quote:Historie
2007 Thomas Dekker (NED) Rabobank
2008 Andreas Klöden (GER) Astana
2009 Roman Kreuziger (CZE) Liquigas
2010 Simon Ļpilak (SLO) Lampre–Farnese Vini
2011 Cadel Evans (AUS) BMC Racing Team
2012 Bradley Wiggins (GBR) Team Sky
2013 Chris Froome (GBR) Team Sky
2014 Chris Froome (GBR) Team Sky
2015 Ilnur Zakarin (RUS) Team Katusha
2016 Nairo Quintana (COL) Movistar Team
2017 Richie Porte (AUS) BMC Racing Team
2018 Primo¸ Roglič (SLO) LottoNL–Jumbo
2019 Primo¸ Roglič (SLO) Team Jumbo-Visma
2020 n.v.t.
quote:Etappes - Algemene Informatie m.b.t start/vertrek en klimmetjes
-------------------------------------------------------------------------------------------------
27 april - Proloog: Oron - Oron; 4,05km
28 april - Etappe 1: Aigle - Martigny; 168,1km
29 april - Etappe 2: La Neuveville - Saint-Imier; 165,7km
30 april - Etappe 3: Estavayer - Estavayer; 168,7km
1 mei - Etappe 4: Sion - Thyon 2000; 161,3km
2 mei - Etappe 5: (ITT) Fribourg - Fribourg; 16,19km
quote:
We noemen als favorieten een Thomas, Porte, Kruijswijk, Dennis, Kuss, Superman, Ion Izagirre, Keldermerckxquote:TV-gids bij de HOME OF CYCLING Eurosport
Eerste vier dagen om 15:30 op Eurosport
Zaterdag om 16:00 en zondag om 17:00 vanwege de zeer lelijke MotoGP
Of je hebt de magische geldaftroggelende player, dat kan ook!
Niemand gaat dat ooit weten, Kooij vervangen door Pfingstenquote:Op maandag 26 april 2021 13:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goed bezig Stijn.
Het wordt onderhand wel eens tijd dat Kruijswijk weer wat laat zien. Ook wel benieuwd of Kooij de eerste etappe kan overleven. De rest zal sowieso te zwaar zijn. Leuk parcours.
Die verdween op het laatst ook al van de startlijst van zowel de Waalse Pijl als LBL. Daar is dus iets foutgelopen.quote:Op maandag 26 april 2021 16:02 schreef Marcoss het volgende:
https://www.tissottiming.com/2021/tdr/nl-nl/Default/Stage/1/home
Startlijst + starttijden voor morgen, Kämna blijkbaar ook op het laatste moment van de startlijst verdwenen
Uh oh, hopelijk geen terugkeer van psychisch malheur.quote:Op maandag 26 april 2021 18:14 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die verdween op het laatst ook al van de startlijst van zowel de Waalse Pijl als LBL. Daar is dus iets foutgelopen.
Zware verkoudheid blijkbaar, plant in de Algarve zijn terugkeer.quote:Op maandag 26 april 2021 18:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Uh oh, hopelijk geen terugkeer van psychisch malheur.
Daar heb je het antwoordquote:
Misschien kunnen ze hem wat toesturen in zo'n bubbelenvelop.quote:Op dinsdag 27 april 2021 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Froome mist nog wat koersheidhard, volgens Froome.
Of twee. Of drie.quote:Op dinsdag 27 april 2021 16:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan fiets je toch makkelijker een jaartje door
Zelfde versnelling als Rohan op de klim (enige denk ik die op dat 2de deel haast niets verliest).quote:Op dinsdag 27 april 2021 17:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan zal de tussentijd wel niet geklopt hebben.
Of een Willunga Hill-achtige versnelling.
In de breedte wel minder sterk dan in Catalonië, maar als Dennis net zo knecht als in de Giro vorig jaar, maakt dat niks uitquote:Op dinsdag 27 april 2021 17:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaan we weer een 1-2-3 krijgen in het eindklassement?
Porte zelfde tijd op de klim als Dennis jaquote:Op dinsdag 27 april 2021 17:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zelfde versnelling als Rohan op de klim (enige denk ik die op dat 2de deel haast niets verliest).
Bedankt he.quote:Op dinsdag 27 april 2021 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hey Bobbie, jij ook hier?
Maar hij rijdt de Giro niet.quote:Op dinsdag 27 april 2021 17:31 schreef Zwansen het volgende:
Rohan is weer in vorm voor de Giro. Net als vorig jaar.
Alleen rijdt hij de Tourquote:Op dinsdag 27 april 2021 17:31 schreef Zwansen het volgende:
Rohan is weer in vorm voor de Giro. Net als vorig jaar.
Dat wordt een roze trui voor R.E.V.quote:Op dinsdag 27 april 2021 17:27 schreef Marcoss het volgende:
De wereldkampioen wordt gewoon door 3 ploeggenoten ruim afgetroefd
Als ze niet de grote favoriet/leider van het AK hebben koersen ze doorgaans zeer attractief, dus dat is positiefquote:Op dinsdag 27 april 2021 18:10 schreef Marcoss het volgende:
Ineos heeft in de breedte een enorm sterke ploeg straks in de Tour, maar ze missen waarschijnlijk iemand die het af kan maken..
(En dat kan in de Giro ook zomaar gebeuren als de rug van Bernal het niet houdt)
Dat denk ik niet, maar wel top 10.quote:Op woensdag 28 april 2021 13:33 schreef Marcoss het volgende:
Sagan in z'n beste jaren had meegedaan voor winst gisteren..
Proloog in Zwitserland 2012 (met klimmetje):quote:Op woensdag 28 april 2021 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar wel top 10.
Was Elmiger zo goed in dat soort spul, ja? Cancellara daargelaten heb ik het idee dat dit deelnemersveld iets beter was in het algemeen, maar een hele goeie dag hebben kan altijd.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Proloog in Zwitserland 2012 (met klimmetje):
1 SAGAN Peter Liquigas - Cannondale 6 50 0:09:43 45.077
2 CANCELLARA Fabian RadioShack - Nissan 4 30 0:04 44.770
3 MOSER Moreno Liquigas - Cannondale 2 18 0:07 44.542
4 ELMIGER Martin AG2R La Mondiale 1 13 0:11 44.242
5 KESSIAKOFF Fredrik Astana Pro Team 1 10 0:15 43.946
6 ALBASINI Michael Orica GreenEDGE 7 0:17 43.800
7 CATALDO Dario Omega Pharma - Quick-Step 4 0:18 43.727
8 KREUZIGER Roman Astana Pro Team 3 0:19 43.654
9 SLAGTER Tom-Jelte Rabobank Cycling Team 2 0:20 43.582
10 FUGLSANG Jakob RadioShack - Nissan 1 0:22 43.438
Paar prachtige renners met 'ongewone' jaren ook.
Ja, daar heb je gelijk in. Tegen deze Dennis was weinig te beginnen.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was Elmiger zo goed in dat soort spul, ja? Cancellara daargelaten heb ik het idee dat dit deelnemersveld iets beter was in het algemeen, maar een hele goeie dag hebben kan altijd.
Het wordt nooit beter dan zijn faal in de Giro vijf jaar terug.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Moreno Moser is nog steeds het grootste raadsel uit de wielersport.
Dat is niet zo mooi nieuws misschien.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die schouder van Romo ziet er pijnlijk uit.
De tijd gaat sneller wanneer je ouder wordt.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:30 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom is de Giro 2016 al vijf jaar geleden?
quote:Op woensdag 28 april 2021 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kessiakoff vind ik ook wel een leuke naam.
De Foliforov-brommershow voelt als de dag van gisteren.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De tijd gaat sneller wanneer je ouder wordt.
Een legende, ook slachtoffer geworden van de altijd racistische vlaggetjesbrigade van het wielrennen. Zou in 2000 Lombardije hebben gewonnen na een monstersolo ware het niet voor de dekselse Raimondas Rumsas in de laatste kilometer.quote:
Santambrogio, Koning Leopold en Zaugg, je zou voor minder.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
1 KESSIAKOFF Fredrik Pro Team Astana 30 3:50:11
2 SANTAMBROGIO Mauro BMC Racing Team 18 1:14
3 KÖNIG Leopold Team Netapp 12 1:19
4 SASTRE Carlos Geox-TMC Transformers 7 1:22
5 ROHREGGER Thomas Leopard Trek 4 1:38
6 BUTLER Chris BMC Racing Team 3 1:53
7 POSSONI Morris Sky Procycling 2 2:01
8 IGNATENKO Petr Team Katusha 1 2:27
9 BISOLTI Alessandro Farnese Vini-Neri-Sottoli 2:39
10 ZAUGG Oliver Leopard Trek 2:40
Top 10 op de Kitzbuhler Horn in de Ronde van Oostenrijk, een goed stel.
quote:Op woensdag 28 april 2021 16:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een legende, ook slachtoffer geworden van de altijd racistische vlaggetjesbrigade van het wielrennen. Zou in 2000 Lombardije hebben gewonnen na een monstersolo ware het niet voor de dekselse Raimondas Rumsas in de laatste kilometer.
Een fenomeen van 2 meter lang en 90 kilo die daar met Purito en Di Luca een muur omhoog knalt.quote:
Niet nodig dus. Niet veel in tankquote:Op woensdag 28 april 2021 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Remi gaat
Peloton, heel veel succes
Cancellara op 25 tellen, ook tamelijk ongezien.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een fenomeen van 2 meter lang en 90 kilo die daar met Purito en Di Luca een muur omhoog knalt.
Waardig concurrent voor een dopingloze Carretero.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lol, Tanfield alweer afgestapt. Slechtste renner ooit?
Ziet er heel treurig uit inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2021 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is geen welvarend deel van Zwitserland gok ik? Wat een doodse omgeving
Denk domino-effect van een eerder matig treintje?quote:Op woensdag 28 april 2021 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaat Colbrelli zo vroeg aan?
Ach ja, dan waren ze mooi 3e en 4e geworden!quote:Op woensdag 28 april 2021 17:31 schreef wimderon het volgende:
Howson en SmissReichenbach hebben dus niet meegedraaid voor een keurige 7e en 22e plaats.
Blijft een merkwaardige sport, he.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:31 schreef wimderon het volgende:
Howson en SmissReichenbach hebben dus niet meegedraaid voor een keurige 7e en 22e plaats.
La Neuvelle naar beneden, rondje doen en dan weer door La Neuvelle naar Preles en Chaumont.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:31 schreef hhh38 het volgende:
Ik snap niets van die route van morgen. Kwam er niet uit hoe ze nou precies rijden
Net voor Cattaneo, die negende wordt.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:31 schreef wimderon het volgende:
Ah die categorie 2 berg vlakbij Saint-Imer heet van de ene kant anders dan van de andere kant, nu snap ik 'mquote:Op woensdag 28 april 2021 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
La Neuvelle naar beneden, rondje doen en dan weer door La Neuvelle naar Preles en Chaumont.
Rechtsaf naar Les Bugnenets naar Saint-Imer, rechtsaf naar Mont Crosin
Hele rondje volgen naar La Chaus-des-Fonds en dan linksaf naar Saint-Imer
In Saint-Imer weer rechtsaf naar Les Pontins en naar Fontaines om dan weer richting Saint-Imer te gaan.
Zoiets
Niet met Minali héquote:Op woensdag 28 april 2021 17:45 schreef Columbiafan het volgende:
Verbaast me een beetje dat renner uit het peloton gelost wordt in een rit als vandaag.
114 Nico Denz Team DSM + 07:22quote:“We hadden een goed strijdplan vandaag. Iedereen zette zich ten volle in voor een sprint met Nico Denz”, blikte Arensman naderhand terug. “We wilden de koers hard maken met een grote vlucht met een van ons daarbij, zodat het peloton op de beklimmingen vaart moest maken. Uiteindelijk zat ik er met enkele andere sterke jongens, dus dat doel was alvast bereikt. Het was een mooie ontsnapping en we pakten een aardig gat.”
Het schijnt dat ze bij Wanty heel ontevreden zijn over Minali. Hadden ze meer van verwacht.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2021 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het schijnt dat ze bij Wanty heel ontevreden zijn over Minali.
En toen kregen we een ijsje en toen stapte meneer Reef nog in de hondenpoep hihihiquote:Op woensdag 28 april 2021 22:09 schreef wimderon het volgende:
“We hadden een goed strijdplan vandaag. Iedereen zette zich ten volle in voor een sprint met Nico Denz”, blikte Arensman naderhand terug. “We wilden de koers hard maken met een grote vlucht met een van ons daarbij, zodat het peloton op de beklimmingen vaart moest maken. Uiteindelijk zat ik er met enkele andere sterke jongens, dus dat doel was alvast bereikt. Het was een mooie ontsnapping en we pakten een aardig gat.”
quote:Op donderdag 29 april 2021 10:34 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
En toen kregen we een ijsje en toen stapte meneer Reef nog in de hondenpoep hihihi
Da's bijna een minuut per miljoen.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:52 schreef Szura het volgende:
93 FROOME Chris Israel Start-Up Nation 3:34
quote:Op woensdag 28 april 2021 17:41 schreef El-Stinho het volgende:
Zal de Luts morgen voor de ritzege gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
Waarbij Beloki iets minder verdiende waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 april 2021 11:05 schreef TommyL0204 het volgende:
Mja, komt het ooit nog goed met Kris? Krijg toch aardige Beloki vibes bij de hele situatie.
Je zou toch zeggen dat ze in Israël ook wel een goede apotheker kunnen betalen...quote:Op donderdag 29 april 2021 11:05 schreef TommyL0204 het volgende:
Mja, komt het ooit nog goed met Kris? Krijg toch aardige Beloki vibes bij de hele situatie.
Op een gegeven moment kun je er nog zoveel doping instoppen als je wil, dan kom je waarschijnlijk echt niet meer vooruitquote:Op donderdag 29 april 2021 13:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze in Israël ook wel een goede apotheker kunnen betalen...
Absoluut, maar Froome fietst in principe ons stervelingen nog steeds kapot.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kun je er nog zoveel doping instoppen als je wil, dan kom je waarschijnlijk echt niet meer vooruit
Net als dat "wij" niet opeens een topwielrenner worden als we het hele assortiment van Fuentes naar binnen werken. Echte toptalenten op FOK uitgezonderd uiteraard.
Zou een gebroken heup en dijbeen daar wat mee te maken hebben?quote:Op donderdag 29 april 2021 13:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Absoluut, maar Froome fietst in principe ons stervelingen nog steeds kapot.
Zijn plotselinge opkomst bij Sky, en zeeer diepe afgang blijven bijzonder.
Het helpt zeker nietquote:Op donderdag 29 april 2021 14:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou een gebroken heup en dijbeen daar wat mee te maken hebben?
quote:Op donderdag 29 april 2021 13:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wat een oplichter ook weer. Las deze week dat hij voor een ritzege wilde gaan, die 15 minuutjes eraf gisteren en dan deze dode mus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ze gaan de slotklim niet eens halen aan dit tempo.quote:Op donderdag 29 april 2021 15:36 schreef wimderon het volgende:
Gaat Antwan zichzelf een mooi verjaardagscadeau geven?
Taaramae is goed bezig.quote:Op donderdag 29 april 2021 16:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze gaan de slotklim niet eens halen aan dit tempo.
Wel de strijdlust als symbolisch teken van voltooid leven voor onze Tamaree.quote:Op donderdag 29 april 2021 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Liet Taaramae daar zich niet wat makkelijk inlopen?
Petje Bevin kiest weeral de verkeerde kant, anders wint 'm.quote:Op donderdag 29 april 2021 17:26 schreef El-Stinho het volgende:
Verneukt Colbrelli het nog bijna (lol)
Jeetje dat verwacht je ook niet van Rui.quote:Op donderdag 29 april 2021 17:30 schreef wimderon het volgende:
03 Marc Hirschi UAE Team Emirates + 00 10 28
05 Diego Ulissi UAE Team Emirates + 00 21
09 Rui Costa UAE Team Emirates + 00 13
Lekker gewerkt jongens.
Je hebt gelijk. Blijft wel erg dicht bij Colbrelli hangen ook nadat ie uit het fuikje isquote:Op donderdag 29 april 2021 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Petje Bevin kiest weeral de verkeerde kant, anders wint 'm.
Costa lijkt eindelijk eens niet totáál uit vormquote:Op donderdag 29 april 2021 17:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeetje dat verwacht je ook niet van Rui.
quote:Op donderdag 29 april 2021 18:40 schreef Columbiafan het volgende:
Rit gemist, maar heeft m'n Marco op zijn minst een beetje kunnen knechten vandaag voor Ilan?
Maar deze ronde heeft wel een unieke plek op de kalender. RvZ net na de Dauphiné is een stuk minder interessant (ook qua deelnemers). Bovendien lijkt het in deze koers altijd te regenen, vraagt ook iets anders van de renners.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:42 schreef VoMy het volgende:
Als je dan een meer internationale kalender wil hebben als UCI, lijkt dit me toch een rondje om af te waarderen en ergens anders ter wereld iets op te waarderen. Na Parijs-Nice, Catalonië, Baskenland, voegt dit toch niet meer zo heel veel toe in mijn ogen. Bovendien hebben de Zwitsers al de RvZ.
Dit is inderdaad geen rondje waarvoor je uitgebreid gaat zitten.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:42 schreef VoMy het volgende:
Als je dan een meer internationale kalender wil hebben als UCI, lijkt dit me toch een rondje om af te waarderen en ergens anders ter wereld iets op te waarderen. Na Parijs-Nice, Catalonië, Baskenland, voegt dit toch niet meer zo heel veel toe in mijn ogen. Bovendien hebben de Zwitsers al de RvZ.
🇷🇼🇷🇼🇷🇼quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar deze ronde heeft wel een unieke plek op de kalender. RvZ net na de Dauphiné is een stuk minder interessant (ook qua deelnemers). Bovendien lijkt het in deze koers altijd te regenen, vraagt ook iets anders van de renners.
Maar wel eens dat de World Tour veel te veel geconcentreerd is in de traditionele wielerlanden. Het hoeft niet eens per se buiten Europa. Waarom niet de Arctic Tour of Norway upgraden? Of Tour de Yorkshire?
Ik denk dat hij naar de stulpjes langs de weg kijkt om iets met zijn 5,5 miljoen euro per jaar te doen.quote:
Ik vind Froome een gladjakker en een engnek, maar ik hoop van ganser harte dat hij de Tour maar laat schieten, dat wordt gewoon te genant voor woorden. Tenzij hij weer zo'n truc uithaalt zoals voor de Vuelta van 2011 natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 april 2021 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat hij naar de stulpjes langs de weg kijkt om iets met zijn 5,5 miljoen euro per jaar te doen.
Is echt zo'n ronde als opvulling maar bestaat al sinds 1947 dus afwaarderen zullen ze niet snel doen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:42 schreef VoMy het volgende:
Snap niet dat Wellens hier niet ieder jaar rijdtquote:Op vrijdag 30 april 2021 16:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit weer verwacht je in de Ronde van Romandië.
Dat is gewoon klaar.quote:Op vrijdag 30 april 2021 17:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Matig dat Kruijswijk hier niet bij zit.
Qua gedrag en intelligentie is Marco meer een voetballer.quote:Op vrijdag 30 april 2021 17:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Marco koerst de laatste jaren nauwelijks beter dan Juan Mauricio, zelfkritiek is de man vreemd.
Dit jaar wordt 'm al 28, met de eeuwige schreeuw om het kopmanschap zou een beetje reflectie geen kwaad kunnen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Qua gedrag en intelligentie is Marco meer een voetballer.
Met ook de kans dat hij 2 km later volledig ontploft en keihard teruggaat naar de aardequote:Op vrijdag 30 april 2021 17:28 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Sepp naar de sterren en de maan morgen?
Is er al een interview? Iets van: "Ik hoef hier nog niet goed te zijn", of een andere variant...quote:Op vrijdag 30 april 2021 17:33 schreef Marcoss het volgende:
Kruijs heeft dit jaar enkel z'n tijdritbenen ontvangen, geloof ik, de rest is ergens in 2019 blijven liggen..
Zijn ook al eerder begonnen wegens mogelijke sneeuw, daarom ook vroege finishquote:Op zaterdag 1 mei 2021 09:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag de Koninginnenetappe. De Player is er al om 13h30 bij.
Desalniettemin hebben ze een flinke marge.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 12:40 schreef wimderon het volgende:
Als Kobe gisteren (of eerder) niet nutteloos had aangeklampt had hij vandaag de rit wellicht op kunnen halen. Nu krijgt de kopgroep natuurlijk geen vrijgeleide.
edit: Cort staat ook nog kort (haha, Cort-kort).
Movistar en Sky gaan vast nog temporijden.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Desalniettemin hebben ze een flinke marge.
Kan rap gaan in de laatste 10 km. Denk dat het nog wel goed komt.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Peloton toont niet veel ambitie voor etappewinst
Ze gaan eraan beginnen zie ikquote:Op zaterdag 1 mei 2021 14:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kan rap gaan in de laatste 10 km. Denk dat het nog wel goed komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |