Zou een leuke speler voor De Graafschap zijnquote:Op zondag 25 april 2021 14:05 schreef Marcoss het volgende:
Wonderlijke speler, die de Leeuw, die laat 30 wedstrijden niks zien, maar heeft ook regelmatig van die geniale wedstrijden als deze
Gaat alleen naar FC Groningen.quote:Op zondag 25 april 2021 14:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zou een leuke speler voor De Graafschap zijn
quote:Op zondag 25 april 2021 14:06 schreef Zipportal het volgende:
@:Houtenbeen kijk eens dom?
Ja, ho maar.
Jammer dat je mijn grap niet ziet. Powel en De Leeuw, gouden tijden bij De Graafschapquote:
RKC graag.quote:Op zondag 25 april 2021 14:07 schreef Tagliano het volgende:
Wie moet er nou zestiende worden, daar ben ik nog niet over uit
RKC.quote:Op zondag 25 april 2021 14:07 schreef Tagliano het volgende:
Toch 12 goals, dat is niet slechtquote:Op zondag 25 april 2021 14:05 schreef Marcoss het volgende:
Wonderlijke speler die de Leeuw, die laat 30 wedstrijden niks zien, maar heeft ook regelmatig van die geniale wedstrijden als deze
Emmenquote:Op zondag 25 april 2021 14:07 schreef Tagliano het volgende:
W2.quote:Op zondag 25 april 2021 14:07 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb daar ook niet zoveel mee maar aan de andere kant hebben die toch best een oke seizoen gedraaid en voetballend best een aardige toevoeging voor de EDquote:
Ja, maar dat kan me allemaal geen reet interesseren. Al draagt een aap een gouden ring; RKC en Excelsior mogen zo diep mogelijk wegzakken.quote:Op zondag 25 april 2021 14:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niet zoveel mee maar aan de andere kant hebben die toch best een oke seizoen gedraaid en voetballend best een aardige toevoeging voor de ED
Die zijn met de huidige selectie te goedquote:
Een paar jaar geleden had je hier nog een andere mening over.quote:Op zondag 25 april 2021 14:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan me allemaal geen reet interesseren. Al draagt een aap een gouden ring; RKC en Excelsior mogen zo diep mogelijk wegzakken.
Keukenconcurrent gunt Willem II de nacompetitie.quote:Op zondag 25 april 2021 14:07 schreef Tagliano het volgende:
Er zijn dan ook wel de nodige spelers bij gekomen in de winterquote:Op zondag 25 april 2021 14:10 schreef Zwansen het volgende:
Laatste 8 wedstrijden, 18 punten (5x winst, 3x gelijk).
Eerste 22 wedstrijden, 6 punten.![]()
![]()
Je zou voor minder.
Je mag je mening bijstellen, toch?quote:Op zondag 25 april 2021 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had je hier nog een andere mening over.
Hoezo? Die hadden vorig jaar al moeten degraderen.quote:Op zondag 25 april 2021 14:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niet zoveel mee maar aan de andere kant hebben die toch best een oke seizoen gedraaid en voetballend best een aardige toevoeging voor de ED
Vorig jaar wel jaquote:Op zondag 25 april 2021 14:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Die hadden vorig jaar al moeten degraderen.
Uiteraard.quote:Op zondag 25 april 2021 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je mag je mening bijstellen, toch?
Ik hoop ook dat het grijze gebied Huesca degradeert in Spanje.
Dat ze daar zin in heeft zo kort achter elkaar.quote:Op zondag 25 april 2021 14:11 schreef Zipportal het volgende:
Aletha is alweer zwanger. Net een bus.
Zit altijd volk in.
Gewoon.
Op basis van de laatste acht wedstrijden zou Emmen nu op vCL staan.quote:Op zondag 25 april 2021 14:10 schreef Zwansen het volgende:
![]()
Je zou voor minder.
Reageerbuisbaby genotquote:Op zondag 25 april 2021 14:11 schreef Zipportal het volgende:
Aletha is alweer zwanger. Net een bus.
Zit altijd volk in.
Gewoon.
De nacompetitie is sterk, zou ik niet onderschatten.quote:Op zondag 25 april 2021 14:14 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat de nummer 16 sowieso wel die nacompetitie (of hoe dat nu ook heet) overleeft trouwens
Zitten wel prima ploegen in, en het gaat allemaal maar over een wedstrijdquote:Op zondag 25 april 2021 14:14 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat de nummer 16 sowieso wel die nacompetitie (of hoe dat nu ook heet) overleeft trouwens
En hoeveel is te danken aan de nieuwe keep?quote:Op zondag 25 april 2021 14:10 schreef Zwansen het volgende:
![]()
Je zou voor minder.
Verstand komt met de jaren.quote:Op zondag 25 april 2021 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik kan me nog discussies van toen herinneren.
Welke club speelt thuis in de finale als de ere club er niet in staat?quote:Op zondag 25 april 2021 14:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zitten wel prima ploegen in, en het gaat allemaal maar over een wedstrijd
Wel speelt de Eredivisieploeg alles thuis
Oh is het echt maar over één wedstrijd?quote:Op zondag 25 april 2021 14:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zitten wel prima ploegen in, en het gaat allemaal maar over een wedstrijd
Wel speelt de Eredivisieploeg alles thuis
Hoogst geklasseerde KKDquote:Op zondag 25 april 2021 14:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Welke club speelt thuis in de finale als de ere club er niet in staat?
Klopt, als je 16e wordt ga je het voor 95% niet redden tegen NAC, Almere City, NEC, Eagles.quote:Op zondag 25 april 2021 14:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De nacompetitie is sterk, zou ik niet onderschatten.
Tegen dat gele taaie Go Ahead lijkt me dat geen zekerheidje.quote:Op zondag 25 april 2021 14:14 schreef Marcoss het volgende:
Mensen die jaren later een andere visie hebbenquote:Op zondag 25 april 2021 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had je hier nog een andere mening over.
Wel een beetje oneerlijk, zeker als er publiek bij zou mogen zijnquote:Op zondag 25 april 2021 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh is het echt maar over één wedstrijd?
Dat wordt genot.
En VVV verliest tegenwoordig zo ongeveer iedere wedstrijd, spelen al heel defensief en afhankelijk van Van Crooij / Giakoumakis.quote:Op zondag 25 april 2021 14:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tegen dat gele taaie Go Ahead lijkt me dat geen zekerheidje.
Beter 50/50 verdelen dan ja.quote:Op zondag 25 april 2021 14:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel een beetje oneerlijk, zeker als er publiek bij zou mogen zijn
NAC Almere zou je nog kunnen pakken, die zijn vrij zwak. Graafschap ook nog wel, mocht Go Ahead 2e worden wat zomaar zou kunnen nog. De nummer 16 moet hopen dat Go Ahead 2e wordtquote:Op zondag 25 april 2021 14:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, als je 16e wordt ga je het voor 95% niet redden tegen NAC, Almere City, NEC, Eagles.
Nou nouquote:Op zondag 25 april 2021 14:18 schreef MC-Morgan het volgende:
@:Tagliano is een lopende voetbalencyclopedie. Die weet ALLES.
Wel leuk hoe Roda en Fortuna zo van plaats gewisseld zijn.quote:Op zondag 25 april 2021 14:19 schreef El-Stinho het volgende:
We dachten ook drie jaar terug dat Roda JC na een sterk seizoensslot erin zou blijven, om vervolgens tegen Almere eruit te vliegen.
Ajax heeft niet de beste lichting ooit geloof ik, de rest weet ik niet zoquote:Op zondag 25 april 2021 14:21 schreef De_Kraam het volgende:
Waarom staan die jong teams allemaal zo laag in de KKD? Komt dat door kerona?
Dan zal ik je even uit de droom helpen, dat worden ze niet vandaagquote:Op zondag 25 april 2021 14:21 schreef Zwansen het volgende:
Emmen straks nog 3 finales tegen Groningen (thuis), Heerenveen (thuis) en uit VVV.
Volgende week tegen Ajax tel ik niet mee, alhoewel... Hopen dat Ajax vandaag kampioen wordt, dan kan het zomaar eens lukken volgende week.
Ja, VVV wel inderdaad, maar dat lijkt me eigenlijk wel een zekerheidje voor plek 17 inmiddelsquote:Op zondag 25 april 2021 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En VVV verliest tegenwoordig zo ongeveer iedere wedstrijd, spelen al heel defensief en afhankelijk van Van Crooij / Giakoumakis.
Ik mag toch aannemen dat de Graafschap het niet meer gaat weggeven. Je weet het niet, KKD is gekkenhuis.quote:Op zondag 25 april 2021 14:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
NAC Almere zou je nog kunnen pakken, die zijn vrij zwak. Graafschap ook nog wel, mocht Go Ahead 2e worden wat zomaar zou kunnen nog. De nummer 16 moet hopen dat Go Ahead 2e wordt
Maar dat waren vaak wel teams met een wat passievere spelopvatting. Weet niet meer precies hoe dat bij Roda zat?quote:Op zondag 25 april 2021 14:19 schreef El-Stinho het volgende:
We dachten ook drie jaar terug dat Roda JC na een sterk seizoensslot erin zou blijven, om vervolgens tegen Almere eruit te vliegen.
Alles beter dan die seniele Driessen.quote:
Ga ik niet van uit maar vrijdag uit naar Cambuur, dan kan het zomaar zijn dat je tweemaal 3 en eenmaal 4 punten afstand hebt op de 3, 4 en 5. Jong Ajax uit is ook niet makkelijk. Doelsaldo is ook niet goed, De Graafschap is er nog lang niet. Eerst 4 punten.quote:Op zondag 25 april 2021 14:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat de Graafschap het niet meer gaat weggeven. Je weet het niet, KKD is gekkenhuis.
Hij is grote mietquote:Op zondag 25 april 2021 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik schakel nu in.
Emmen gewonnen
Ik ben nu toch wel bang van Emmen.
En hoezo staat die dikke piet weer in de basis?
Blijkbaar vond iemand het een goed idee om hem weer terug te halen.quote:Op zondag 25 april 2021 14:42 schreef RamboDirk het volgende:
Piet Velthuizen was toch verbannen bij Fortuna?
Heeft het wel de potentie voorquote:Op zondag 25 april 2021 14:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik hoop op een verschrikkelijke schoppartij.
Ik ook. Helemaal als Tadic en Antony meedoen. Die mogen wel wat ontvangen.quote:Op zondag 25 april 2021 14:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik hoop op een verschrikkelijke schoppartij.
Ik hoop allebei na vliegende vuisten en tanden.quote:Op zondag 25 april 2021 15:01 schreef Adames het volgende:
Anthony wijndal is een leuke strijd. Wie ervan gaat rood pakken.
Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers uit Amsterdam.quote:Op zondag 25 april 2021 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo te zien zit het stadion daar weer net zo vol als pre-bier-virus...
Snap dat je de lege stoeltjes bedoelt maar vind het wel meer lijken dan 7500.quote:Op zondag 25 april 2021 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo te zien zit het stadion daar weer net zo vol als pre-bier-virus...
Kant van de camera is geloof ik leegquote:Op zondag 25 april 2021 15:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Snap dat je de lege stoeltjes bedoelt maar vind het wel meer lijken dan 7500.
Best kans van... In dat dorp gelden de bier-virus regels enkel wanneer het mevrouw Halsema het goed uit komt.quote:Op zondag 25 april 2021 15:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Snap dat je de lege stoeltjes bedoelt maar vind het wel meer lijken dan 7500.
coronavariantquote:Op zondag 25 april 2021 15:13 schreef Adames het volgende:
Ten hag heeft een nieuwe cornervariant om te oefenen
Ja zie het nu met de corner idd, f-side ook helemaal leeg.quote:
Lopen die nog steeds te jankenquote:Op zondag 25 april 2021 15:15 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja zie het nu met de corner idd, f-side ook helemaal leeg.
Geen aandacht aan geven. Achterlijk volk.quote:
Zoiets staat me bij jaquote:Op zondag 25 april 2021 15:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat was/is er loos dan? Huilen omdat ze niet met z'n allen de regels mogen overtreden?
Aan de bal lijkt het wel alsof die elk moment zijn benen kan breken.quote:Op zondag 25 april 2021 15:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een bijzonder pittige mening over Alvarez.
Nog geen gele en rode kaarten, dus extra woest.quote:Op zondag 25 april 2021 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op naar het John van Zweden topic.
Machlas was een topspits vergeleken met Haller.quote:
Omdat Brobbey al niet wilde bijtekenen voordat Haller naar Ajax kwam?quote:Op zondag 25 april 2021 15:54 schreef Buitendam het volgende:
Hoe langer ik naar Haller kijk hoe meer ik die Brobby begrijp dat ie z’n spullen pakt.
Die kopbal van daarnet was zeker met hem op doel gegaanquote:Op zondag 25 april 2021 15:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Machlas was een topspits vergeleken met Haller.
Nou niet allemaal gaan nuanceren.quote:Op zondag 25 april 2021 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Brobbey al niet wilde bijtekenen voordat Haller naar Ajax kwam?
Heb nog liever Hose.quote:Op zondag 25 april 2021 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kopbal van daarnet was zeker met hem op doel gegaan
Dat lijkt me nog wat vroeg.quote:Op zondag 25 april 2021 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Psv gefeliciteerd met de tweede plek.
Dat die kinderen dat leuk vinden snap ik nog wel, dus lieve vader enzoquote:
Blijf nou weg joh simpele 🥴quote:Op zondag 25 april 2021 15:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het al officieel was.
Ben zo blij met jou in topics hè.
Zoals snuifje Daniquote:Op zondag 25 april 2021 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hose zou een Lodewijksje doen met Bizot
Zo zie je dat idd vaker gebeuren. Wel voordeel, maar ook kaart.quote:Op zondag 25 april 2021 16:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk met geel na een overtreding waar voordeel gegeven wordt. Tagliafico hield Stengs vast maar voordeel werd gegeven. Lijkt me dat Tagliafico wel geel zou moeten krijgen toch? Karlsson voor vasthouden in de eerste helft wel.
Soms geeft de scheids daarna dan alsnog geelquote:Op zondag 25 april 2021 16:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk met geel na een overtreding waar voordeel gegeven wordt. Tagliafico hield Stengs vast maar voordeel werd gegeven. Lijkt me dat Tagliafico wel geel zou moeten krijgen toch? Karlsson voor vasthouden in de eerste helft wel.
Goed uitgelegd.quote:Op zondag 25 april 2021 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms geeft de scheids daarna dan alsnog geel
En soms ook niet!
Ja inderdaad, maar dit keer niet. Vind ik dan wel krom.quote:Op zondag 25 april 2021 16:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo zie je dat idd vaker gebeuren. Wel voordeel, maar ook kaart.
Als de scheidsrechter het geel waard vond, kan hij die alsnog krijgen. Dus de scheidsrechter vond het geen geel in dit geval..quote:Op zondag 25 april 2021 16:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Je kunt hem later geven, maar dan moet het spel wel worden onderbrokenquote:Op zondag 25 april 2021 16:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Maar in de eerste helft was het voor Karlsson wel geel. En dit was exact hetzelfde. Heel licht vasthouden.quote:Op zondag 25 april 2021 16:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als de scheidsrechter het geel waard vond, kan hij die alsnog krijgen. Dus de scheidsrechter vond het geen geel in dit geval..
Exact zelfde positie / gevaar?quote:Op zondag 25 april 2021 16:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Maar in de eerste helft was het voor Karlsson wel geel. En dit was exact hetzelfde. Heel licht vasthouden.
Piet gaat gewoon de 0 houden.quote:
Dan is dat het verschilquote:Op zondag 25 april 2021 16:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Iets verderop het veld, maar beide met de intentie om een aanval er bewust uit te halen.
Ik zie AZ geen drie punten meer goed maken.quote:
Dan kun je op de like-knop klikken.quote:
Karper Piet, Karper Piet,quote:
Maar dan is de wedstrijd al afgelopenquote:Op zondag 25 april 2021 16:13 schreef Themeparktommy het volgende:
Dit niet kunnen afmaken is wel iets waar ze op mogen oefenen volgend jaar.
We kunnen concluderen dat Willem gek is.quote:Op zondag 25 april 2021 16:14 schreef Buitendam het volgende:
Dat overstapje was een mislukte hakbal, Willem.
R U MEELEZEN HALLERquote:Op zondag 25 april 2021 16:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Brobbey komt altijd in scoringspositie binnen vijf minuten van zijn invalbeurt.
Ik wilde aantonen dat er ook geen gebrek aan humor is bij mij, maar dat loopt anders dan gehoopt.quote:
Ja, wat een KUT commentator is dat tochquote:Op zondag 25 april 2021 16:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Leo heeft al een triljoen keer officieus gezegd
Heb je daar een mening over?quote:Op zondag 25 april 2021 16:22 schreef Buitendam het volgende:
Een volwassen man met een ‘Shirtje ruilen?!’ spandoek.
Die is erg blij dat PSV 2e wordtquote:Op zondag 25 april 2021 16:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Iets zegt me dat de commentator een voorkeur heeft voor een bepaalde club.
quote:Op zondag 25 april 2021 16:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Iets zegt me dat de commentator een voorkeur heeft voor een bepaalde club.
Dan zou hij al een jaar of tien niks meer om voetbal moeten gevenquote:Op zondag 25 april 2021 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die geeft sinds ADO slecht speelt opeens niks meer om voetbal
Moet hij wetenquote:Op zondag 25 april 2021 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die geeft sinds ADO slecht speelt opeens niks meer om voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |