Ach ja volgende week staat er weer een andere naam op haar tieten. Plaats zatquote:Op zondag 25 april 2021 20:35 schreef Straadthont het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)plotseling-overleden
Bij de reacties op Fakeboek van Shownieuws;
'Ze hebben allebei drugs genomen zij is out gegaan toen werd ze wakker toen zag zij dat hij blauw aangelopen was'.
Ook dit geloof ik direct.
Tja..dat is het risico van living on the edge'.
Dit inderdaad. Ik twijfel ook hoor.quote:Op zondag 25 april 2021 20:34 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog nooit met hem op de foto gestaan dus ik ga er eigenlijk vanuit van niet.
Dat zou ik ook direct geloven ja.quote:Op zondag 25 april 2021 20:35 schreef Straadthont het volgende:
'Ze hebben allebei drugs genomen zij is out gegaan toen werd ze wakker toen zag zij dat hij blauw aangelopen was'.
quote:Op zondag 25 april 2021 20:35 schreef Straadthont het volgende:
Vind dit heel erg voor Samanthaquote:Op zondag 25 april 2021 20:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is wel heel erg triest voor Samant...
Waarom ze zoekt het zelf op om het op de media te knallen. Het lijkt wel of de zelfmedelijden de overhand heeftquote:Op zondag 25 april 2021 20:38 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat zou ik ook direct geloven ja.
Wel hypocriet van al die roddelsites om maandenlang niets over Samantha te posten, en nu dit binnen de minuut over te nemen. Houd dan nu ook je mond.
Samantha - maar ook Mike en Naomi zouden wat mij betreft echt van Instagram geweerd moeten worden. Voor hun eigen bestwil maar vooral voor de kids die hier het slachtoffer van wordenquote:Op zondag 25 april 2021 20:38 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat zou ik ook direct geloven ja.
Wel hypocriet van al die roddelsites om maandenlang niets over Samantha te posten, en nu dit binnen de minuut over te nemen. Houd dan nu ook je mond.
Social media is haar manier van leven.quote:Op zondag 25 april 2021 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ze zoekt het zelf op om het op de media te knallen. Het lijkt wel of de zelfmedelijden de overhand heeft
Ja idd lekker slimquote:Op zondag 25 april 2021 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Social media is haar manier van leven.
Het is hypocriet van de bladen om maandenlang niets over haar te plaatsen maar nu dit ineens wel. Samantha is Samantha. Die zal altijd dit soort shit blijven posten.quote:Op zondag 25 april 2021 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ze zoekt het zelf op om het op de media te knallen. Het lijkt wel of de zelfmedelijden de overhand heeft
Ja als ik een roddelblad was ging dit ook de lucht in.quote:Op zondag 25 april 2021 20:42 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het is hypocriet van de bladen om maandenlang niets over haar te plaatsen maar nu dit ineens wel. Samantha is Samantha. Die zal altijd dit soort shit blijven posten.
Dan lag je hele dagen bij de kapper op de tafelquote:Op zondag 25 april 2021 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als ik een roddelblad was ging dit ook de lucht in.
Ja dat is een keuze. En je kan haar naief en dom noemen. En dat is ook zoquote:Op zondag 25 april 2021 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan lag je hele dagen bij de kapper op de tafel
Ik heb deze maar er zijn er volgens mij nog een paar:quote:Op zondag 25 april 2021 20:37 schreef praadje het volgende:
Wat is het account van Ootje? Degene die ik heb daar is al heel lang niet gepost
Als ik heel eerlijk ben, het boeit me verder geen zak.quote:Op zondag 25 april 2021 20:49 schreef suzebol75 het volgende:
Is dat niet schijnheilig, dat de kranten ook dit niet zouden moeten publiceren?
Volgens mij (zijn wij) ben ik geen haar beter. Ook ik klik als een idioot hier op de refresh button... Ik wacht ook elke keer het slechte nieuws af. En nu is het zover en nu zit ik hier zo verdoofd en raar, maar nog steeds te tikken op de refresh.
Niet te doen ....quote:Op zondag 25 april 2021 20:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik lees altijd even in het topic terug als ik zie dat er een berg berichten bij zijn gekomen
The Heisenberg wayquote:Op zondag 25 april 2021 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Gisteren waren ze dus nog samen aan het koken. Koken?
Ze bedoeld coken.quote:Op zondag 25 april 2021 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Cokenquote:Op zondag 25 april 2021 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |