Toen had hij die roze hartjeszonnebril nog niet.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij staat er alleen op met zijn ogen dicht.
maar ook dat kind (Kayden) was al heel vroeg uit huis geplaatst. Die foto's zijn ook in een bezoeklocatie heb ik een tijd geleden eens gezien op 1 van Dootje haar FB pagina's. Denk wel dat dat het enige kind is dat hij erkend heeft. Hij heet blijkbaar ook van der Pluijm. Dat kind van Marie en die van Sam zijn waarschijnlijk niet door hem erkend.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Schattig kindje en leuke foto's, weet niet wat er hierna allemaal gebeurd is maar hier ziet Gel er gelukkig uit 😊
Thanxquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:28 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Korte versie: Marie is één van de twee vrouwen die een kind met Gelmore heeft, dochter Shalina van bijna 4. Marie was bevriend met Samantha, maar er is ruzie geweest en nu is haar dochtertje kennelijk niet welkom op de begrafenis en wordt ze overal buiten gehouden. Zij beweert ook dat Angelo niet van Gelmore is.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:45 schreef Aaltje1978 het volgende:
Volgens deze reactie op de Facebookpagina van Shownieuws zojuist is Samantha weer uit het ziekenhuis. Iemand die ook in Scheveningen woont heeft haar blijkbaar gezien:
[ afbeelding ]
Tja ik weet dus niet wat hierna allemaal gebeurd is, maar ik geloof wel als ik die mafkutten zie schrijven dat Gel van (zijn) kinderen hield. Hij zal zelf ook wel een puinzooi van zijn leven gemaakt hebben, maar het is wel erg treurig allemaal.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:41 schreef Duiker64 het volgende:
m
[..]
maar ook dat kind (Kayden) was al heel vroeg uit huis geplaatst. Die foto's zijn ook in een bezoeklocatie heb ik een tijd geleden eens gezien op 1 van Dootje haar FB pagina's. Denk wel dat dat het enige kind is dat hij erkend heeft. Hij heet blijkbaar ook van der Pluijm. Dat kind van Marie en die van Sam zijn waarschijnlijk niet door hem erkend.
Toevallig keek ik bij Do en zag dat zei dus schreef dat Angelo van een Brada was zou me niet verbazen Shalina en Kayden lijken op elkaar vind ikquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:28 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Korte versie: Marie is één van de twee vrouwen die een kind met Gelmore heeft, dochter Shalina van bijna 4. Marie was bevriend met Samantha, maar er is ruzie geweest en nu is haar dochtertje kennelijk niet welkom op de begrafenis en wordt ze overal buiten gehouden. Zij beweert ook dat Angelo niet van Gelmore is.
Er staat dat ze Kayden bezoekt in Roosendaal Dootje Kadootje Squote:Op dinsdag 27 april 2021 22:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Tja ik weet dus niet wat hierna allemaal gebeurd is, maar ik geloof wel als ik die mafkutten zie schrijven dat Gel van (zijn) kinderen hield. Hij zal zelf ook wel een puinzooi van zijn leven gemaakt hebben, maar het is wel erg treurig allemaal.
Want ze moet zich uit de auto laten vallen?quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:45 schreef Aaltje1978 het volgende:
Volgens deze reactie op de Facebookpagina van Shownieuws zojuist is Samantha weer uit het ziekenhuis. Iemand die ook in Scheveningen woont heeft haar blijkbaar gezien:
[ afbeelding ]
Ja, ik vond het ook een beetje een non-argument, maar het ging me meer om de info dat ze dus blijkbaar weer uit het ziekenhuis is.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Want ze moet zich uit de auto laten vallen?
Ja, van Barbie geloof ik ook dat ze van haar kinderen houdt. Maar of het gedrag daar ook altijd passend bij is, dat is weer een andere vraag. Nadat Samantha en Marie ruzie kregen heeft Gelmore zo te zien ook niet meer naar Shalina omgekeken. En over Kayden zag/hoorde je ook nooit iets. Dus hij zal best van z'n kinderen gehouden hebben, maar volgens mij zag ie ze geen van beiden meer.quote:Tja ik weet dus niet wat hierna allemaal gebeurd is, maar ik geloof wel als ik die mafkutten zie schrijven dat Gel van (zijn) kinderen hield. Hij zal zelf ook wel een puinzooi van zijn leven gemaakt hebben, maar het is wel erg treurig allemaal.
Dat is ook zo, maar er zit natuurlijk wel verschil tussen de foto's die Samanda post en deze 😊. In alle ellende vond ik dit gewoon lieve foto's van Gel 😊quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:54 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ja, van Barbie geloof ik ook dat ze van haar kinderen houdt. Maar of het gedrag daar ook altijd passend bij is, dat is weer een andere vraag. Nadat Samantha en Marie ruzie kregen heeft Gelmore zo te zien ook niet meer naar Shalina omgekeken. En over Kayden zag/hoorde je ook nooit iets. Dus hij zal best van z'n kinderen gehouden hebben, maar volgens mij zag ie ze geen van beiden meer.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:57 schreef Vlinder het volgende:
Ik snap geen fuck van insta en hierheen kopieren. maar ze heeft weer wat gepost
" Lieve mensen het is met geen pen te beschrijven hoe erg iemand kan missen DUS LEEF VANDAAG WANT NIEMAND HEEFT JOU DE MORGEN BELOOFD... ik ben sinds vandaag uit het ziekenhuis maar ben nog echt getraumatiseerd van alles wat er is gebeurt LIEVE GELMORE ZOALS JIJ ALTIJD ZEI TEGEN TOT DE MAAN EN TERUG EN DAAR VOOR BIJ voor mij het zelfde lieverd ik mis je zo erg en je familie ook ik ben je zodankbaar dat je toch nog weer in me leven ben gekomen"
Nou nouquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:09 schreef Straadthont het volgende:
Dit heeft ze zelf niet geschreven. Waarom slingert ze IG niet uit? Staat ze daar weer opgedirkt, op zoek naar aandacht.
Er zal zo meteen wel weer met poep gegooid worden. Het is er weer de tijd voor.
Lijkt mij nietsquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:36 schreef vencodark het volgende:
Nu waren hij en Samantha net 2,5 maand samen ofzo? In hoeverre heeft ze dan iets te zeggen over de uitvaart en wie er welkom zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |