heel makkelijk in te bouwen tho, zo te zien is het een 120mm fan met dezelfde aansluting als de PC.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het tof dat de PS5 LED verlichting heeft. Dat staat mooi in mijn tv meubel. Eeuwig zonde dat de concurrentie dat niet heeft.
komt ook wel op plus, zoals alle games van die gastenquote:Op woensdag 28 april 2021 23:49 schreef KennyPowers het volgende:
Fextralife's review for Returnal leaks ahead of embargo. 9.3/10 and 30-50 hours of playtime.
![]()
[ afbeelding ]
maak daar maar 2023 van als je geluk hebtquote:Op donderdag 29 april 2021 00:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik overweeg om te wachten op een slim versie van de PS5 die ergens in 2022 zal komen.
Ik kan nog makkelijk een anderhalf jaar vooruit met de PS4.
misschien als ze tegen die tijd niet constant direct zijn uitverkochtquote:Op donderdag 29 april 2021 00:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maak daar maar 2023 van als je geluk hebt
Yeah right, 't is een shooter, probeer er niet meer van te maken. Mensen die dit gaan spelen met het idee een Sci-fi game te spelen gaan echt bedrogen uitkomen.quote:if you are a fan of good Sci-fi in the fein of The Expanse, Stranger Things or Mass Effect, you surely won't want to miss this game.
Drugs are bad mkayquote:Op donderdag 29 april 2021 07:27 schreef Mazikeen het volgende:
Sinds de update doet mijn valhalla raar... wie hebben er nog meer last van?
Ik wordt de lucht in gezogen en dan blijf ik een tijdje vliegen opeens val ik keihard dood neer op de grond
Klinkt simpel genoeg. Dat doe ik wel als de garantie voorbij is dan.quote:Op donderdag 29 april 2021 00:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heel makkelijk in te bouwen tho, zo te zien is het een 120mm fan met dezelfde aansluting als de PC.
Dan neem je er één met groene leds en klaar.
Dat weten we ja.quote:Op donderdag 29 april 2021 08:33 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand hier toevallig of de kabel hmdi kabel geleverd bij de ps5 een hdmi 2.1 kabel is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Klinkt apart. Maar jij mag mij wel de lucht in zuigen huehuehue.quote:Op donderdag 29 april 2021 07:27 schreef Mazikeen het volgende:
Sinds de update doet mijn valhalla raar... wie hebben er nog meer last van?
Ik wordt de lucht in gezogen en dan blijf ik een tijdje vliegen opeens val ik keihard dood neer op de grond
quote:Op donderdag 29 april 2021 08:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weten we ja.Top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ff m'n tv aanschaffen nu
Upgrade naar 65"
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
Welke?quote:Op donderdag 29 april 2021 09:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Top!
Dan ff m'n tv aanschaffen nu
Upgrade naar 65"
Ik gok dat het een LG C-serie wordt.quote:
Een samsng Q70t vanaf bol.com (momenteel 999 euroquote:
Ik heb dan wel m'n huis met 115k overwaarde verkocht, maar dat ligt toch wel een stukje boven m'n budgetquote:Op donderdag 29 april 2021 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik gok dat het een LG C-serie wordt.
quote:Op donderdag 29 april 2021 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt apart. Maar jij mag mij wel de lucht in zuigen huehuehue.
Wat vinden we van de ps plus games van volgende maand? BF heb ik niet zoveel mee.
Die survival game lijkt me wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |