Die kapotte kwam ook van Postimg, maar ik zal iets wel niet goed hebben gedaanquote:Op zondag 25 april 2021 15:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
op postimg kun je heel makkelijk foto's uploaden. Daar staat dan een link bij voor forum.
ohquote:Op zondag 25 april 2021 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kapotte kwam ook van Postimg, maar ik zal iets wel niet goed hebben gedaan
Ga gerust je gang.quote:
quote:Roxeanne Hazes
Eigenaar van Da Vinci (8), beagle/cocker-spaniëlmix, Amsterdamse Bos
"Op mijn zeventiende, zeven jaar geleden, zat ik in een nare relatie. Toen ik op mezelf ging wonen, wilde ik me niet zo alleen voelen. Ik was meteen verliefd op Vinci, met zijn blauwe ogen en oren zo groot dat hij erover struikelde. Hij heeft veel met me meegemaakt: dat ik een tik kreeg, dat er tegen me geschreeuwd werd. Tot op de dag van vandaag is hij angstig. Als ik hem alleen thuis laat, zie ik hem op de camera's - hij huilt en blijft naar de deur kijken tot ik terugkom. Bij Vinci is alles extreem: hij is extreem lief, extreem loyaal, extreem druk en extreem stout. Soms gaat hij uit logeren en komt hij gedisciplineerd terug, dan kunnen we drie dagen lang normaal een maaltijd eten. Met mijn nieuwe vriend, Erik, ging het meteen goed samen. Als we met z'n allen in bed liggen, dat is écht geluk."
tekst en foto Isabella Rozendaal
Om dit hondje gaat het dus? Is die weg of overleden?quote:Op zondag 25 april 2021 15:33 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]
in ieder geval iets van Da Vinci gevonden.
Iig snel opslaan, al is het maar om smakelijk om te grinniken, want de wortel zal vast snel het eea schoonvegen.quote:
quote:
quote:Op zondag 25 april 2021 15:46 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal dat op Raggel slaan?quote:Op zondag 25 april 2021 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haar schoonzoon post wel net een story![]()
[ afbeelding ]
Had die beter een oude zeemlap kunnen postenquote:Op zondag 25 april 2021 15:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zal dat op Raggel slaan?
Welke moet ik hebben bij postimg pak altijd de verkeerde 😏quote:Op zondag 25 april 2021 15:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
op postimg kun je heel makkelijk foto's uploaden. Daar staat dan een link bij voor forum.
quote:
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 25 april 2021 15:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zal dat op Raggel slaan?
Directe link.quote:Op zondag 25 april 2021 15:58 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Welke moet ik hebben bij postimg pak altijd de verkeerde 😏
Omg ... nou, SHO gedijt erbij zullen we maar denkenquote:Op zondag 25 april 2021 16:11 schreef ootjekatootje het volgende:
O God, dave Roelvink wordt vader...
Tja waarom gooi je op tv dat ze het deed met Andre op je 15dequote:Op zondag 25 april 2021 16:35 schreef L_auteur het volgende:
Echt, wat mankeert die stooflap? Waarom zou je zoiets op insta gooien?
quote:Op zondag 25 april 2021 16:35 schreef L_auteur het volgende:
Echt, wat mankeert die stooflap? Waarom zou je zoiets op insta gooien?
Ik heb niet het veel verstand van honden maar als ik dat stukje lees over het gedrag van de hond, kan ik me best voorstellen dat dat uiteindelijk niet lekker liep. Al helemaal als er een kindje bij komt.quote:Op zondag 25 april 2021 16:53 schreef Noek het volgende:
Mwoah, als Rox idd haar 9 jarige hont zo heeft afgedankt dan ben je ook wel een vies vod, hoor.
Ik zou dus graag meer details willen weten ipv de meningen van Liss en Deborah.
Het eeuwenoude, er is een kind en opeens past de hond niet meer in huis of vertoont die ongewenst gedrag?quote:Op zondag 25 april 2021 17:19 schreef Samhain het volgende:
[..]
Ik heb niet het veel verstand van honden maar als ik dat stukje lees over het gedrag van de hond, kan ik me best voorstellen dat dat uiteindelijk niet lekker liep. Al helemaal als er een kindje bij komt.
Idd, het klinkt voor mij als een hond die een passender plekje verdiende en dat ze hem dat gunde en gaf. Vergeet niet dat Rox veel onderweg is, dat zal hem veel stress gegeven hebben.quote:Op zondag 25 april 2021 17:19 schreef Samhain het volgende:
[..]
Ik heb niet het veel verstand van honden maar als ik dat stukje lees over het gedrag van de hond, kan ik me best voorstellen dat dat uiteindelijk niet lekker liep. Al helemaal als er een kindje bij komt.
Hij vertoonde duidelijk voor de komst van het kind al ongezond gedrag.quote:Op zondag 25 april 2021 17:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Het eeuwenoude, er is een kind en opeens past de hond niet meer in huis of vertoont die ongewenst gedrag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |