Eens.quote:Op zondag 25 april 2021 19:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toornstra wordt alleen maar slechter. Fijn om er bij te hebben als wissel. Maar als je een beetje ambitie hebt moet je hem snel vervangen.
De ambitie is er wel bij Arnesen denk ik. Alleen niet de middelen helaas.quote:Op zondag 25 april 2021 19:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toornstra wordt alleen maar slechter. Fijn om er bij te hebben als wissel. Maar als je een beetje ambitie hebt moet je hem snel vervangen.
Dat is het vervelende. Jeugd valt ook extreem tegen.quote:Op zondag 25 april 2021 19:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De ambitie is er wel bij Arnesen denk ik. Alleen niet de middelen helaas.
We hebben ook een fantastische track record als het om play-offs gaat dus eerlijk gezegd zie ik ons die Conference League dan niet halen. 4e plek moet het gaan worden.quote:Op zondag 25 april 2021 19:31 schreef Haringkop het volgende:
Je wordt waarschijnlijk vijfde dan mag je lekker play-offs spelen om begin augustus al in de voorronde van de fucking conference League te spelen...
Bedankt Dick, topper.
We kunnen er gewoon niet veel van, een bal overspelen is al teveel gevraagd.quote:Op zondag 25 april 2021 19:31 schreef Haringkop het volgende:
Je wordt waarschijnlijk vijfde dan mag je lekker play-offs spelen om begin augustus al in de voorronde van de fucking conference League te spelen...
Bedankt Dick, topper.
Hopen dat Vitesse nog rare dingen gaat doen inderdaad, maar alsnog gaan wij ook echt nog wel wat punten verspelen op deze manier.quote:Op zondag 25 april 2021 19:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We hebben ook een fantastische track record als het om play-offs gaat dus eerlijk gezegd zie ik ons die Conference League dan niet halen. 4e plek moet het gaan worden.
Ben wel benieuwd wat Ajax gaat doen in de Kuip.. uitbuiken van een kampioensfeest of toch maar serieus tegenstand bieden.quote:Op zondag 25 april 2021 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Hopen dat Vitesse nog rare dingen gaat doen inderdaad, maar alsnog gaan wij ook echt nog wel wat punten verspelen op deze manier.
Ze hoeven hun best niet eens te doen om van ons te winnen als we zo spelen.quote:Op zondag 25 april 2021 19:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Ajax gaat doen in de Kuip.. uitbuiken van een kampioensfeest of toch maar serieus tegenstand bieden.
Klopt.quote:Op zondag 25 april 2021 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hoeven hun best niet eens te doen om van ons te winnen als we zo spelen.
Als we maar geen erehaag gaan maken voor ze bij de opkomst, dat zou ik heel slecht trekkenquote:Op zondag 25 april 2021 19:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Ajax gaat doen in de Kuip.. uitbuiken van een kampioensfeest of toch maar serieus tegenstand bieden.
Clasie is beter dan drie van onze vijf middenvelders pijnlijk genoegquote:Op zondag 25 april 2021 19:15 schreef De_Kraam het volgende:
Dat middenveld is echt om te huilen inderdaad en dan zul je zien dat we volgend jaar mogen genieten van Clasie.
Hopelijk gaan ze dat doen. Anders punten in mindering voor Feyenoord.quote:Op zondag 25 april 2021 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als we maar geen erehaag gaan maken voor ze bij de opkomst, dat zou ik heel slecht trekken
Volgend jaar Woutertje Burger, Splinter de Mooij, Shilo 't Zand en Tein Troost bij de selectie halen.quote:Op zondag 25 april 2021 19:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat is het vervelende. Jeugd valt ook extreem tegen.
Het is al het hele seizoen niet om aan te gluren. Wat dat betreft is vandaag wel een gemiste kans om niet 2 wedstrijden voor het einde alvast af te zijn van Dickie. Want dat kan echt niet meer.quote:Op zondag 25 april 2021 21:19 schreef Cupfighter het volgende:
Het is afzien zo, voetballen echt slecht, dit krijgt Advocaat ook niet meer op de rails
MaAr hIj hAaLt eR hET maXiMaLE uiTquote:Op zondag 25 april 2021 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is al het hele seizoen niet om aan te gluren. Wat dat betreft is vandaag wel een gemiste kans om niet 2 wedstrijden voor het einde alvast af te zijn van Dickie. Want dat kan echt niet meer.
Ik denk dat Vitesse érg blij zou zijn met spelers als Sinisterra, Berghuis, Bijlow, Senesi, Geertruida, Toornstra. Nog even los van spelers net daar onder zoals Linssen die bij ons een redelijke speler is en bij Vitesse een topspeler was. Op Bazoer en Tannane na (misschien mis ik er nog 1) is ons elftal sterker hoor.quote:Op zondag 25 april 2021 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze selectie is echt niet beter dan die van Vitesse.
Kan Dickie ook niet veel aan veranderen. Kwaliteiten van Botteghin, Diemers, Fer en Bozenik spreken boekdelen.
Het scheelt niet veel, dat moet ik Vitesse dan ook weer nageven. Maar Dickie haalt er absoluut niet het maximale uit.quote:Op zondag 25 april 2021 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze selectie is echt niet beter dan die van Vitesse.
Kan Dickie ook niet veel aan veranderen. Kwaliteiten van Botteghin, Diemers, Fer en Bozenik spreken boekdelen.
Die van Wittek had m.i. ook al direct rood kunnen zijn, leek me een vergelijkbare tackle vs die van Berghuis.quote:Op zondag 25 april 2021 19:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die tackle van Berghuis van vandaag juist niet zo'n achterlijke frustratietackle vond als die hij al een paar keer heeft laten zien. Dit kwam op mij meer over als een erg onhandige aanvallerstackle omdat hij zijn eigen balverlies wilde corrigeren. Kan je rood voor geven natuurlijk, dat wel.
Overigens bijzonder dat die Wittek even later geen tweede geel kreeg, dat was ook een tackle met twee benen vooruit had ik het idee.
Maar goed, de uiteindelijke conclusie blijft dat het weer oogaids was natuurlijk
Denk eigenlijk dat Dombo deel is van het PR-team van Dickie. Zeker als je hem over Bozenik hoort lullenquote:Op zondag 25 april 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Vitesse érg blij zou zijn met spelers als Sinisterra, Berghuis, Bijlow, Senesi, Geertruida, Toornstra. Nog even los van spelers net daar onder zoals Linssen die bij ons een redelijke speler is en bij Vitesse een topspeler was. Op Bazoer en Tannane na (misschien mis ik er nog 1) is ons elftal sterker hoor.
Wij hebben geen topteam, verre van. Maar uit dit elftal viel een stuk meer te halen dan Dick heeft gedaan. Leuke man, matige trainer.
Zo moe van dat geleuter dat hij er het maximale uithaalt. Weet je wie dat doet? Die trainer van Vitesse bijvoorbeeld. Prima kerel ook.
Dick is een leuk baasje om de boel even op scherp te zetten. Echt veel kijk heeft hij niet op het spelletje.quote:Op zondag 25 april 2021 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Dombo deel is van het PR-team van Dickie. Zeker als je hem over Bozenik hoort lullen
Wittek werd na die idiote tackle van Berghuis meteen geblesseerd gewisseld. Dus waar heb je het over? Dit is de zoveelste keer dat Berghuis zo'n idiote actie uithaalt alleen nu word hij er eindelijk een keer terecht voor bestraft. Dit word gewoon 3 wedstrijden op het strafbankje gezien zijn eerdere voorwaardelijke straf.quote:Op zondag 25 april 2021 19:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die tackle van Berghuis van vandaag juist niet zo'n achterlijke frustratietackle vond als die hij al een paar keer heeft laten zien. Dit kwam op mij meer over als een erg onhandige aanvallerstackle omdat hij zijn eigen balverlies wilde corrigeren. Kan je rood voor geven natuurlijk, dat wel.
Overigens bijzonder dat die Wittek even later geen tweede geel kreeg, dat was ook een tackle met twee benen vooruit had ik het idee.
Maar goed, de uiteindelijke conclusie blijft dat het weer oogaids was natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |