SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou zo'n cheezy liefdesverklaring had ik niet verwacht hoor Flesquote:
De truc is om ze in de staafmixer te doenquote:Op maandag 26 april 2021 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ze wat makkelijker te eten waren zou ik er nu ook zin in hebben
quote:Op maandag 26 april 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De truc is om ze in de staafmixer te doen
Gelijk heb jequote:Op maandag 26 april 2021 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou zo'n cheezy liefdesverklaring had ik niet verwacht hoor Fles![]()
Die lagen hier van het weekend al, niet meegenomen want ze zaten per 4.quote:
Hoe staat het trouwens met de koffiedame?quote:Op maandag 26 april 2021 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelijk heb jezulke dingen doe ik ook niet vaak. En zeker niet naar bezette vrouwen
![]()
Ik heb samen gedaan met m'n zusquote:Op maandag 26 april 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die lagen hier van het weekend al, niet meegenomen want ze zaten per 4.
Of het beginquote:Op maandag 26 april 2021 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
echt het moment dat welke vrouw dan ook meer interesse in mij zou tonen dan "goedemorgen" dat zou hoogstwarschijnlijk het eind van mijn leven zijn
Zeg nooit nooit tochquote:Op maandag 26 april 2021 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heeft wat radicaals nodig maar okee
Aperitiefquote:
Kwalitatiefquote:
Suggestiefquote:
Lawinequote:
Verneukeritiefquote:
Cocaīnequote:
quote:Op maandag 26 april 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben ik in een aflevering van Lingo beland?
Ik heb die kreupele nog niet gezien?quote:Op maandag 26 april 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
GROEN!!!quote:Op maandag 26 april 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Zitten ook allemaal mensen met beperkingen verderquote:Op maandag 26 april 2021 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die zit tegenwoordig in de Tweede Kamer
Cums..hot...duidelijk een man die weet waar ie het over heeft..quote:
Nee dit loopt namelijk wel lekkerquote:Op maandag 26 april 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
ehh ja stond in het woordenboek.quote:Op maandag 26 april 2021 21:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Cums..hot...duidelijk een man die weet waar ie het over heeft..
Ja of niet! Staat dat überhaupt wel in het Nederlands woordenboek? Toch best wel een heel Engels woord..is dat dan al zo "ingeburgerd " hier?quote:Op maandag 26 april 2021 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ehh ja stond in het woordenboek.
Nou als ik een onbekend woord tegenkom in het woordenboek wil ik weten wat het betekent..
Maar dat zal wel aan mij liggen...
Als het niet in het woordenboek had gestaan, was het afgekeurd...quote:Op maandag 26 april 2021 21:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja of niet! Staat dat überhaupt wel in het Nederlands woordenboek? Toch best wel een heel Engels woord..is dat dan al zo "ingeburgerd " hier?![]()
Hmmm..you've got a point..quote:Op maandag 26 april 2021 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als het niet in het woordenboek had gestaan, was het afgekeurd...
quote:Op maandag 26 april 2021 21:26 schreef Flory het volgende:
[..]
OeiZet je de ventilatie wat hoger?
Als ze verkoeling wil, springt ze wel in de maasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
we??quote:Op maandag 26 april 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
kunnen we straks fris op mijn kussen kwijlen
Ben je vrij morgen?quote:Op maandag 26 april 2021 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
dit gaat denk ik een latertje worden. nog 3 hele afleveringen van The Serpent te gaan. Die wil ik voor het slapen wel mee pikken![]()
![]()
![]()
Gisteren ook aan begonnen, straks de derdequote:Op maandag 26 april 2021 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
dit gaat denk ik een latertje worden. nog 3 hele afleveringen van The Serpent te gaan. Die wil ik voor het slapen wel mee pikken![]()
![]()
![]()
Tuurlijk. Morgen is het een nationale Feestdag, dan wordt er geen post bezorgd..quote:
oh jaquote:Op maandag 26 april 2021 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tuurlijk. Morgen is het een nationale Feestdag, dan wordt er geen post bezorgd..
Sorry zat op het verkeerde accountquote:Op maandag 26 april 2021 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ah een schiezofreen is nooit alleen![]()
![]()
![]()
Ik ook. mijn been protesteerde vandaag bij het werk nog steeds...quote:Op maandag 26 april 2021 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal groepjes sportende mensen bij de kerk. Beetje jaloers wel.
Spannend hequote:Op maandag 26 april 2021 21:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Gisteren ook aan begonnen, straks de derde
Ja ik ook, zeker voor groente en fruit enzo.quote:Op maandag 26 april 2021 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Weer melk in huis
En gratis zakje omdat dat dus moet binnenkort. Ik ga die dingen zo vaak vergeten.
Als die er af moet dan moet je het zeggen he?quote:Op maandag 26 april 2021 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook. mijn been protesteerde vandaag bij het werk nog steeds...
Ik heb al 2 adresjes hier op FOK!quote:Op maandag 26 april 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die er af moet dan moet je het zeggen he?
wat houd je tegen er bij te gaan staan en mee te doen?quote:Op maandag 26 april 2021 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal groepjes sportende mensen bij de kerk. Beetje jaloers wel.
pick me pick me pick mequote:Op maandag 26 april 2021 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb al 2 adresjes hier op FOK!
Bitterbal en iemand die geneeskunde heeft gestudeerd..
Ik doe niet andersquote:
Ik denk dat ze morgen weer naar de SS moetquote:
M'n rug.quote:Op maandag 26 april 2021 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
wat houd je tegen er bij te gaan staan en mee te doen?
I wishquote:Op maandag 26 april 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen bij het zaklopen en spijkerpoepen gaat dat er wel weer vanaf.
Koens is er nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |