Ja maar.... zo weet je toch of ze nog van mening veranderd zijn in de tussentijd?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik het andere topic open denk ik steeds dat ik een oude versie heb. Omdat daar elke dag hetzelfde geschreven wordt door dezelfde mensen. De hele dag door ook. Hebben die geen werk of zo!
Haha ja als eigen baas kan dat, super relaxed idd lijkt me.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, daar ga je snel aan wennen hoor. Zeker als je een avondmens bent. Ik doe dit al 100 jaar met mijn kantoor aan huis. 8 uur wekker, nog even snoezen met de radio aan, 8.30 op en om 09.00 uur zit ik in mijn hok. Als ik dan ooit 1 keer per jaar echt vroeg op moet vanwege vroege afspraak verder weg in het land of een vliegreis dan is dat echt drama. Ik kan me er ook niks bij voorstellen dat mensen opstaan als het nog donker is.
Zulke mensen zijn echt super irritant. En waarom doen ze zo? Daar worden ze zelf toch ook niet gelukkig van lijkt mij zo. Heb ook altijd het gevoel dat avondmensen net wat relaxter in het leven staan dan ochtendmensen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha ja als eigen baas kan dat, super relaxed idd lijkt me.
Ik had dus in mijn vorige team zo'n intens kutwijf zitten (ja sorry, maar echt... echt een giga zuur schijtwijf was dat). Die begon elke dag om 08:00
Oke, prima zou je denken, moet je zelf weten, als je je 8-uur werkdag gewoon vol maakt, boeiend of je om 8u of half 9 of 9u begint, right?
Nou ik kwam standaard rond 08:30 / 08:45 binnen wandelen, want ik ben nou eenmaal niet zo'n ochtendmens
Ging zij achter mijn rug om telkens bij de manager klagen dat ik "te laat" kwam. Echt, geen grap!
Kwam die manager dan af en toe bij mij aankloppen van, ja ik krijg signalen van mensen dat je te laat komt.
Ik dus van, wie dan? "Ja daar gaat het niet om, maar probeer er op te letten ajb". En dan zei ik, naja ik maak gewoon mijn uren en voor zover ik weet is rond 08:30 beginnen niet "te laat" dus ik kan hier niet zoveel mee.X 1000
Inmiddels zit ik in een ander team en heb ik niks meer met dat zure wijf te maken, thank God.
Bij ons mag je beginnen tussen 7 en 9.30. Wat is dat voor gezeik dat je dan "te laat" bent. Of moet je per sé 8 uur beginnen? Zo nee, kappen dan. Laat mensen zelf bepalen wanneer ze starten.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha ja als eigen baas kan dat, super relaxed idd lijkt me.
Ik had dus in mijn vorige team zo'n intens kutwijf zitten (ja sorry, maar echt... echt een giga zuur schijtwijf was dat). Die begon elke dag om 08:00
Oke, prima zou je denken, moet je zelf weten, als je je 8-uur werkdag gewoon vol maakt, boeiend of je om 8u of half 9 of 9u begint, right?
Nou ik kwam standaard rond 08:30 / 08:45 binnen wandelen, want ik ben nou eenmaal niet zo'n ochtendmens
Ging zij achter mijn rug om telkens bij de manager klagen dat ik "te laat" kwam. Echt, geen grap!
Kwam die manager dan af en toe bij mij aankloppen van, ja ik krijg signalen van mensen dat je te laat komt.
Ik dus van, wie dan? "Ja daar gaat het niet om, maar probeer er op te letten ajb". En dan zei ik, naja ik maak gewoon mijn uren en voor zover ik weet is rond 08:30 beginnen niet "te laat" dus ik kan hier niet zoveel mee.X 1000
Inmiddels zit ik in een ander team en heb ik niks meer met dat zure wijf te maken, thank God.
Dat gifje!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Zulke mensen zijn echt super irritant. En waarom doen ze zo? Daar worden ze zelf toch ook niet gelukkig van lijkt mij zo. Heb ook altijd het gevoel dat avondmensen net wat relaxter in het leven staan dan ochtendmensen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik het andere topic open denk ik steeds dat ik een oude versie heb. Omdat daar elke dag hetzelfde geschreven wordt door dezelfde mensen. De hele dag door ook. Hebben die geen werk of zo!
Dit ja. Maar dat wijf spoorde sws niet. Had iets tegen mij ofzo, geen idee waarom want had haar nooit iets misdaan of onvriendelijk geweest of wat dan ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Bij ons mag je beginnen tussen 7 en 9.30. Wat is dat voor gezeik dat je dan "te laat" bent. Of moet je per sé 8 uur beginnen? Zo nee, kappen dan. Laat mensen zelf bepalen wanneer ze starten.
Ik had op kantoor ook altijd van die standaard neuroten, elke dag exact op het zelfde moment aanwezig, op zelfde moment weg, zelfde bammetjes. Boring. Ik zie wel wanneer ik aan kom kakken. Nou ja, zag. Nu al 15 maanden grotendeels thuis. Gewoon je uren maken, je werk doen en klaar. Geen gezeik.
[..]
Dat gifje!![]()
![]()
Tevens: avondmensen.![]()
![]()
Bij mij plannen ze soms ook wel eens meetings/vergaderingen om 8 uur of 8.30.
Echt. Go to hell.
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor, stipt rond 16:30 meestal, soms ook wel iets later. Maar goed, ik negeerde haar gezanik idd meestal. In mijn hoofd had ik dan wel de meest gruwelijke marteltaferelen die zich afspeeldenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
En ging dat mens wel op tijd naar huis dan? Vroeger maakten wij bij het accountantskantoor waar ik werkte altijd het grapje als iemand om 17.00 uur naar huis ging (na gewoon acht uur volgemaakt te hebben) "neem je de rest van de middag vrij?". Omdat die kantoren ook wel als policy hadden het zo laat mogelijk te maken. Maar de sfeer was daar wel goed, dus dan was zoiets ook echt een grap en geen verwijt.
Ja, tot je beoordeling komt en je manager zegt dat je mischien toch wat langer moet doorwerken omdat je anders niet zo goed in de groep past oid.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
En ging dat mens wel op tijd naar huis dan? Vroeger maakten wij bij het accountantskantoor waar ik werkte altijd het grapje als iemand om 17.00 uur naar huis ging (na gewoon acht uur volgemaakt te hebben) "neem je de rest van de middag vrij?". Omdat die kantoren ook wel als policy hadden het zo laat mogelijk te maken. Maar de sfeer was daar wel goed, dus dan was zoiets ook echt een grap en geen verwijt.
Nee hoor, nooit gehad. En je moest je uren bijhouden (omdat die aan klanten werden doorgefactureerd). Ik had de kunst om in 8 uur tijd 9 of 10 uur te schrijven (snel werken). Terwijl anderen daar 12 uur over deden. Die kregen eerder commentaar. En terecht.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, tot je beoordeling komt en je manager zegt dat je mischien toch wat langer moet doorwerken omdat je anders niet zo goed in de groep past oid.
Eh...je hebt mij eens gepusht om toch buiten te gaan sporten in dat takkeweer dat je nu beschrijft.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef dick_laurent het volgende:
Dit. Echt....sporten in 10 graden is gewoon intens kut. Dan verkleum ik.
Ook al ben ik me aan het inspannen, je doet overigens sowieso rustpauzes nemen tussen setjes (met krachttraining is dat vrij normaal) en in die een a twee minuten pauze verkleum ik dan helemaal. Gewoon 20+ graden idd en anders niks!
quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:36 schreef Salina het volgende:
Goffedomme, morgen 6 graden en regen. Ik heb een uurtje sport geboekt (buiten, onder een tentzeil). Hmm, weet niet hoor.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:38 schreef dick_laurent het volgende:
En gewoon gaan morgen, bewegen als een malle en je wordt vanzelf warm!
Hier moet de dislike knop voor worden uitgevonden.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik moest oprecht googelen wat de term VOC inhield.
Bro. Ik probeerde je toen vooral te pushen om te gaan want jij wilde perse graag sporten buiten maar vond het te koud. Betekent niet dat ik het zelf zou doen hequote:Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Eh...je hebt mij eens gepusht om toch buiten te gaan sporten in dat takkeweer dat je nu beschrijft.
[..]
[..]
Hier moet de dislike knop voor worden uitgevonden.
(verplaatst naar SC, beetje offtopic).
quote:Op maandag 10 mei 2021 12:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bro. Ik probeerde je toen vooral te pushen om te gaan want jij wilde perse graag sporten buiten maar vond het te koud. Betekent niet dat ik het zelf zou doen he
En ik wist wel sort of wat het was toen ik erover las. Alleen zo out of the blue de term "VOC" zei mij niet direct wat.
Tis ook niet iets waarover ik in mijn werkveld als ICT-nerd dagelijks over lees of me mee bezig houd, ben godnondeju geen historicus ofzo. Boeiend.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2021 12:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]![]()
Daar ga je nog lang mee moeten dealen, dick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |