abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199158887
Het Laatste nieuws:

25 april 2021: Samantha meldt via Instagram dat Gilly plotseling is overleden. Eerder circuleerden er al berichten dat er een reanimatie zou plaatsvinden in de straat van Samantha. Enkele uren later meldde ze dat Gilly overleed aan een hartstilstand. Diverse mediakanalen hebben het bericht inmiddels opgepikt.

Februari 2021: Samantha heeft een relatie met Goudse Gilly, die ook de vader van Angelo blijkt schijnt te zijn

Overigens had Samantha op 15 november, terwijl ze in het ziekenhuis was om de bevalling af te wachten deze opvallende tekst nog geplaatst:

Oud nieuws
SPOILER: September 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: November 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Augustus 2018
SPOILER: Augustus 2018
SPOILER: April 2019
SPOILER: Juli & Augustus 2019
SPOILER: December 2019
SPOILER: april 2020
SPOILER: september 2020
SPOILER: december 2020
SPOILER: Januari 2021:
De diverse Instagrams:
Samantha
Michael
BLACK LAUNDRY
Michaels vriendin Naomi
FREAKY FRIDAY

Samantha's Vriendje van dienst
Februari 2021: Goudse Gilly

SPOILER: Exen aka de ware
SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie world
Hier weer een nieuw deel :)
pi_199158905
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
De doodsoorzaak kunnen ze nog niet weten toch? Mocht er een autopsie komen duurt die uitslag even.
Officieel ja, maar gok dat Samanda wel weet wat deze hartstilstand veroorzaakt heeft
pi_199158912
Ik verwacht dat er de komende dagen wel meer naar buiten zal komen over het hoe en wat.
pi_199159025

Het zou kunnen dan snap ik ook van Duindorp online dat ze stopte met de berichtgeving dat doen ze meestal als er vermoeden is van zelfmoord.
pi_199159094
Jeetje dat Dootje dit online zet wordt hier wel stil van. Dan was Samantha ook niet thuis denk ik, vond hem toen ze thuis kwam ofzo? Echt bizar dit. En nogmaals reden dat we nu moeten speculeren over GHB enzo bah
  zondag 25 april 2021 @ 23:24:58 #6
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199159106
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:19 schreef shomila het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zou kunnen dan snap ik ook van Duindorp online dat ze stopte met de berichtgeving dat doen ze meestal als er vermoeden is van zelfmoord.
Zou je bij de nonnen in Vught ook een cursus kunnen volgen om de teksten van die types te begrijpen?
Ik lees het hardop en dan kom je een heel eind, maar dan weer iets over Beatrix en dan ben ik volledig het spoor bijster.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_199159111
Maar waarom zegt ze dan je gebruikt Beatrix (waarschijnlijk autocorrectie) en vervolgens praten over slaappillen, ik weet niet wat klopt ??
pi_199159113
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn ogen :')
Dit is toch niet te lezen.
pi_199159115
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:24 schreef doeka het volgende:

[..]

Zou je bij de nonnen in Vught ook een cursus kunnen volgen om de teksten van die types te begrijpen?
Ik lees het hardop en dan kom je een heel eind, maar dan weer iets over Beatrix en dan ben ik volledig het spoor bijster.
Denk GHB met autocorrectie
pi_199159117
Kijk eens aan
pi_199159122
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:25 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Mijn ogen :')
Dit is toch niet te lezen.
Denk dat ze vocht voor haar ogen heeft ;(
  zondag 25 april 2021 @ 23:27:44 #12
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_199159140
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfmoord joh? Heftig. Een OD had ik wel verwacht, maar een bewuste nee. Ook omdat ik iemand die denkt aan zelfmoord niet zo vind passen bij de behoefte van Samantha.

Ag arme samant, de afgelopen dagen ook gedoe weer met Naomi en maik, en nu dit... Het is altijd drama in haar leven. Is zij het niet zelf, wordt het wel gecreëerd :(
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  Spellchecker zondag 25 april 2021 @ 23:27:58 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199159144
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moestuintjes en Beatrix 8)7
  zondag 25 april 2021 @ 23:28:30 #14
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199159158
Hebben Mike en Naomi nog iets op Insta gedeeld?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 25 april 2021 @ 23:28:51 #15
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199159165
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:25 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Denk GHB met autocorrectie
GHBeatrix ;(
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_199159187
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:24 schreef doeka het volgende:

[..]

Ik snap er ook helemaal niks van. Van een kogel naar moestuintjes naar Beatrix _O-
  zondag 25 april 2021 @ 23:30:45 #17
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_199159195
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:25 schreef jameshond7 het volgende:
Maar waarom zegt ze dan je gebruikt Beatrix (waarschijnlijk autocorrectie) en vervolgens praten over slaappillen, ik weet niet wat klopt ??
Zou ze dit bedoelen -->https://en.wikipedia.org/(...)_effect.?wprov=sfla1
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zondag 25 april 2021 @ 23:34:11 #18
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199159248
quote:
Dat is wel heel obscuur spul. Denk echt de spellingcontrole die er iets heel anders van maakt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_199159294
Het is idd een nogal warrig verhaal, maar ik maak er iig uit op dat zij altijd verwacht had dat hij door een kogel om het leven zou komen, maar dat het dus uiteindelijk een overdosis werd. Waar die moestuintjes en Beatrix op slaan wordt me ook niet helemaal helder, maar goed, de kernboodschap is duidelijk en daar gaat het om.

Maar volgens Dootje dus zelfmoord met slaappillen, afscheidsbrief en al. Even ervan uitgaande dat dat waar is: dat zag ik dus echt niet aankomen! Samantha zal hem dan waarschijnlijk gevonden hebben. Arme meid.
pi_199159300
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:27 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Zelfmoord joh? Heftig. Een OD had ik wel verwacht, maar een bewuste nee. Ook omdat ik iemand die denkt aan zelfmoord niet zo vind passen bij de behoefte van Samantha
Ja inderdaad..zij heeft behoefte aan een evenwichtige brave huisvader met wie je goede gesprekken kan voeren

*poef* wakker worden

Dat mens is zo labiel en destructief als de pest. Soort zoekt soort.
  zondag 25 april 2021 @ 23:38:34 #21
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_199159305
Pff, ze heeft niet altijd de beste keuzes in dr leven gemaakt, maar het zit dr ook niet mee zeg... :{
pi_199159311
'Babypapa, moestuintjes, beatrix, ik begreep er serieus geen hol van. Maar dat krijg je wanneer je crackjunk bent, de hersencellen zijn opgerookt.'

Aldus een reactie bij Dootje. Welke FOK!ker is dit?
pi_199159347
Wauw! Wat is dit nou weer voor wending???
Wat erg voor Samant :{
pi_199159374
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 23:43 schreef Butterflower het volgende:
Wauw! Wat is dit nou weer voor wending???
Wat erg voor Samant :{
Ja, dat is echt heel heftig. Een geestelijk stabiel mens krijgt er al een enorme knauw van als een partner zelfmoord pleegt. Blijven altijd zitten met die vraag "waarom heb ik het niet gezien, had ik meer kunnen doen, als ik nou dit of dat had gedaan, was het dan niet zover gekomen", enz. Dat is al vreselijk zwaar om mee te dealen. En voor iemand als Samantha, wiens emoties nog 10x heftiger zijn, al helemaal. Wat je verder ook van haar en de keuzes die ze in haar leven heeft gemaakt vindt, dit gun je echt niemand.
  zondag 25 april 2021 @ 23:46:12 #25
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199159382
Zou Dootje met moestuintjes haar wietplanten bedoelen?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')