Het zit allemaal heel ingewikkeld in elkaar denk die Gelmore ook vaak vast zat voor het een en ander zo te lezen daarbij zijn het 3 vrouwen voor zover bekend die in het spel zijn in dat tijdsbestekquote:Op dinsdag 27 april 2021 12:53 schreef Aaltje1978 het volgende:
Maar ff serieus, als die Shalina bijna 4 is (zoals haar moeder in die Facebook-reactie beweert), dan is ze dus van 2017 en toen zat Gelmore toch nog in de bajes en had hij een relatie met Dootje?
Ik denk overigens ook dat Angelo niet van Gelmore was. De tijdlijn klopt niet en het is ook vreemd dat hij (als bio-papa zijnde) nooit mee ging naar de bezoekjes van Barbie aan Angelo. Als hij echt de vader was, dan zou Jeugdzorg hem daar niet weg hebben gehouden. En Barbie kennende zou ze dan echt wel haar hele Instagram vol hebben gezet met foto's van Gelmore en Angelo samen.
Daarnaast beweert die Shalinamariesande dus ook dat ze "net deden alsof" hij de vader van Angelo was. En zij was in het begin van de relatie vrij close met Barbie en Gelmore: er stonden overal foto's en filmpjes op Insta over de bonusdochter in de prinsessenjurk. Ik vermoed zelfs dat Barbie Gelmore via haar heeft leren kennen. Shalinamariesande en Barbie waren namelijk al bevriend voordat Gelmore in beeld kwam. Ik weet namelijk 100% zeker dat ik haar een keer op de live-video van Gerrit heb zien reageren kort nadat hij en Samant uit elkaar gingen, en dat ze het toen fanatiek voor Samantha opnam.
Oh, zie nu dat dat al van gisterenavond is.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:13 schreef Injetta het volgende:
Lees net dat Samantha min of meer is ingestort en opgenomen is.
En dan wil hij haar nieteens beffenquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:33 schreef evelien89 het volgende:
. Deed ze met michael. Voor hem was zij heel braaf maar hij heeft haar helemaal verneukt. Heeft een plastic pop van haar gemaakt en betrekt haar in praktijkjes.
Dat zuur tast de lichtgevende werking aan. Daarom neemt zij die tanden ook. Hoeft zij ook niet meer. Snap ik.quote:
Echt he, onleesbare lappen tekst!!quote:Op dinsdag 27 april 2021 14:06 schreef maily het volgende:
[..]
Wtf ....
en wat is er toch met het schrijfvermogen van die mensen
Ja Mike is niet echt je ideale bedpartner vanuit vrouwelijk oogpuntquote:Op dinsdag 27 april 2021 14:51 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Maar wel gepijpt willen worden zeker.
Afschuwelijk zulke kerels
Het lijkt me er ook 1 die al binnen 10 seconden klaarkomtquote:Op dinsdag 27 april 2021 14:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja Mike is niet echt je ideale bedpartner vanuit vrouwelijk oogpunt
die slaappillen pakken ze niet om te slapenquote:Op dinsdag 27 april 2021 08:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Hmm ik betwijfel of het zelfmoord was van Gilly. Ik heb wel eens begrepen dat drugsgebruikers flink doorgaan met gebruik -soms wel enkele dagen- en dan slaaptabletten nemen om toch even te kunnen slapen. Zou me niets verbazen als het zoiets is geweest.
ik geef hem groot gelijk, zouden de meeste wel doen wss alleen durven ze het zo niet toe te gevenquote:Op dinsdag 27 april 2021 09:19 schreef vencodark het volgende:
Blijkt maar weer dat Gerrit ook gewoon een lul eerste klas is. Een echt goeie vent legt het niet aan met Samantha.
Hij is er als de kippen bij om zijn plasje te doen. Wie weet geniet hij er zelfs een beetje van.
Samantha kapot van verdriet, hij loopt lachend weg en steekt er nog ééntje op.
Waarschijnlijk (waarschijnlijk he!) begrijp je beter wat ze bedoelen als ze het zeggen ipv schrijvenquote:Op dinsdag 27 april 2021 15:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De ex van Gelmore die praat niet echt duidelijk. Gerrit idem . Je probeert er iets van samen te vatten maar blijft gissen.
Wat gebeurt er in die combi?quote:Op dinsdag 27 april 2021 17:33 schreef boik het volgende:
[..]
die slaappillen pakken ze niet om te slapenals je al een paar dagen wakker bent val je vanzelf wel in slaap hoor als je wil gaan slapen
slaappilletjes icm coke is een lekkere maar gevaarlijke combi
Ik was ook nieuwsgierig en heb het even opgezocht.quote:
ja moeilijk uit te leggen haha, word bietje zweverig.. denk dat je gevoel beste kan beschrijven als dronken maar wel bietje erbij zeg maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |