abonnement Unibet Coolblue
pi_199159410
Die heeft binnen no time weer een 'ware liefde' gevonden vermoed ik. Het is nou niet dat ze een jarenlange soulmate moet missen.
  zondag 25 april 2021 @ 23:48:12 #27
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199159412
quote:
Beatrice (also known as MDO-D, MDOM, 2C-D, and 4-methyl-2,5-dimethoxymethamphetamine) is a lesser-known psychedelic drug. It is a substituted methamphetamine and a homolog of 2,5-dimethoxy-4-methylamphetamine (DOM). ... Beatrice produces a vague feeling of openness and receptiveness, and causes a stimulative effect.
https://en.wikipedia.org/wiki/Beatrice_(psychedelic)

Beatrice is Beatrix denk ik
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 25 april 2021 @ 23:50:01 #28
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199159445
quote:
Maar ze heeft het ook over slaappillen en moestuintjes, ingewikkeld weer.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_199159481
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Die heeft binnen no time weer een 'ware liefde' gevonden vermoed ik. Het is nou niet dat ze een jarenlange soulmate moet missen.
Ja, dat verwacht ik ook. Ik vrees dat ze zich binnen de kortste keren in de armen van een ander stort om de eenzaamheid en het verdriet te ontlopen. Voor de zomer is er waarschijnlijk al een nieuwe vent.
  zondag 25 april 2021 @ 23:54:07 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_199159495
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ja inderdaad..zij heeft behoefte aan een evenwichtige brave huisvader met wie je goede gesprekken kan voeren

Zo iemand gaat natuurlijk nooit voor een Samantha.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 25 april 2021 @ 23:55:08 #31
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_199159505
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:52 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ja, dat verwacht ik ook. Ik vrees dat ze zich binnen de kortste keren in de armen van een ander stort om de eenzaamheid en het verdriet te ontlopen. Voor de zomer is er waarschijnlijk al een nieuwe vent.
En een gesponsorde laserbehandeling.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_199159511
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zo iemand gaat natuurlijk nooit voor een Samantha.
Nee, ik denk dat een Gerrit nog wel het hoogst haalbare was. Dat vond ik iig nog de beste die er tussen zat.
pi_199159520
Kan iemand mij uitleggen wie de zelfmoordenaar/zelfmoordenares is en in welke relatie hij/zij zich tot Samantha verhoudt?
pi_199159531
quote:
18s.gif Op zondag 25 april 2021 23:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wie de zelfmoordenaar/zelfmoordenares is en in welke relatie hij/zij zich tot Samantha verhoudt?
?
Jij zit ook aan de GHBeatrix? :X
pi_199159546
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:52 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ja, dat verwacht ik ook. Ik vrees dat ze zich binnen de kortste keren in de armen van een ander stort om de eenzaamheid en het verdriet te ontlopen. Voor de zomer is er waarschijnlijk al een nieuwe vent.
Dit soort types..borderline..en weet ik wat voor problemen nog meer..zijn nogal egocentrisch en hebben continu aandacht nodig. Aandacht voor een ander, laat staan liefde, is voor hen hooguit iets oppervlakkigs..uiteindelijk draait het toch allemaal om henzelf. Hartstikke sneu natuurlijk, maar dan is het inderdaad niet moeilijk voorstelbaar dat ze dit weliswaar naar vindt, maar er ook snel overheen is. Hooguit is het op den duur weer een manier om zelf wat aandacht te krijgen..omdat iedereen het zo zielig vindt. Op zichzelf is dit natuurlijk een klote gebeurtenis maar dat het juist haar weer overkomt is geen toeval..ze zoekt de ellende op..is niet te genezen denk ik.
  maandag 26 april 2021 @ 00:00:58 #36
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199159568
quote:
18s.gif Op zondag 25 april 2021 23:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wie de zelfmoordenaar/zelfmoordenares is en in welke relatie hij/zij zich tot Samantha verhoudt?
Volgens Dootje (ex van Gelmore, heeft een zoontje met hem) heeft Gelmore dus zelfmoord gepleegd door middel van een overdosis. Gelmore was de nieuwe vriend van Samantha en er wordt gezegd dat hij tevens de vader van het jongste kind van Samantha is.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199159578
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zo iemand gaat natuurlijk nooit voor een Samantha.
Kan het me ook moeilijk voorstellen, maar denk ook niet dat ze die types aantrekkelijk vindt
  maandag 26 april 2021 @ 00:02:37 #38
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_199159588
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ja inderdaad..zij heeft behoefte aan een evenwichtige brave huisvader met wie je goede gesprekken kan voeren

*poef* wakker worden

Dat mens is zo labiel en destructief als de pest. Soort zoekt soort.
Maar meestal zoek je dan een ander soort labiel op. Dit ligt teveel in het zelfde straatje. Samantha is niet het redders typ, die wil gered worden. En dan het liefst door een overheersend typ... Nou we zullen zien
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_199159596
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit soort types..borderline..en weet ik wat voor problemen nog meer..zijn nogal egocentrisch en hebben continu aandacht nodig. Aandacht voor een ander, laat staan liefde, is voor hen hooguit iets oppervlakkigs..uiteindelijk draait het toch allemaal om henzelf. Hartstikke sneu natuurlijk, maar dan is het inderdaad niet moeilijk voorstelbaar dat ze dit weliswaar naar vindt, maar er ook snel overheen is. Hooguit is het op den duur weer een manier om zelf wat aandacht te krijgen..omdat iedereen het zo zielig vindt. Op zichzelf is dit natuurlijk een klote gebeurtenis maar dat het juist haar weer overkomt is geen toeval..ze zoekt de ellende op..is niet te genezen denk ik.
Nee, ik denk dat je dat niet helemaal juist ziet. Het verdriet is wel degelijk echt en waarschijnlijk ook wel rauwer dan bij de meeste mensen, puur omdat ze hun emoties intenser voelen en beleven. Daarom zijn ze ook zo verslavingsgevoelig... omdat er zovéél is wat moet worden ontlopen en verdoofd. Die promiscuïteit van Samantha is ook een vorm van verslaving... telkens op zoek naar een nieuwe roes, om de leegte te verdrijven en in dit geval ook het verdriet. Ook de aandacht die ze continu nodig hebben fungeert als een pleister. Er moeten continu externe impulsen komen die de leegte en andere rotgevoelens maskeren. Het was voorheen al niet waarschijnlijk dat het met Samantha de goede kant op zou gaan, maar die mogelijkheid is nu alleen nog maar verder weg.
  maandag 26 april 2021 @ 00:04:09 #40
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_199159600
quote:
11s.gif Op zondag 25 april 2021 23:39 schreef Straadthont het volgende:
'Babypapa, moestuintjes, beatrix, ik begreep er serieus geen hol van. Maar dat krijg je wanneer je crackjunk bent, de hersencellen zijn opgerookt.'

Aldus een reactie bij Dootje. Welke FOK!ker is dit?
Een babypappa is een vader van het kind wat wel contact heeft met het kind, maar geen relatie met de moeder. Wordt in Amerika vaak gebruikt in de zwarte/latino community.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_199159614
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:02 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Maar meestal zoek je dan een ander soort labiel op. Dit ligt teveel in het zelfde straatje. Samantha is niet het redders typ, die wil gered worden. En dan het liefst door een overheersend typ... Nou we zullen zien
Misschien was de overleden vriend van allebei wat..redderstype maar helaas met issues.. of zoiets
pi_199159617
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:04 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Een babypappa is een vader van het kind wat wel contact heeft met het kind, maar geen relatie met de moeder. Wordt in Amerika vaak gebruikt in de zwarte/latino community.
Je de ene is de babypappa en de andere de bonuspappa en dan heb je heel soms nog een suikerpappa
pi_199159637
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:05 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Je de ene is de babypappa en de andere de bonuspappa en dan heb je heel soms nog een suikerpappa
En barbapapa niet te vergeten.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
  maandag 26 april 2021 @ 00:07:55 #44
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_199159639
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Misschien was de overleden vriend van allebei wat..redderstype maar helaas met issues.. of zoiets
Zou ook kunnen :)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_199159652
Ik begrijp helemaal niet waarom Gelmore op dit punt in zijn leven zelfmoord heeft gepleegd.

Ik had het idee dat ze samen wel gelukkig waren.

Op hun eigen manier.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_199159658
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Misschien was de overleden vriend van allebei wat..redderstype maar helaas met issues.. of zoiets
Misschien is er tijdens die laatste paar weken bajes iets misgegaan in zijn hoofd. Want daarna zag hij er ook zo slecht uit. Daarvoor was 't ook wel een wazig type, maar zag hij er nog wel gewoon redelijk gezond uit en zo. Toen hij terugkwam was hij helemaal grauw, dat was ineens een hele andere jongen.
pi_199159662
Waar was Samanda de hele dag eigenlijk? Ik bedoel... ze heeft het erover dat ze gisteravond nog gezellig samen aan het koken waren. Dat impliceert dat ze hem daarna niet meer gezien heeft, of niet meer samen waren.

Nou ja, kan er ook op duiden dat ze het niet begrijpt...de dag ervoor nog gezellig koken en daarna suïcide.

Vind het erg triest allemaal ;(
  maandag 26 april 2021 @ 00:12:45 #48
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_199159682
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:09 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Misschien is er tijdens die laatste paar weken bajes iets misgegaan in zijn hoofd. Want daarna zag hij er ook zo slecht uit. Daarvoor was 't ook wel een wazig type, maar zag hij er nog wel gewoon redelijk gezond uit en zo. Toen hij terugkwam was hij helemaal grauw, dat was ineens een hele andere jongen.
Iets van dat hij bedreigd is in de bajes, en dat het zo heet werd onder zijn voeten,?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_199159686
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 00:09 schreef tesssssssss het volgende:
Ik begrijp helemaal niet waarom Gelmore op dit punt in zijn leven zelfmoord heeft gepleegd.

Ik had het idee dat ze samen wel gelukkig waren.

Op hun eigen manier.
Je hebt volgens mij de types die het lang van tevoren plannen en de types die het impulsief doen. Bij niet al te diepe denkers die aan de drugs zitten zou je eerder denken aan een impulsieve beslissing. Maar dan nog.. het blijft altijd iets mysterieus.
pi_199159697
Wat een gespeculeer weer, die gekke ex roept wat... dus dan is het zo?

Deze stront verdient toch niemand?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')