Oh oh dat oud vel bemoeid zich overal mee. Ik snap wel dat zij met iedereen ruzie heeft.quote:
Ja is ook leuk hoop dat het zo blijft. Ik weet niet of hij nog contact heeft met Rox . Ik heb daar niets meer van gezien maar dat zegt niets.quote:Op zondag 25 april 2021 15:19 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind het wel tof dat Mo en Rox zo met elkaar omgaan
Benieuwd wanneer Antwee weer verkondigd ruzie met Rox te hebben.
Screenshot plsquote:Op zondag 25 april 2021 15:26 schreef Deisyy het volgende:
Die reacties onder dat bericht![]()
"Hey wortel"
Die kapotte kwam ook van Postimg, maar ik zal iets wel niet goed hebben gedaanquote:Op zondag 25 april 2021 15:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
op postimg kun je heel makkelijk foto's uploaden. Daar staat dan een link bij voor forum.
ohquote:Op zondag 25 april 2021 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kapotte kwam ook van Postimg, maar ik zal iets wel niet goed hebben gedaan
Ga gerust je gang.quote:
quote:Roxeanne Hazes
Eigenaar van Da Vinci (8), beagle/cocker-spaniëlmix, Amsterdamse Bos
"Op mijn zeventiende, zeven jaar geleden, zat ik in een nare relatie. Toen ik op mezelf ging wonen, wilde ik me niet zo alleen voelen. Ik was meteen verliefd op Vinci, met zijn blauwe ogen en oren zo groot dat hij erover struikelde. Hij heeft veel met me meegemaakt: dat ik een tik kreeg, dat er tegen me geschreeuwd werd. Tot op de dag van vandaag is hij angstig. Als ik hem alleen thuis laat, zie ik hem op de camera's - hij huilt en blijft naar de deur kijken tot ik terugkom. Bij Vinci is alles extreem: hij is extreem lief, extreem loyaal, extreem druk en extreem stout. Soms gaat hij uit logeren en komt hij gedisciplineerd terug, dan kunnen we drie dagen lang normaal een maaltijd eten. Met mijn nieuwe vriend, Erik, ging het meteen goed samen. Als we met z'n allen in bed liggen, dat is écht geluk."
tekst en foto Isabella Rozendaal
Om dit hondje gaat het dus? Is die weg of overleden?quote:Op zondag 25 april 2021 15:33 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]
in ieder geval iets van Da Vinci gevonden.
Iig snel opslaan, al is het maar om smakelijk om te grinniken, want de wortel zal vast snel het eea schoonvegen.quote:
quote:
quote:Op zondag 25 april 2021 15:46 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal dat op Raggel slaan?quote:Op zondag 25 april 2021 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haar schoonzoon post wel net een story![]()
[ afbeelding ]
Had die beter een oude zeemlap kunnen postenquote:Op zondag 25 april 2021 15:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zal dat op Raggel slaan?
Welke moet ik hebben bij postimg pak altijd de verkeerde 😏quote:Op zondag 25 april 2021 15:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
op postimg kun je heel makkelijk foto's uploaden. Daar staat dan een link bij voor forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |