's onder andere.quote:Op dinsdag 27 april 2021 06:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben aan het werk
Wat voor sale is dat?
Ja mevrouwquote:
Werken vandaag?quote:
Ja geen idee. Het is alweer voorbij ook :pquote:Op dinsdag 27 april 2021 07:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ben je zo blij en luidruchtig?
jaja, ben er alquote:
Maar het zonnetje schijntquote:Op dinsdag 27 april 2021 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen idee. Het is alweer voorbij ook :p
maar je hebt nu wel verse broodjes?quote:Op dinsdag 27 april 2021 07:52 schreef CherryLips het volgende:
De winkel hier beneden werd om zeven uur bevoorraad.
Toen bleek dat ik was vergeten de wekker uit te zetten.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 07:52 schreef CherryLips het volgende:
De winkel hier beneden werd om zeven uur bevoorraad.
Toen bleek dat ik was vergeten de wekker uit te zetten.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is weer terug. Dat uitzicht
Neequote:Op dinsdag 27 april 2021 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je hebt nu wel verse broodjes?
Blije tok boze tokquote:Op dinsdag 27 april 2021 07:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een manisch-depressieve kip zo.
oeh, wafelsquote:Op dinsdag 27 april 2021 07:57 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel wafels maken. En een smoothie alleen m'n banaan is nog niet rijp.
Oh lekker. Nu nieuwe boeken? :pquote:Op dinsdag 27 april 2021 08:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik heb gister mijn geld terug gehad van mijn geannuleerde vakantie
ik zem maar gelijk weer aan, kan ik hem ook niet vergetenquote:Op dinsdag 27 april 2021 07:53 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik moet niet vergeten morgen de wekker weer aan te zetten
Heb ik ondertussen ook maar weer gedaanquote:Op dinsdag 27 april 2021 08:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zem maar gelijk weer aan, kan ik hem ook niet vergeten
Misschien glitchen we met een parallelle wereldquote:Op dinsdag 27 april 2021 08:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
soms is de naam hier van bitterbal oranje dan weer niet?
komt omdat ze naar Rotterdam is verhuisdquote:Op dinsdag 27 april 2021 08:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
soms is de naam hier van bitterbal oranje dan weer niet?
quote:Op dinsdag 27 april 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
Sleutel kwijt. Staan voor een dichte deur
never a dull momentquote:Op dinsdag 27 april 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
Even iets door de ruit gooienquote:Op dinsdag 27 april 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
jij of de manager?quote:Op dinsdag 27 april 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
Jij gaat eerst doekoes makenquote:Op dinsdag 27 april 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
A hutspot ofzo. We gaan rwina zetten
ahaquote:Op dinsdag 27 april 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De manager. K mag geen sleutel omdat k een kluiscode heb
Dan moet je zelf het kasverschil betalenquote:Op dinsdag 27 april 2021 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze weg gaat even een overval plannen.
Water is nat.quote:
welke rommelmarktquote:Op dinsdag 27 april 2021 09:57 schreef datismijnmening het volgende:
Zin om op de rommelmarkt op een beeldje te stampen
Je hebt een revolutie ontketendquote:Op dinsdag 27 april 2021 10:20 schreef kwiwi het volgende:
En de 3e bij ons nu die ontslag heeft genomen in het team. Ik lach me helemaal dood, één incompetente manager die 3 goede werknemers wegjaagt en dan nog volhouden dat ie heus wel meerwaarde heeft
Echt?quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Moggu allen op deze zonovergoten Koningsdag3:43 langer zonlicht dan gisteren, HOEZEE
![]()
De meeste giraffes zijn biseksueel.
Wat een dag
De manager van de manager heeft dan vast ook iets uit te leggen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:20 schreef kwiwi het volgende:
En de 3e bij ons nu die ontslag heeft genomen in het team. Ik lach me helemaal dood, één incompetente manager die 3 goede werknemers wegjaagt en dan nog volhouden dat ie heus wel meerwaarde heeft
Waarom stilletjes? Er is na 4:30 toch geen avondklok.quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:14 schreef RockNijntje het volgende:
Vannacht stilletjes om 4:30 iemands huis uit gesneakt, ik voelde me weer een puber. Kut avondklok.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:42 schreef Amarantha het volgende:
Gaan jullie naar Willem en Max kijken op tv?
Die gaat er toch pas komende nacht vanaf??quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom stilletjes? Er is na 4:30 toch geen avondklok.
Ja maar na half 5 mag je met de avondklok gewoon de straat op.quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die gaat er toch pas komende nacht vanaf??
Ja, maar normaal duurt die toch ook maar tot 4:30 volgens mij.quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die gaat er toch pas komende nacht vanaf??
Waarvoor dank, meneer Ruttequote:Op dinsdag 27 april 2021 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
4:30 is vast gekozen zodat kwiwi's weer gewoon over straat kunnen.
Ik wilde m'n collega niet wakker maken, hij sliep zo schattigquote:Op dinsdag 27 april 2021 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom stilletjes? Er is na 4:30 toch geen avondklok.
'Per ongeluk'. Wilde gewoon niet dat opa naar blote vrouwen keek en nu is opa boosquote:Op dinsdag 27 april 2021 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
M'n moeder heeft per ongeluk kinderbeveiliging op de tablet van opa gezet en nu is ze me boos en ongeduldig aan het appen omdat ze hulp nodig heeft om het op te lossen.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'Per ongeluk'. Wilde gewoon niet dat opa naar blote vrouwen keek en nu is opa boos
quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde m'n collega niet wakker maken, hij sliep zo schattig.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'Per ongeluk'. Wilde gewoon niet dat opa naar blote vrouwen keek en nu is opa boos
Ik zit hier ook al sinds 9 uurquote:Op dinsdag 27 april 2021 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo nog maar eens paar uur aan het werk; daarna is het wel weer mooi geweest. Wel een rustige dag.
EN vanavond natuurlijk ookquote:Op dinsdag 27 april 2021 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik ook nog even doen zodat ik morgen kan BBQen
quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:10 schreef kwiwi het volgende:
Vanaf morgen gaat het hier een hele week regenen
Kunnen we nog steeds niet het terras opquote:Op dinsdag 27 april 2021 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier wordt het na morgen ook weer gewoon kut hoor
Er zaten paar kinderen hier op een kleedje toen ik langs kwam lopen met de hond. Ranja en cake verkopen op een plek waar genoeg mensen voorbij komen. Goede business.quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:23 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk volgend jaar wel weer een vrijmarkt.
Weekje of twee extra kan er ook nog wel bij. Ben benieuwd of de prijzen een beetje normaal zullen blijven. Als je ziet wat een vakantiehuisje tegenwooridg kost is het heel snel gedaan met mijn medelijden met de branchequote:Op dinsdag 27 april 2021 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen we nog steeds niet het terras op
Ja verdikkie, vraag en aanbod, goedmaken van misgelopen kosten, extra kosten, hoe durven ze.quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weekje of twee extra kan er ook nog wel bij. Ben benieuwd of de prijzen een beetje normaal zullen blijven. Als je ziet wat een vakantiehuisje tegenwooridg kost is het heel snel gedaan met mijn medelijden met de branche
Ja leuk, als je het kunt betalen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Ja verdikkie, vraag en aanbod, goedmaken van misgelopen kosten, extra kosten, hoe durven ze.
Van mij hebben ze niet zoveel last vandaagquote:Op dinsdag 27 april 2021 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de drukte in de stad en de stadsparken vanmiddag is.
Ik heb aantal weken ook nog even gekeken om een paar nachten weg te gaan; maar als ik ga dan neem ik wel de tent. Ze kunnen nu zo ongeveer vragen wat ze willen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weekje of twee extra kan er ook nog wel bij. Ben benieuwd of de prijzen een beetje normaal zullen blijven. Als je ziet wat een vakantiehuisje tegenwooridg kost is het heel snel gedaan met mijn medelijden met de branche
Denk best druk.quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de drukte in de stad en de stadsparken vanmiddag is.
Wat voor cijfer geef je The Serpent?quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denk best druk.
Ik blijf gewoon lekker binnen.
Zit nu naar Willy en Max in EHV te kijken..
Misschien straks een nieuwe serie uitkiezen om te bingen...
Ja precies. Hoop dat het over een tijdje weer gaat zakken. Dit is geen doen zo.quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb aantal weken ook nog even gekeken om een paar nachten weg te gaan; maar als ik ga dan neem ik wel de tent. Ze kunnen nu zo ongeveer vragen wat ze willen.
4 sterren uit de mogelijke 5quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor cijfer geef je The Serpent?
Kunnen ze straks weer extra steun vragen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he, ik ga niet 5 euro betalen voor een glas cola.
Geloof dat het ook wel weer gaat zakken. Zodra mensen weer naar het buitenland kunnen heeft dat toch vaak de voorkeur; maar verwacht ook wel dat lokaal toerisme wel een beetje blijft nu mensen dat (her)ontdekt hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Hoop dat het over een tijdje weer gaat zakken. Dit is geen doen zo.
Maar er zullen heus wel mensen zijn die al die tijd hun geld niet aan leuke dingen uitgegeven hebben en die nu heel nodig eruit moeten. Laat die maar even eerst gaan dan
Zonder auto kom je daar nergens dus dat is makkelijk verdienenquote:Op dinsdag 27 april 2021 11:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of hotels e.d. hier duurder zijn geworden, vond het sowieso altijd al duur.
Maar las gisteren dat op hawaii de huurauto's op het moment niet aan te slepen zijn omdat het reizen weer op gang komt, en de goedkoopste op een gegeven moment meer dan 700$ per dag was!
Ja dus mensen gingen nu bij Uhaul verhuisbusjes e.d. huren daarquote:Op dinsdag 27 april 2021 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonder auto kom je daar nergens dus dat is makkelijk verdienen
Kun je meteen in kwamperen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dus mensen gingen nu bij Uhaul verhuisbusjes e.d. huren daar
quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of hotels e.d. hier duurder zijn geworden, vond het sowieso altijd al duur.
Maar las gisteren dat op hawaii de huurauto's op het moment niet aan te slepen zijn omdat het reizen weer op gang komt, en de goedkoopste op een gegeven moment meer dan 700$ per dag was!
..gaan we eerst de Duitsers uitpersenquote:Op dinsdag 27 april 2021 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geloof dat het ook wel weer gaat zakken. Zodra mensen weer naar het buitenland kunnen heeft dat toch vaak de voorkeur; maar verwacht ook wel dat lokaal toerisme wel een beetje blijft nu mensen dat (her)ontdekt hebben.
Creatieve oplossing wel.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dus mensen gingen nu bij Uhaul verhuisbusjes e.d. huren daar
O ja. het is al tijd voor LUNCHGENOTquote:Op dinsdag 27 april 2021 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar even lunchen en zorgen dat ik tussen 13:40 en 13:45 goed op aan het letten ben. Tot die tijd wat Vietnamees gekakel op de achtergrond.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 11:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denk best druk.
Ik blijf gewoon lekker binnen.
Zit nu naar Willy en Max in EHV te kijken..
Misschien straks een nieuwe serie uitkiezen om te bingen...
Da’s dan twee euro aubquote:Op dinsdag 27 april 2021 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
..gaan we eerst de Duitsers uitpersen![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:ijsdraakje
misschien vanmiddag voor de cam zettten
Lol ja en geen Ajaxfan tegenkomt.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu maar hopen dat hij niet dood wordt geschopt in die regio..
Zijn dat WimLex en Maxi?quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:ijsdraakje
misschien vanmiddag voor de cam zettten
In deze SC mag je alles zeggenquote:Op dinsdag 27 april 2021 12:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik mag het misschien niet zeggen, Alexia mag dan wellicht in potentie de mooiste van de drie prinsessen zijn, maar het lijkt me ook de grootste bitch van de drie...
Boa’s moeten bewapend worden!quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Coca-Cola Raspberry is best lekker!
Geef! Mijn stomme AH heeft hem niet.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Coca-Cola Raspberry is best lekker!
Hier bij de Jumbo ook nog niet gezien, alleen op de schappen de naam zien staan..quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geef! Mijn stomme AH heeft hem niet.
Ik heb dat nog nooit gedronken..quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geef! Mijn stomme AH heeft hem niet.
Verkopen ze die niet in Zwitserland??quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:34 schreef kwiwi het volgende:
Nu ineens zin in van die cola fles snoepjes
Denk het wel, maar nog nooit gekocht hier.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verkopen ze die niet in Zwitserland??
DE koning gaat ook ff racenquote:Op dinsdag 27 april 2021 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat dit een van de betere koningsdagen is voor de prinsessen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |