abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker dinsdag 27 april 2021 @ 22:39:55 #251
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199186316
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hij staat er alleen op met zijn ogen dicht. :?
Toen had hij die roze hartjeszonnebril nog niet.
pi_199186346
m
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:34 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

Schattig kindje en leuke foto's, weet niet wat er hierna allemaal gebeurd is maar hier ziet Gel er gelukkig uit 😊
maar ook dat kind (Kayden) was al heel vroeg uit huis geplaatst. Die foto's zijn ook in een bezoeklocatie heb ik een tijd geleden eens gezien op 1 van Dootje haar FB pagina's. Denk wel dat dat het enige kind is dat hij erkend heeft. Hij heet blijkbaar ook van der Pluijm. Dat kind van Marie en die van Sam zijn waarschijnlijk niet door hem erkend.
pi_199186427
Volgens deze reactie op de Facebookpagina van Shownieuws zojuist is Samantha weer uit het ziekenhuis. Iemand die ook in Scheveningen woont heeft haar blijkbaar gezien:

pi_199186434
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:28 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Korte versie: Marie is één van de twee vrouwen die een kind met Gelmore heeft, dochter Shalina van bijna 4. Marie was bevriend met Samantha, maar er is ruzie geweest en nu is haar dochtertje kennelijk niet welkom op de begrafenis en wordt ze overal buiten gehouden. Zij beweert ook dat Angelo niet van Gelmore is.
Thanx :*

Het lijkt wel alsof ze allemaal met hetzelfde toetsenbord typen. ;)
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
  Spellchecker dinsdag 27 april 2021 @ 22:46:14 #255
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199186441
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:45 schreef Aaltje1978 het volgende:
Volgens deze reactie op de Facebookpagina van Shownieuws zojuist is Samantha weer uit het ziekenhuis. Iemand die ook in Scheveningen woont heeft haar blijkbaar gezien:

[ afbeelding ]
:|W
pi_199186448
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:41 schreef Duiker64 het volgende:
m
[..]

maar ook dat kind (Kayden) was al heel vroeg uit huis geplaatst. Die foto's zijn ook in een bezoeklocatie heb ik een tijd geleden eens gezien op 1 van Dootje haar FB pagina's. Denk wel dat dat het enige kind is dat hij erkend heeft. Hij heet blijkbaar ook van der Pluijm. Dat kind van Marie en die van Sam zijn waarschijnlijk niet door hem erkend.
Tja ik weet dus niet wat hierna allemaal gebeurd is, maar ik geloof wel als ik die mafkutten zie schrijven dat Gel van (zijn) kinderen hield. Hij zal zelf ook wel een puinzooi van zijn leven gemaakt hebben, maar het is wel erg treurig allemaal.
pi_199186452
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:28 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Korte versie: Marie is één van de twee vrouwen die een kind met Gelmore heeft, dochter Shalina van bijna 4. Marie was bevriend met Samantha, maar er is ruzie geweest en nu is haar dochtertje kennelijk niet welkom op de begrafenis en wordt ze overal buiten gehouden. Zij beweert ook dat Angelo niet van Gelmore is.
Toevallig keek ik bij Do en zag dat zei dus schreef dat Angelo van een Brada was zou me niet verbazen Shalina en Kayden lijken op elkaar vind ik
pi_199186473
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:46 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

Tja ik weet dus niet wat hierna allemaal gebeurd is, maar ik geloof wel als ik die mafkutten zie schrijven dat Gel van (zijn) kinderen hield. Hij zal zelf ook wel een puinzooi van zijn leven gemaakt hebben, maar het is wel erg treurig allemaal.
Er staat dat ze Kayden bezoekt in Roosendaal Dootje Kadootje S
pi_199186505
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:45 schreef Aaltje1978 het volgende:

[ afbeelding ]
Want ze moet zich uit de auto laten vallen?
Go hard or go home
pi_199186514
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:50 schreef Noek het volgende:

[..]

Want ze moet zich uit de auto laten vallen?
Ja, ik vond het ook een beetje een non-argument, maar het ging me meer om de info dat ze dus blijkbaar weer uit het ziekenhuis is.
pi_199186544
quote:
Ja, van Barbie geloof ik ook dat ze van haar kinderen houdt. Maar of het gedrag daar ook altijd passend bij is, dat is weer een andere vraag. Nadat Samantha en Marie ruzie kregen heeft Gelmore zo te zien ook niet meer naar Shalina omgekeken. En over Kayden zag/hoorde je ook nooit iets. Dus hij zal best van z'n kinderen gehouden hebben, maar volgens mij zag ie ze geen van beiden meer.
pi_199186580
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_199186601
Ik snap geen fuck van insta en hierheen kopieren. maar ze heeft weer wat gepost

" Lieve mensen het is met geen pen te beschrijven hoe erg iemand kan missen DUS LEEF VANDAAG WANT NIEMAND HEEFT JOU DE MORGEN BELOOFD... ik ben sinds vandaag uit het ziekenhuis maar ben nog echt getraumatiseerd van alles wat er is gebeurt LIEVE GELMORE ZOALS JIJ ALTIJD ZEI TEGEN TOT DE MAAN EN TERUG EN DAAR VOOR BIJ voor mij het zelfde lieverd ik mis je zo erg en je familie ook ik ben je zodankbaar dat je toch nog weer in me leven ben gekomen"
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_199186605
Ze is uit het ziekenhuis _O_
pi_199186609
En ze is Gelmore altijd dankbaar TOT DE MAAN EN TERUG
pi_199186623
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:54 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ja, van Barbie geloof ik ook dat ze van haar kinderen houdt. Maar of het gedrag daar ook altijd passend bij is, dat is weer een andere vraag. Nadat Samantha en Marie ruzie kregen heeft Gelmore zo te zien ook niet meer naar Shalina omgekeken. En over Kayden zag/hoorde je ook nooit iets. Dus hij zal best van z'n kinderen gehouden hebben, maar volgens mij zag ie ze geen van beiden meer.
Dat is ook zo, maar er zit natuurlijk wel verschil tussen de foto's die Samanda post en deze 😊. In alle ellende vond ik dit gewoon lieve foto's van Gel 😊
pi_199186647
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:57 schreef Vlinder het volgende:
Ik snap geen fuck van insta en hierheen kopieren. maar ze heeft weer wat gepost

" Lieve mensen het is met geen pen te beschrijven hoe erg iemand kan missen DUS LEEF VANDAAG WANT NIEMAND HEEFT JOU DE MORGEN BELOOFD... ik ben sinds vandaag uit het ziekenhuis maar ben nog echt getraumatiseerd van alles wat er is gebeurt LIEVE GELMORE ZOALS JIJ ALTIJD ZEI TEGEN TOT DE MAAN EN TERUG EN DAAR VOOR BIJ voor mij het zelfde lieverd ik mis je zo erg en je familie ook ik ben je zodankbaar dat je toch nog weer in me leven ben gekomen"
pi_199186698
Oef, ze ziet er inderdaad behoorlijk gemangeld uit...
pi_199186800
Dit heeft ze zelf niet geschreven. Waarom slingert ze IG niet uit? Staat ze daar weer opgedirkt, op zoek naar aandacht.
Er zal zo meteen wel weer met poep gegooid worden. Het is er weer de tijd voor. :X
pi_199186861
Nou, opgedirkt wou ik het niet noemen. Alle wimpers bij d'r linkeroog zijn eraf en ze heeft haar haar ook niet gedaan. Ik denk eerlijk gezegd dat ze geen idee heeft wat ze met zichzelf aan moet op dit moment. Dat ze nu uit het ziekenhuis is en alleen thuis zit en ook vanwege de avondklok nog geen kant op kan, en dan maar weer grijpt naar het vertrouwde: aandacht via social media. Alles voor afleiding en verzachting op dit moment.
pi_199187303
Wat treurig.
En die arme kinderen ook...
Wonderlijk dat Mattel nog geen verbod gegeven heeft op haar zelfgekozen bijnaam.
Ik snap echt wel dat ze zich kut voelt nu.

(Ze ziet er nu uit als een Barbie van mijn nichtje.Die knipt het haar, zet met watervaste stift wenkbrauwen neer en trekt wat wimpers uit.)

Maar waarom moet alles op Social media?En weer met foto van zichzelf.
pi_199187471
Zo te zien staan er genoeg flessen drank klaar op de achtergrond. 🙈😯
pi_199187495
Oude foto misschien
  Miss 200.000.000! woensdag 28 april 2021 @ 01:57:03 #274
367000 roos94
pi_199187869
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 april 2021 23:09 schreef Straadthont het volgende:
Dit heeft ze zelf niet geschreven. Waarom slingert ze IG niet uit? Staat ze daar weer opgedirkt, op zoek naar aandacht.
Er zal zo meteen wel weer met poep gegooid worden. Het is er weer de tijd voor. :X
Nou nou
  woensdag 28 april 2021 @ 05:13:04 #275
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_199188142
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:36 schreef vencodark het volgende:
Nu waren hij en Samantha net 2,5 maand samen ofzo? In hoeverre heeft ze dan iets te zeggen over de uitvaart en wie er welkom zijn? :?
Lijkt mij niets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')