Oh na de prik weiger ik sowieso. Dan is het wat mij betreft:quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook nog niet getest, hoop ook dat het niet nodig is voor ik m'n eerste prik krijg en vraag me af of het erna nog moet.
Its da law. En nog eentje voor we Nederland weer in mogen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik weet dat Britten vies zijn maar zo erg?
Als ik jou een beetje in kan schatten, heb jij je er kostelijk mee vermaakt.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:16 schreef dick_laurent het volgende:
In other news. Mijn vrouw heeft gister een bak van 25 zelftests van haar werk (BSO) mee naar huis gekregen.
Nieuw protocol is dat ze zich officieel 2X per week thuis gaat moeten testen![]()
Niet dat daar actief op gecontroleerd kan worden want ja, tis niet alsof ze het moet filmen ofzo
Toch heeft ze gister weer even met een stok in dr neus mogen roeren, om er in ieder geval even eentje gedaan te hebben.
Ik heb met een bakje koffie zitten toekijken. Lul dat ik ben
ohja, en was negatief. whatever.
[ afbeelding ]
Als ik al dacht dat mijn fantasie soms op hol sloeg...quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:27 schreef Salina het volgende:
[..]
No offense, maar ik krijg nu visioenen van die (houten, tegenwoordig) roerstaafjes en de "stok" die je in je neus peutert voor de test.
Je zult ze maar omwisselen, dat je met je koffieroerstaafje in je neus peutert en het teststokje in je koffie dompelt.
Of, nog beter, dat je eerst je teststokje in je neus douwt en het daarna per ongeluk in je koffie gebruikt als roerstaafje, compleet met neuspulp er nog in.
Coffee, anyone?
Nou.... dat lijkt me wel zonder meer een uitdaging, zeg maar!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
@:Mammietje
Kun jij dit ook?
[ afbeelding ]
Wordt wel erg KPD zoquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
Kun jij dit ook?
[ afbeelding ]
Best wel he?!quote:
Alle mannelijke FOKkers hebben een penis van meer dan 30 centimeter, dat is algemeen bekend.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:30 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Best wel he?!![]()
![]()
Vraag me ook wel een beetje af waarom hij dat weten wil.
Zou @:DonDruiper hierover beschikken?![]()
Weleens zoiets gehoord over Fokkers....
Waar ik meer benieuwd naar ben, is het gedeelte hiervoor...quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
Kun jij dit ook?
[ afbeelding ]
Fascinerend he?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waar ik meer benieuwd naar ben, is het gedeelte hiervoor...
- Heeft ze het in een etappe gedaan of in fases
- Is ze in de tussentijd over haar nek gegaan
- Wie bedient de camera?
- Hoe was de voorbereiding, want ik neem aan dat ze minimaal twee dagen niets heeft gegeten van tevoren om haar maag leeg te krijgen hiervoor.
Zoveel vragen.....
die dingen kan je kopen @aliexpressquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:30 schreef Mammietje het volgende:
Zou @DonDruiper hierover beschikken?
Weleens zoiets gehoord over Fokkers....
Dat lijkt mij nogal onwenselijk, mijn moeder is al heel lang doodquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
Nou. Alle cijfertjes zijn weer binnen.
Iedereens moeder OPEN.
[ afbeelding ]
Verkeerde topic.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
Nou. Alle cijfertjes zijn weer binnen.
Iedereens moeder OPEN.
[ afbeelding ]
Echt? Voor welk doel precies?quote:
*proestquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nogal onwenselijk, mijn moeder is al heel lang dood
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Verkeerde topic.![]()
Laat maar.
Is @:Mammietje nog BOOS?
Hier ook nog nooit getest. Nooit aanleiding voor geweest. Hoop het ook nooit te hoeven doen en de strike te kunnen maken. Bedoel je echt streak of strike? Krijg weer een vreemd beeld nu....quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:37 schreef dick_laurent het volgende:
Bij mij staat de 'test' teller dus gewoon nog steeds op nul, sinds de hele pandemie.
We gaan dus eind juni voor een paar weken naar Frankrijk met de auto op vakantie. Zeer waarschijnlijk zal ik een negatieve test bij me moeten hebben daarvoor.
Heel stom, maar vind ik wel echt ruk, dat ik daar ws niet onderuit ga komen. Anders (mits ik niet ziek word in de tussentijd, maar laten we uitgaan van niet) zou ik gewoon de hele fucking pandemie zijn doorgekomen tot aan vaccinatie zonder een enkele test te hebben hoeven ondergaan.
Niet dat het iets is om trots op te zijn of whatever, maar als je eenmaal aan een ''streak'' bent begonnen, wil je 'm ook afmaken weet je wel.
Stel je gooit 10 strikes, dan heb je een streak of strikes. Of strike streak.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier ook nog nooit getest. Nooit aanleiding voor geweest. Hoop het ook nooit te hoeven doen en de strike te kunnen maken. Bedoel je echt streak of strike? Krijg weer een vreemd beeld nu....
Verder hoop ik toch wel binnen een paar weken me te kunnen laten inenten. Oudjes gaan voor!
Ah ja, weer wat geleerd. Al een tijdje niet gebowld ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Stel je gooit 10 strikes, dan heb je een streak of strikes. Of strike streak.
Nu heb ik treak in steak.
Kan het weer even ontopic? Kom op zeg.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Stel je gooit 10 strikes, dan heb je een streak of strikes. Of strike streak.
Nu heb ik treak in steak.
Verkeerde topic weer eens, dickquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kan het weer even ontopic? Kom op zeg.
I see what you did there.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kan het weer even ontopic? Kom op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |