Het zijn vaak mannen die zelf juist heel erg naar uiterlijk kijken maar niet bereid zijn om er zelf verzorgd bij te lopen en gezond te leven.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:23 schreef Brybry het volgende:
Snap die incels in dit topic echt niet. Als vrouwen je links laten liggen , dan komt dat door je kutkarakter en niet door je uiterlijk.
Ik ben zo'n "knappe vrouw" en ik date vrijwel nooit knappe mannen. Waarom? Omdat ik uiterlijk ondergeschikt vind. Humor, intelligentie, kijk op wereld etc... Dat vind ik, en vele vrouwen met mij, veel belangrijker dan een leuk koppie.
Ik vind hem leukquote:Op maandag 28 juni 2021 16:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heeft hij nou een spierziekte?
Persoonlijkheid vind ik ook belangrijker dan uiterlijk. Maar ik wil wel gewoon een vriend die er 'okay' uitziet. Het klinkt lullig, maar zonder dat stukje lichamelijke aantrekkingskracht wordt verliefd worden lastig.
En iemand met een duidelijke ziekte/aandoening valt wel gewoon af voor mij op de datingmarkt, en vanuit de natuur is dat ook logisch, onbewust willen we allemaal ook gewoon gezond nageslacht voortzetten.
Die mooiste vrouwen hoeven zichzelf niet perse heel erg mooi te vinden.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zijn vaak mannen die zelf juist heel erg naar uiterlijk kijken maar niet bereid zijn om er zelf verzorgd bij te lopen en gezond te leven.
Je ziet vaak de mooiste vrouwen naast minder mooie mannen en andersom.
Klopt. Mijn ervaring is dat veel vrouwen juist mooier willen zijn dan hunman.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:51 schreef Hineni het volgende:
[..]
Die mooiste vrouwen hoeven zichzelf niet perse heel erg mooi te vinden.
En soms zijn mensen ook risicomijdend. Te knappe mensen heb je niet altijd "voor jezelf". Hoeveel mensen wel niet schaamteloos flirten met iemand terwijl ze weten dat die persoon gebonden is...
Ja, je zou best wel eens medelijden kunnen krijgen met al die zeer rijke mensen die nooit zeker zullen zijn of die partner niet ook of vooral of zelfs alleen maar wegens het geld, de roem en de status, en / of het in de belangstelling van de media staan, voor hen kiest, bij hen is.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee was idd meer algemeen, maar dan wel vanuit het voorbeeld dat jij gaf waar de belangrijke punten liggen voor iemand uit bv de Filipijnen.
En ja je hebt een punt met de rest van je post, je kan alles wel kapot denken.
Maar ik denk dat een stinkend rijke mens toch ook altijd even zal twijfelen of de partner niet enkel voor het geld bij hem/ haar is.
Je wil toch op iets meer geselecteerd worden dan een ticket out, je grote borsten of je bankrekening.
Ik hoef ook geen kinderen. Misschien komt het er ooit nog van, maar het hoeft van mij niet.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:48 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk![]()
Bovendien hij had al gezegd dat hij geen kinderen wil... of in ieder geval niet eentje gaat maken,
juist OMDAT hij die ziekte heeft.
Kijk maar boven... daar staat het fimpje en dat meisje was er mee eens.. dus...
Ik denk dat heel veel mensen (m/v) meer willen dan een leuk koppie. Overigens willen de incels mij, gemiddeld uitziende vrouw, niet want alleen de knapste vrouwen zijn goed genoeg. Ze creëren een situatie waarin ze alleen maar kunnen falen, zodat hun wereldbeeld bevestigd wordt. Wat ze daar nou precies uit krijgen weet ik niet goed, maar in elk geval hebben ze de zekerheid dat ze alleen blijven.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:23 schreef Brybry het volgende:
Snap die incels in dit topic echt niet. Als vrouwen je links laten liggen , dan komt dat door je kutkarakter en niet door je uiterlijk.
Ik ben zo'n "knappe vrouw" en ik date vrijwel nooit knappe mannen. Waarom? Omdat ik uiterlijk ondergeschikt vind. Humor, intelligentie, kijk op wereld etc... Dat vind ik, en vele vrouwen met mij, veel belangrijker dan een leuk koppie.
Hij moet, mag en kan overigens, alleen voor zich (zelf) spreken !!quote:Op maandag 28 juni 2021 11:24 schreef M1stral het volgende:
Jij spreekt voor een groot deel van de mannen als je zegt dat je de gelukkigste man ter wereld bent wanneer je een vrouw treft die niet zeikt en goed pijpt.
Zegt dan vooral heel veel over het “groot deel” van de mannen waarvoor je spreekt en maakt ook wel direct mijn punt.
En nee, ik hoef geen lollie.
Ik heb een héél groot respect gekregen voor deze jongen(man)quote:Op maandag 28 juni 2021 17:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen kinderen. Misschien komt het er ooit nog van, maar het hoeft van mij niet.
Toch wil ik een knappe/leuke man, dus het is meer onbewust. Mijn genen willen geen man met een ernstige lichamelijke aandoening of een lelijk uiterlijk...
Bovendien zie ik er zelf ook goed uit, dat hoor ik vaak genoeg, dus is het ook redelijk om een beetje leuk uiterlijk te willen.
Hij heeft ook bitcoins en aandelen Tesla, dus voor Iris, nu in Nederland, inderdaad een lot uit de loterij.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:35 schreef FANNN het volgende:
Maar ja... hij is Bezet en Iris heeft een lot uit de loterij getroffen, bovendien was hij toen nog h'lemaal niet
bekend dus ik denk dat dit Echte Liefde is
quote:Op maandag 28 juni 2021 18:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij heeft ook bitcoins en aandelen Tesla, dus voor Iris, nu in Nederland, inderdaad een lot uit de loterij.
Het feit dat er “lelijke” mensen bestaan is gewoon heel erg hard. Het maakt dat voor die mensen en hun partner eigenlijk geen leuk liefdesleven is weggelegd, tenzij er mensen zijn die echt puur op het innerlijk vallen. Maar omdat de meeste mensen lichamelijke intimiteit zo snel mogelijk willen overhaasten wordt de kans niet eens gegund om op het innerlijk te vallen. Datingsites zonder elkaar te zien, met bijv alleen chatten, bestaan bijvoorbeeld al niet. Omdat mensen niet het risico willen lopen later alsnog af te knappen op het uiterlijk, want als men al op het innerlijk kan vallen is dat evengoed een risico. Kun je zien hoe belangrijk het eigenlijk is, en hoe deprimerend de realiteit. Voor mannen zal het wellicht minder belangrijk zijn aangezien die iedere vrouw met een vagina al als voldoende voor seks beschouwen. Maar is dat dan ook echt romantisch en leuk voor hen? Ik kan het me bijna niet voorstellen . En als dat zo is, dan mogen ze ook wel eens bedenken hoe dat voor een vrouw is. Niet blij zijn dat je “zoveel te kiezen hebt en alleen maar je eisen bij hoeft te stellen”. Maar bij bijna geen enkele man een goed genoeg gevoel krijgen om vrolijk in plaats van nog depressiever van de relatie te worden. Ja, misschien met degenen die al bezet zijn - door de aller mooiste vrouwen, die ook nog eens een fantastisch karakter hebben en hen dus dubbel en dwars verdienen.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:51 schreef Hineni het volgende:
Die mooiste vrouwen hoeven zichzelf niet perse heel erg mooi te vinden.
En soms zijn mensen ook risicomijdend. Te knappe mensen heb je niet altijd "voor jezelf". Hoeveel mensen wel niet schaamteloos flirten met iemand terwijl ze weten dat die persoon gebonden is...
Neen. Liever een lelijkerd met een fijn karakter dan een inhoudsloze 10+quote:Op maandag 28 juni 2021 16:43 schreef Hineni het volgende:
[..]
Lief hoor, lelijke mannen een beetje hoop geven.
Oke misschien is deze vraag prive. Maar vind jij het innerlijk sexy?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:45 schreef Brybry het volgende:
Neen. Liever een lelijkerd met een fijn karakter dan een inhoudsloze 10+
Wat een kletsverhaalquote:Op maandag 28 juni 2021 19:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Het feit dat er “lelijke” mensen bestaan is gewoon heel erg hard. Het maakt dat voor die mensen en hun partner eigenlijk geen leuk liefdesleven is weggelegd, tenzij er mensen zijn die echt puur op het innerlijk vallen. Maar omdat de meeste mensen lichamelijke intimiteit zo snel mogelijk willen overhaasten wordt de kans niet eens gegund om op het innerlijk te vallen. Datingsites zonder elkaar te zien, met bijv alleen chatten, bestaan bijvoorbeeld al niet. Omdat mensen niet het risico willen lopen later alsnog af te knappen op het uiterlijk, want als men al op het innerlijk kan vallen is dat evengoed een risico. Kun je zien hoe belangrijk het eigenlijk is, en hoe deprimerend de realiteit. Voor mannen zal het wellicht minder belangrijk zijn aangezien die iedere vrouw met een vagina al als voldoende voor seks beschouwen. Maar is dat dan ook echt romantisch en leuk voor hen? Ik kan het me bijna niet voorstellen . En als dat zo is, dan mogen ze ook wel eens bedenken hoe dat voor een vrouw is. Niet blij zijn dat je “zoveel te kiezen hebt en alleen maar je eisen bij hoeft te stellen”. Maar bij bijna geen enkele man een goed genoeg gevoel krijgen om vrolijk in plaats van nog depressiever van de relatie te worden. Ja, misschien met degenen die al bezet zijn - door de aller mooiste vrouwen, die ook nog eens een fantastisch karakter hebben en hen dus dubbel en dwars verdienen.
Ik denk dat mannen soms te weinig beseffen hoe dat voelt. Ik geef je een hint: een wereld met 90% kortpittige vrouwen. Of, aangezien ook vrouwen met een kortpittig kapsel soms nog mooi en vrouwelijk kunnen overkomen: een wereld met 90% mannen. Niet aantrekkelijk? Dan stel je je eisen toch bij? Hup, aan de single man jij, die vrouwen zijn bezet of out of your league. En je wilt toch geen kieskeurige single zijn? Je wilt toch wel een liefdesleven? Maar nee, jij wil weer eens het allerbeste… zoveel lieve, leuke, wanhopige, eenzame single mannen, en dan wil meneer uitgerekend een vrouw. Kom op, niet zo zuur. Eigen schuld als je je leven anders slijt in eenzaamheid. Wat dacht je dan, oppervlakkig gozertje, dat je liefde kon krijgen zonder er emotioneel moeite voor te hoeven doen? Niks gaat vanzelf, dat is het leven. Moet je maar meer naar het innerlijk kijken. Mannen hebben een heel mooi karakter hoor!
Zo stel ikme voor, dat het voor de man zou voelen , wat mannen tegen vrouwen zeggen over hun eisen.
Laat ik maar even vanuit eigen optiek hierop reageren.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Het feit dat er “lelijke” mensen bestaan is gewoon heel erg hard. Het maakt dat voor die mensen en hun partner eigenlijk geen leuk liefdesleven is weggelegd, tenzij er mensen zijn die echt puur op het innerlijk vallen. Maar omdat de meeste mensen lichamelijke intimiteit zo snel mogelijk willen overhaasten wordt de kans niet eens gegund om op het innerlijk te vallen. Datingsites zonder elkaar te zien, met bijv alleen chatten, bestaan bijvoorbeeld al niet. Omdat mensen niet het risico willen lopen later alsnog af te knappen op het uiterlijk, want als men al op het innerlijk kan vallen is dat evengoed een risico. Kun je zien hoe belangrijk het eigenlijk is, en hoe deprimerend de realiteit. Voor mannen zal het wellicht minder belangrijk zijn aangezien die iedere vrouw met een vagina al als voldoende voor seks beschouwen. Maar is dat dan ook echt romantisch en leuk voor hen? Ik kan het me bijna niet voorstellen . En als dat zo is, dan mogen ze ook wel eens bedenken hoe dat voor een vrouw is. Niet blij zijn dat je “zoveel te kiezen hebt en alleen maar je eisen bij hoeft te stellen”. Maar bij bijna geen enkele man een goed genoeg gevoel krijgen om vrolijk in plaats van nog depressiever van de relatie te worden. Ja, misschien met degenen die al bezet zijn - door de aller mooiste vrouwen, die ook nog eens een fantastisch karakter hebben en hen dus dubbel en dwars verdienen. Ik denk dat mannen soms te weinig beseffen hoe dat voelt. Ik geef je een hint: een wereld met 90% kortpittige vrouwen. Of, aangezien ook vrouwen met een kortpittig kapsel soms nog mooi en vrouwelijk kunnen overkomen: een wereld met 90% mannen. Niet aantrekkelijk? Dan stel je je eisen toch bij? Hup, aan de single man jij, die vrouwen zijn bezet of out of your league. En je wilt toch geen kieskeurige single zijn? Je wilt toch wel een liefdesleven? Maar nee, jij wil weer eens het allerbeste… zoveel single mannen, en dan wil meneer uitgerekend een vrouw. Kom op, niet zo zuur. Eigen schuld als je je leven anders slijt in eenzaamheid. Wat dacht je dan, oppervlakkig gozertje, dat je liefde kon krijgen zonder er emotioneel moeite voor te hoeven doen? Niks gaat vanzelf, dat is het leven. Moet je maar meer naar het innerlijk kijken. Mannen hebben een heel mooi karakter hoor!
Zo stel ikme voor, dat het voor de man zou voelen , wat mannen tegen vrouwen zeggen over hun eisen.
Wat een triest leven heb je dan...quote:Op maandag 28 juni 2021 09:41 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
is een beetje mooi opmaken, schoonmaken, koken, neuken en niet zeiken.
Leuk, zo chargeren, alleen in de werkelijkheid hoef jij deze keuze niet te maken. Je opmerking heeft dus totaal geen waarde. Of heb je nu spontaan op dating apps alle lelijkerds geliked en de 9+jes genegeerd? Tuurlijk niet.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:45 schreef Brybry het volgende:
[..]
Neen. Liever een lelijkerd met een fijn karakter dan een inhoudsloze 10+
voor ieder potje een dekselquote:Op maandag 28 juni 2021 22:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat een triest leven heb je dan...
Ik blijf nog liever voor de rest van mijn leven hondsalleen dan dat ik mij met zo een leven moet tevreden stellen.
En het gaat er niet eens om dat ik niets van dat wil doen (integendeel), maar als dat alles is wat ik moet doen op een dag dan is mijn leven wel heeeeeeeeel erg leeg.
Nee danku
Wat heb ik of een ander aan deze reactie? Het is niet duidelijk waarom je dit vindt.quote:
Je noemt jezelf niet lelijk, want daarvoor heb je teveel zelfvertrouwen. Maar als een vrouw het doet is het oke.. waarom? Is de relatie compleet platonisch/ met nul romantiek of verliefdheid? Of is dat laatste er wel, heb je vrouwen gehad die in de zevende hemel waren door jouw karakter? Zo ja hoe uitte het zich precies dat ze door je karakter wisten wat je waard bent? Leuke uitjes doen waarschijnlijk, hobbies beoefenen etc maar wat is dan het verschil met vriendschap?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:08 schreef Hineni het volgende:
Laat ik maar even vanuit eigen optiek hierop reageren.
Als je aan 1000 vrouwen een stapel van 100 foto's van mannen geeft (waaronder mijn foto) en ze vraagt om de 10 knapste mannen er de stapel te halen, dan weet ik zeker dat ik er 1000 keer niet bij de 10 zit. In andere werelddelen ligt dat misschien anders omdat ik blank en lang ben![]()
Hoedanook, vrouwen zien mij op het gebied van (elke soort) relatie alleen staan als mijn innerlijk ze bevalt. Maar ook daar wordt je al snel in een hokje geplaatst. Te aardig. Noem maar op.
Gelukkig word ik ouder, hecht ik minder belang aan dingen die vroeger wel belangrijker leken. En ook van slechte relaties leer je jezelf weer beter kennen.
Door bovenstaande weet ik wel wanneer mijn aantrekkingskracht tot zijn recht komt. Dat is wanneer ik iemand tref die harmonie ook belangrijker vind dan "ikke ikke". Het fijne is, dan hoef ik niet te "jagen" zoals je jongens/mannen bezig soms (anderen misschien vaak) ziet. Dan is er een klik een gaat het vanzelf.
Maar andersom, het is dat ik onlangs een vrouw sprak die aangaf dat ze haar partner lelijk vind. Ze vond zichzelf ook niet bijzonder knap. Maar zijn optimisme trok haar bijzonder aan. Daarin waren ze tegenpolen. Toen ze een foto toonde van haar vriend wist ik dat het geen geklets was van deze vrouw. Voorheen zou ik me misschien meer hebben blind gestaard op mijn "ervaring" hierboven van de 100 foto's.
Er is alleen wel 1 ding. Ik ben misschien niet knap. Maar ik weet wat mijn innerlijk waard is. Mezelf lelijk noemen zal (een zelfspot situatie daargelaten) niet gebeuren. En ben ook niet van plan me te laten verzuren. Ik laat me alleen omringen door positieve mensen. Mezelf afvragen of vrouwen wel de juiste eisen hebben maakt mij er niet knapper op.
Iedereen heeft het recht op zijn eigen mening. Ook of iemand knap op lelijk is. Het gaat erom dat jij weet wat jezelf waard bent, en mensen die dat niet inzien zijn wat mij betreft geen enkele aandacht waard.
Scandinavië. Bron: https://www.judex.nl/rech(...)eidingsmonitor-2020/quote:Op maandag 28 juni 2021 09:28 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
En laten we 1x raden waar het hoogste scheidingspercnetage van Europa ligt
ZAL DAN DE LAATSTE JAREN VERANDERD ZIJN, VERBAAST ME NIKS VAN DAT FEMINISTSCH PLEURbendequote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:49 schreef Weird- het volgende:
[..]
Scandinavië. Bron: https://www.judex.nl/rech(...)eidingsmonitor-2020/
Ik vind dit een goede post. Vind te vaak dat er net gedaan wordt alsof vrouwen van daar een andere mensen soort zijn of alsof ze enkel zakelijk kijken naar een relatie. Dat stuit me echt tegen de borst.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:08 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, je zou best wel eens medelijden kunnen krijgen met al die zeer rijke mensen die nooit zeker zullen zijn of die partner niet ook of vooral of zelfs alleen maar wegens het geld, de roem en de status, en / of het in de belangstelling van de media staan, voor hen kiest, bij hen is.
Met het gevaar, hoe en wat, als dat voor hen wegvalt.
Maar ook veel Nederlandse vrouwen zullen best gevoelig er voor zijn of hun partner hun een financieel probleemloos of zelfs comfortabel leven kan bieden. Maar voor weinig Nederlandse vrouwen (en ook mannen) zal dat alléén voldoende zijn. Als al de rest niet "klopt" zal dat al gauw blijken en haakt men toch af van die rijke man.
Het is het hele plaatje dat de aantrekkelijkheid uitmaakt.
En zo moet je dus, als je het wilt begrijpen, ook de Filipijnse vrouw zien. Voorbeeld, uiterlijk matige Nederlandse mannen krijgen in de Filipijnen toch al extra punten want relatief zijn ze daar groter door de kleinere gemiddelde lengte van de Filipijnse mensen. Wit of bijna witte huidskleur is daar zeer geliefd, er is een hele industrie voor huid-wit-makende produkten en smeersels, injecties enz. Daar loopt bijna iedere vrouw uitgezonderd de allerarmsten, de stoepbewoners en degenen uit de sloppenwijken in de zomer met een parasol. Leeftijd, en dus ouder uitzien, is daar ook anders. Een oudere man dan de vrouw is zeer gewenst, want wijzer, stabieler, meer gevestigd, al wat bij elkaar hebbend, betere baan want al carriére. En in de Filipijnse samenleving is ouder automatisch wijzer en verdient en krijgt daar ook respect. De overgrootouders worden niet "weggemoffeld" maar zijn integendeel nog altijd het hoofd van de 4-generatie familie. Wie er ooit komt, of het land kent, als oudere word je vaker gevraagd hen te zegenen. In den beginne .... was mij dat erg onwennig. Het heet mano po, men zegt mano po en men neemt je hand en drukt die de bovenkant van de hand tegen het voorhoofd. Jij hoeft dan niets te zeggen,dat wist ik in "in den beginne" niet dus stond daar halve preken af te geven (God bless you, go with the lord in peace and ingat (take care) Amen. Maar meestal was het bij de kinderen slechts om een paar peso voor snoep te doen.
Veel vrouwen van daar willen liever niet weg van hun familie en hun omgeving. Het is niet om weg te komen, maar ze hopen natuurlijk ook op een met minder zorgen gepaard fijn leven te hebben. Hier in het Westen ook een criterium, toch?
Het is echt niet zo dat alleen een stel uitgekookte Aziatische vrouwen interesse hebben in Westerse mannen.
Heb je er weleens aan gedacht dat jij een vrouw ook zo kan behandelen zodat ze niets te zeiken heeft?quote:Op maandag 28 juni 2021 09:41 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Kijk, vrouwne hebben het wel HEEL makkelijk. Het ENIGE wat ze hoeven te doen (ik neem een voorbeeld van een mooie, jonge dame die een rijke gozer aan de haak heeft geslagen), is een beetje mooi opmaken, schoonmaken, koken, neuken en niet zeiken.
Dat is letterlijk het ENIGE wat ze hoeven te doen om een vent gelukkig te maken, Dit snappen ze wle in Azie maar hier niet
Dus als de dames hier niet eens kunnen voldoen aan dit minimumeis dan tja, want eerlijk hoeveel moeten mannen doen om een vrouw gelukkig te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |