abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199312335
Als ik het andere topic open denk ik steeds dat ik een oude versie heb. Omdat daar elke dag hetzelfde geschreven wordt door dezelfde mensen. De hele dag door ook. Hebben die geen werk of zo!
pi_199312361
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 10:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik het andere topic open denk ik steeds dat ik een oude versie heb. Omdat daar elke dag hetzelfde geschreven wordt door dezelfde mensen. De hele dag door ook. Hebben die geen werk of zo!
Ja maar.... zo weet je toch of ze nog van mening veranderd zijn in de tussentijd? ;)
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 11:16:12 #203
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199312611
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 10:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, daar ga je snel aan wennen hoor. Zeker als je een avondmens bent. Ik doe dit al 100 jaar met mijn kantoor aan huis. 8 uur wekker, nog even snoezen met de radio aan, 8.30 op en om 09.00 uur zit ik in mijn hok. Als ik dan ooit 1 keer per jaar echt vroeg op moet vanwege vroege afspraak verder weg in het land of een vliegreis dan is dat echt drama. Ik kan me er ook niks bij voorstellen dat mensen opstaan als het nog donker is.
Haha ja als eigen baas kan dat, super relaxed idd lijkt me.

Ik had dus in mijn vorige team zo'n intens kutwijf zitten (ja sorry, maar echt... echt een giga zuur schijtwijf was dat). Die begon elke dag om 08:00
Oke, prima zou je denken, moet je zelf weten, als je je 8-uur werkdag gewoon vol maakt, boeiend of je om 8u of half 9 of 9u begint, right?

Nou ik kwam standaard rond 08:30 / 08:45 binnen wandelen, want ik ben nou eenmaal niet zo'n ochtendmens :')
Ging zij achter mijn rug om telkens bij de manager klagen dat ik "te laat" kwam. Echt, geen grap!
Kwam die manager dan af en toe bij mij aankloppen van, ja ik krijg signalen van mensen dat je te laat komt.
Ik dus van, wie dan? "Ja daar gaat het niet om, maar probeer er op te letten ajb". En dan zei ik, naja ik maak gewoon mijn uren en voor zover ik weet is rond 08:30 beginnen niet "te laat" dus ik kan hier niet zoveel mee.
:') X 1000

Inmiddels zit ik in een ander team en heb ik niks meer met dat zure wijf te maken, thank God.
pi_199312845
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:16 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik had dus in mijn vorige team zo'n intens kutwijf zitten (ja sorry, maar echt... echt een giga zuur schijtwijf was dat). Die begon elke dag om 08:00
Oke, prima zou je denken, moet je zelf weten, als je je 8-uur werkdag gewoon vol maakt, boeiend of je om 8u of half 9 of 9u begint, right?

Nou ik kwam standaard rond 08:30 / 08:45 binnen wandelen, want ik ben nou eenmaal niet zo'n ochtendmens :')
Ging zij achter mijn rug om telkens bij de manager klagen dat ik "te laat" kwam. Echt, geen grap!
Kwam die manager dan af en toe bij mij aankloppen van, ja ik krijg signalen van mensen dat je te laat komt.
Ik dus van, wie dan? "Ja daar gaat het niet om, maar probeer er op te letten ajb". En dan zei ik, naja ik maak gewoon mijn uren en voor zover ik weet is rond 08:30 beginnen niet "te laat" dus ik kan hier niet zoveel mee.

Inmiddels zit ik in een ander team en heb ik niks meer met dat zure wijf te maken, thank God.
Zulke mensen zijn echt super irritant. En waarom doen ze zo? Daar worden ze zelf toch ook niet gelukkig van lijkt mij zo. Heb ook altijd het gevoel dat avondmensen net wat relaxter in het leven staan dan ochtendmensen.

Toen ik vroeger nog bij een werkgever werkte zat ik bij een gast op de kamer. Die moest van Tilburg naar Eindhoven met de trein. En die belde dan regelmatig (minimaal 1 keer in de week) om 09.30 ik heb de trein gemist. Niet dat hij dan achter de trein aan rende, maar dan lag hij nog gewoon in bed. Kwam hij om 11.30 uur aankakken of zo. Ik vond het geweldig, had ik een paar uurtjes het rijk alleen. En hij werkte gewoon door tot 20.00 of langer. Niks mis mee toch.

pi_199312945
Ik begin rond half 10, dan heb ik een dagelijkse afspraak en ben ik ongeveer net wakker. :')
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199313158
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:16 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Bij ons mag je beginnen tussen 7 en 9.30. Wat is dat voor gezeik dat je dan "te laat" bent. Of moet je per sé 8 uur beginnen? Zo nee, kappen dan. Laat mensen zelf bepalen wanneer ze starten.
Ik had op kantoor ook altijd van die standaard neuroten, elke dag exact op het zelfde moment aanwezig, op zelfde moment weg, zelfde bammetjes. Boring. Ik zie wel wanneer ik aan kom kakken. Nou ja, zag. Nu al 15 maanden grotendeels thuis. Gewoon je uren maken, je werk doen en klaar. Geen gezeik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Zulke mensen zijn echt super irritant. En waarom doen ze zo? Daar worden ze zelf toch ook niet gelukkig van lijkt mij zo. Heb ook altijd het gevoel dat avondmensen net wat relaxter in het leven staan dan ochtendmensen.

[ afbeelding ]
Dat gifje! _O- ^O^

Tevens: avondmensen. :Y) *O*

Bij mij plannen ze soms ook wel eens meetings/vergaderingen om 8 uur of 8.30.
Echt. Go to hell.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 10:51 schreef bloodymary1 het volgende:
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 12:09:22 #207
Dick Laurent Is Dead
pi_199313272
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:59 schreef Salina het volgende:

[..]

Bij ons mag je beginnen tussen 7 en 9.30. Wat is dat voor gezeik dat je dan "te laat" bent. Of moet je per sé 8 uur beginnen? Zo nee, kappen dan. Laat mensen zelf bepalen wanneer ze starten.
Ik had op kantoor ook altijd van die standaard neuroten, elke dag exact op het zelfde moment aanwezig, op zelfde moment weg, zelfde bammetjes. Boring. Ik zie wel wanneer ik aan kom kakken. Nou ja, zag. Nu al 15 maanden grotendeels thuis. Gewoon je uren maken, je werk doen en klaar. Geen gezeik.
[..]

Dat gifje! _O- ^O^

Tevens: avondmensen. :Y) *O*

Bij mij plannen ze soms ook wel eens meetings/vergaderingen om 8 uur of 8.30.
Echt. Go to hell. -O-
[..]

[ afbeelding ]
Dit ja. Maar dat wijf spoorde sws niet. Had iets tegen mij ofzo, geen idee waarom want had haar nooit iets misdaan of onvriendelijk geweest of wat dan ook.

Ik was bijv ook een keer iets te laat voor een meeting die dus idd om 08:30 begon (uiteraard door haar geïnitieerd :') ) omdat ik in de file stond.
Ik dus vanaf de file een appje sturen in de team appgroep dat ik in de file stond en derhalve iets verlaat was.
Werd vervolgens niks over gezegd verder, kan gebeuren toch.

Nou, enkele weken later toen we een 'retro' deden (wij werken via scrum methode, lang verhaal... maar dan doe je om de 2 weken een soort "terugblik" over hoe die twee weken zijn verlopen kwa werk) zegt mevrouw:

Ja, toen jij laatst appte dat je in de file stond en daardoor later was heb ik zitten kijken op Google maps naar de traffic situation rondom Utrecht, en er was bijna niks rood. Dus er was helemaal geen file dus volgens mij heb je daarover zitten liegen".

Jep. Echt. :') Sommige mensen verdienen deze mok op hun bureau:

pi_199313670
:D Oh wat erg is dat. Echt een kutwijf. Ik ken dat soort types wel van vroeger. Dat ze dat dan op gaat zoeken. En als het haar zo hoog zit zeg het dan meteen. Negeren is het beste op zo'n moment. Je zou haar het liefst op haar bek slaan of de waarheid zeggen, maar dat werkt meestal tegen je. Negeren is ook heel irritant voor dat soort mensen.

Als ik afspraken maak met klanten in Eindhoven (half uurtje rijden) gaat het standaard van 09.00 uur? Nee, doe maar 10.00 uur. Als je zo vroeg gaat sta je ook nog extra in de file. Heb ook een klant in Amsterdam waar ik elk kwartaal heen ga. Ongeveer van 11.00 tot 15.00. Geen files en ook nog lekkere broodjes tussendoor. Iedereen blij.
pi_199313720
En ging dat mens wel op tijd naar huis dan? Vroeger maakten wij bij het accountantskantoor waar ik werkte altijd het grapje als iemand om 17.00 uur naar huis ging (na gewoon acht uur volgemaakt te hebben) "neem je de rest van de middag vrij?". Omdat die kantoren ook wel als policy hadden het zo laat mogelijk te maken. Maar de sfeer was daar wel goed, dus dan was zoiets ook echt een grap en geen verwijt.
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 12:52:26 #210
Dick Laurent Is Dead
pi_199313752
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
En ging dat mens wel op tijd naar huis dan? Vroeger maakten wij bij het accountantskantoor waar ik werkte altijd het grapje als iemand om 17.00 uur naar huis ging (na gewoon acht uur volgemaakt te hebben) "neem je de rest van de middag vrij?". Omdat die kantoren ook wel als policy hadden het zo laat mogelijk te maken. Maar de sfeer was daar wel goed, dus dan was zoiets ook echt een grap en geen verwijt.
Ja hoor, stipt rond 16:30 meestal, soms ook wel iets later. Maar goed, ik negeerde haar gezanik idd meestal. In mijn hoofd had ik dan wel de meest gruwelijke marteltaferelen die zich afspeelden })
pi_199313760
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, tot je beoordeling komt en je manager zegt dat je mischien toch wat langer moet doorwerken omdat je anders niet zo goed in de groep past oid.
pi_199313779
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, tot je beoordeling komt en je manager zegt dat je mischien toch wat langer moet doorwerken omdat je anders niet zo goed in de groep past oid.
Nee hoor, nooit gehad. En je moest je uren bijhouden (omdat die aan klanten werden doorgefactureerd). Ik had de kunst om in 8 uur tijd 9 of 10 uur te schrijven (snel werken). Terwijl anderen daar 12 uur over deden. Die kregen eerder commentaar. En terecht.
pi_199329726
Als je niet zo groot bent, is dat ansich al een dingetje natuurlijk.
Dat er dan ook nog grote mensen zijn die dat moeten benadrukken... :(

Verder is het hier prachtig weer om naar buiten te kijken. :')

-O-
pi_199332763
Maar morgen! 28 graden staat er voor hier. Ben benieuwd, kan het me nog bijna niet voorstellen...

pi_199333017
pi_199353378

Happy monday everybody. c_/

Op naar de versoepelingen.

Sportscholen open (en anders sporten bij @dick_laurent begreep ik). *O*
Biosc open. *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door Salina op 10-05-2021 09:22:14 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 09:22:48 #217
Dick Laurent Is Dead
pi_199353421
Morning!

Nee echt, het wordt steeds erger. Ik werd vanmorgen wakker en dacht oprecht dat het nog weekend was :') Gaat helemaal mis dit _O-

En mijn home-sportschooltje is denk ik te basic om de mensen hier voldoende te kunnen pleasen :+

pi_199354328
Wel een kort weekje gelukkig.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 10 mei 2021 @ 11:49:00 #219
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199355540
nu duimen dat we dit ook weer snel mogen

pi_199355869
Doing

Watching

Thinking

pi_199356187
quote:
10s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef dick_laurent het volgende:
Dit. Echt....sporten in 10 graden is gewoon intens kut. Dan verkleum ik.
Ook al ben ik me aan het inspannen, je doet overigens sowieso rustpauzes nemen tussen setjes (met krachttraining is dat vrij normaal) en in die een a twee minuten pauze verkleum ik dan helemaal. Gewoon 20+ graden idd en anders niks! :D
Eh...je hebt mij eens gepusht om toch buiten te gaan sporten in dat takkeweer dat je nu beschrijft.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:36 schreef Salina het volgende:
Goffedomme, morgen 6 graden en regen. Ik heb een uurtje sport geboekt (buiten, onder een tentzeil). Hmm, weet niet hoor.
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:38 schreef dick_laurent het volgende:

En gewoon gaan morgen, bewegen als een malle en je wordt vanzelf warm!
:{ _O-

Ben overigens nooit wezen sporten in dat takkeweer, ben malle pietje niet. :{ :')

quote:
10s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik moest oprecht googelen wat de term VOC inhield.
Hier moet de dislike knop voor worden uitgevonden.

(verplaatst naar SC, beetje offtopic).
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 12:30:42 #222
Dick Laurent Is Dead
pi_199356274
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef Salina het volgende:

[..]

Eh...je hebt mij eens gepusht om toch buiten te gaan sporten in dat takkeweer dat je nu beschrijft.
[..]

[..]

Hier moet de dislike knop voor worden uitgevonden.

(verplaatst naar SC, beetje offtopic).
Bro. Ik probeerde je toen vooral te pushen om te gaan want jij wilde perse graag sporten buiten maar vond het te koud. Betekent niet dat ik het zelf zou doen he :D

En ik wist wel sort of wat het was toen ik erover las. Alleen zo out of the blue de term "VOC" zei mij niet direct wat.
Tis ook niet iets waarover ik in mijn werkveld als ICT-nerd dagelijks over lees of me mee bezig houd, ben godnondeju geen historicus ofzo. Boeiend.

Moderator maandag 10 mei 2021 @ 12:35:33 #223
Dick Laurent Is Dead
pi_199356332
Oh en die sweatpants gifjes, godver. Dit is echt niet oke.
Als ik in een sportschool dat zou tegenkomen dan zou ik me dus écht niet meer kunnen focussen en instantly veranderen in deze guy

pi_199356435
quote:
10s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Bro. Ik probeerde je toen vooral te pushen om te gaan want jij wilde perse graag sporten buiten maar vond het te koud. Betekent niet dat ik het zelf zou doen he :D

En ik wist wel sort of wat het was toen ik erover las. Alleen zo out of the blue de term "VOC" zei mij niet direct wat.
Tis ook niet iets waarover ik in mijn werkveld als ICT-nerd dagelijks over lees of me mee bezig houd, ben godnondeju geen historicus ofzo. Boeiend.

[ afbeelding ]
_O-

Daar ga je nog lang mee moeten dealen, dick :D

PS: Ook ICT nerd en OOK (militair) historicus :D

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2021 12:43:10 ]
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 12:43:58 #225
Dick Laurent Is Dead
pi_199356456
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]