SPOILER: September 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: November 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Augustus 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Augustus 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: April 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli & Augustus 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: December 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: april 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: september 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: december 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Januari 2021:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De diverse Instagrams:
Samantha
Michael
BLACK LAUNDRY
Michaels vriendin Naomi
FREAKY FRIDAY
Samantha's Vriendje van dienst
Februari 2021: Goudse GillySPOILER: Exen aka de wareOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie worldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier weer een nieuw deel![]()
![]()
Officieel ja, maar gok dat Samanda wel weet wat deze hartstilstand veroorzaakt heeftquote:Op zondag 25 april 2021 23:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
De doodsoorzaak kunnen ze nog niet weten toch? Mocht er een autopsie komen duurt die uitslag even.![]()
![]()
Het zou kunnen dan snap ik ook van Duindorp online dat ze stopte met de berichtgeving dat doen ze meestal als er vermoeden is van zelfmoord.![]()
Jeetje dat Dootje dit online zet wordt hier wel stil van. Dan was Samantha ook niet thuis denk ik, vond hem toen ze thuis kwam ofzo? Echt bizar dit. En nogmaals reden dat we nu moeten speculeren over GHB enzo bah![]()
Zou je bij de nonnen in Vught ook een cursus kunnen volgen om de teksten van die types te begrijpen?quote:Op zondag 25 april 2021 23:19 schreef shomila het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zou kunnen dan snap ik ook van Duindorp online dat ze stopte met de berichtgeving dat doen ze meestal als er vermoeden is van zelfmoord.
Ik lees het hardop en dan kom je een heel eind, maar dan weer iets over Beatrix en dan ben ik volledig het spoor bijster.But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run![]()
Maar waarom zegt ze dan je gebruikt Beatrix (waarschijnlijk autocorrectie) en vervolgens praten over slaappillen, ik weet niet wat klopt ??![]()
Mijn ogenquote:Op zondag 25 april 2021 23:19 schreef shomila het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zou kunnen dan snap ik ook van Duindorp online dat ze stopte met de berichtgeving dat doen ze meestal als er vermoeden is van zelfmoord.
Dit is toch niet te lezen.![]()
Denk GHB met autocorrectiequote:Op zondag 25 april 2021 23:24 schreef doeka het volgende:
[..]
Zou je bij de nonnen in Vught ook een cursus kunnen volgen om de teksten van die types te begrijpen?
Ik lees het hardop en dan kom je een heel eind, maar dan weer iets over Beatrix en dan ben ik volledig het spoor bijster.![]()
Zelfmoord joh? Heftig. Een OD had ik wel verwacht, maar een bewuste nee. Ook omdat ik iemand die denkt aan zelfmoord niet zo vind passen bij de behoefte van Samantha.quote:Op zondag 25 april 2021 23:19 schreef shomila het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ag arme samant, de afgelopen dagen ook gedoe weer met Naomi en maik, en nu dit... Het is altijd drama in haar leven. Is zij het niet zelf, wordt het wel gecreëerd
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!![]()
Moestuintjes en Beatrixquote:Op zondag 25 april 2021 23:19 schreef shomila het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zou kunnen dan snap ik ook van Duindorp online dat ze stopte met de berichtgeving dat doen ze meestal als er vermoeden is van zelfmoord.![]()
![]()
Hebben Mike en Naomi nog iets op Insta gedeeld?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
GHBeatrixquote:
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik snap er ook helemaal niks van. Van een kogel naar moestuintjes naar Beatrixquote:Op zondag 25 april 2021 23:24 schreef doeka het volgende:
[..]
Zou je bij de nonnen in Vught ook een cursus kunnen volgen om de teksten van die types te begrijpen?
Ik lees het hardop en dan kom je een heel eind, maar dan weer iets over Beatrix en dan ben ik volledig het spoor bijster.![]()
![]()
Zou ze dit bedoelen -->https://en.wikipedia.org/(...)_effect.?wprov=sfla1quote:Op zondag 25 april 2021 23:25 schreef jameshond7 het volgende:
Maar waarom zegt ze dan je gebruikt Beatrix (waarschijnlijk autocorrectie) en vervolgens praten over slaappillen, ik weet niet wat klopt ??"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!![]()
Dat is wel heel obscuur spul. Denk echt de spellingcontrole die er iets heel anders van maakt.quote:Op zondag 25 april 2021 23:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zou ze dit bedoelen -->https://en.wikipedia.org/(...)_effect.?wprov=sfla1And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Het is idd een nogal warrig verhaal, maar ik maak er iig uit op dat zij altijd verwacht had dat hij door een kogel om het leven zou komen, maar dat het dus uiteindelijk een overdosis werd. Waar die moestuintjes en Beatrix op slaan wordt me ook niet helemaal helder, maar goed, de kernboodschap is duidelijk en daar gaat het om.
Maar volgens Dootje dus zelfmoord met slaappillen, afscheidsbrief en al. Even ervan uitgaande dat dat waar is: dat zag ik dus echt niet aankomen! Samantha zal hem dan waarschijnlijk gevonden hebben. Arme meid.![]()
Ja inderdaad..zij heeft behoefte aan een evenwichtige brave huisvader met wie je goede gesprekken kan voerenquote:Op zondag 25 april 2021 23:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zelfmoord joh? Heftig. Een OD had ik wel verwacht, maar een bewuste nee. Ook omdat ik iemand die denkt aan zelfmoord niet zo vind passen bij de behoefte van Samantha
*poef* wakker worden
Dat mens is zo labiel en destructief als de pest. Soort zoekt soort.![]()
'Babypapa, moestuintjes, beatrix, ik begreep er serieus geen hol van. Maar dat krijg je wanneer je crackjunk bent, de hersencellen zijn opgerookt.'
Aldus een reactie bij Dootje. Welke FOK!ker is dit?![]()
Ja, dat is echt heel heftig. Een geestelijk stabiel mens krijgt er al een enorme knauw van als een partner zelfmoord pleegt. Blijven altijd zitten met die vraag "waarom heb ik het niet gezien, had ik meer kunnen doen, als ik nou dit of dat had gedaan, was het dan niet zover gekomen", enz. Dat is al vreselijk zwaar om mee te dealen. En voor iemand als Samantha, wiens emoties nog 10x heftiger zijn, al helemaal. Wat je verder ook van haar en de keuzes die ze in haar leven heeft gemaakt vindt, dit gun je echt niemand.quote:Op zondag 25 april 2021 23:43 schreef Butterflower het volgende:
Wauw! Wat is dit nou weer voor wending???
Wat erg voor Samant![]()
Zou Dootje met moestuintjes haar wietplanten bedoelen?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: