Ja dat grapje begrijpt iedereen welquote:
Ik heb die vanquote:Op zondag 25 april 2021 20:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Ik heb deze maar er zijn er volgens mij nog een paar:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kom ik net achter. Daar is eergisteren nog wat geplaatst. Die andere die ik ken daar staat al heel lang niets op.
Mijn punt is: it's all or nothing. Waarom die hele episode met Gerrit niet, maar dit ineens wel. Wij bespreken gewoon consequent alles. Maar never mind, het hoeft geen discussie te worden. Het is alleen dat ik denk, als je als roddelmedium besluit niets meer over Samantha te plaatsen (wat meerdere platforms lijken te hebben gedaan gedurende de afgelopen maanden) dat je dat dan ook moet volhouden als er zoiets gebeurt.quote:Op zondag 25 april 2021 20:49 schreef suzebol75 het volgende:
Is dat niet schijnheilig, dat de kranten ook dit niet zouden moeten publiceren?
Volgens mij (zijn wij) ben ik geen haar beter. Ook ik klik als een idioot hier op de refresh button... Ik wacht ook elke keer het slechte nieuws af. En nu is het zover en nu zit ik hier zo verdoofd en raar, maar nog steeds te tikken op de refresh.
230 posts sinds bericht van overlijden tot nu. Nou nou. Poeh Poeh.quote:
Dat heb ik dus ook. Ik heb daar geen verdoofde of rare gevoelens bij. Ik lees het en that's it.quote:Op zondag 25 april 2021 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, het boeit me verder geen zak.
Wie zijn deze mensen?quote:Op zondag 25 april 2021 20:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Ik heb deze maar er zijn er volgens mij nog een paar:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze gooit het zelf in de media. Ja best raar dat dat opgepikt isquote:Op zondag 25 april 2021 20:55 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Mijn punt is: it's all or nothing. Waarom die hele episode met Gerrit niet, maar dit ineens wel. Wij bespreken gewoon consequent alles. Maar never mind, het hoeft geen discussie te worden. Het is alleen dat ik denk, als je als roddelmedium besluit niets meer over Samantha te plaatsen (wat meerdere platforms lijken te hebben gedaan gedurende de afgelopen maanden) dat je dat dan ook moet volhouden als er zoiets gebeurt.
doe dan ook gelijk een linkje....quote:Op zondag 25 april 2021 20:56 schreef Kupelu het volgende:
Wil Vnk is op Vak mag aan het posten! Hoeraaaaaa![]()
![]()
Waarschijnlijk omdat ze iedere keer haar wachtwoord kwijt is en daarom maar een nieuw profiel aanmaakt. Ik zie wel meer mensen dat doen.quote:Op zondag 25 april 2021 20:57 schreef bloempje-moi het volgende:
Waarom heeft een mens zoveel social media accounts? De meeste hebben maar een paar posts of volgers.
https://www.facebook.com/147181238626097/posts/4378937422117103/quote:Op zondag 25 april 2021 20:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
doe dan ook gelijk een linkje....
Dat is niet mijn punt. Never mind.quote:Op zondag 25 april 2021 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze gooit het zelf in de media. Ja best raar dat dat opgepikt is
Alles of niets toch?quote:Op zondag 25 april 2021 21:01 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat is niet mijn punt. Never mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |