Ja prima eerste gevechtquote:
Ja niet zo beetje ookquote:
Chandler is geen top 5 ondanks PEDs voordeel confirmed.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Do Bronx heb ik wel flink onderschat dacht altijd dat die tegen de top 5 te kort zou komen wat een baas
Was beste gevecht van de event naar mijn bescheiden mening.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:47 schreef RudyL het volgende:
Als je net begint met terugkijken en start met Burgos - Barboza wow. Die knock-out, vage shit. Heerlijk gevecht.
Er zijn scheidsen die het gestopt zouden hebben toen Oliveira zo flinke klappen kreeg liggend op de grond. Gelukkig nu niet en was deze er in het main event terughoudend mee.quote:Op zondag 16 mei 2021 15:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens vonden twee van de drie judges het een 10-8 ronde in het voordeel van Chandler. Vond ik niet, maar geeft wel aan wat een crazy gevecht het was
Prelims zijn ook de moeite waard (op wmma na)quote:Op zondag 16 mei 2021 10:47 schreef RudyL het volgende:
Als je net begint met terugkijken en start met Burgos - Barboza wow. Die knock-out, vage shit. Heerlijk gevecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |