quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:20 schreef deedeetee het volgende:
2 vooraan die krijgen eten de 2 er achter hebben nog niks gekregen.:@
Ik hoop maar dat die ook nog wat krijgen anders gaan ze niet lang leven vrees ik.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:20 schreef deedeetee het volgende:
2 vooraan die krijgen eten de 2 er achter hebben nog niks gekregen.:@
Echt schattig.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lollig hoe ze net het hele gezin weer onder zich flufte
Kleine duif heb ik volgens mij in geplukte staat al langs zien komen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:31 schreef Seven. het volgende:
Mooi topic. Hopelijk binnenkort duif op het menu.
Ja, die meest linkse is een beetje ielig. Valt ook telkens om.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:22 schreef deedeetee het volgende:
Voedertijd, waarom gaat de valk niet eens aan de andere kant staan dan krijgen de kleinsten ook eens wat te eten.
Er kwam vandaag nog een 4 e eitje uit. Dat kuiken heeft dus wel wat in te halen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, die meest linkse is een beetje ielig. Valt ook telkens om.
Maar misschien wisselt het wel door als ze weer erop gaat zitten en slaan die andere twee de volgende ronde dan over. Of zo.
Ja. Altijd spannend of zo’n laat(uit)komer het redt.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Er kwam vandaag nog een 4 e eitje uit. Dat kuiken heeft dus wel wat in te halen.
Genoeg te eten krijgt ....quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja. Altijd spannend of zo’n laat(uit)komer het redt.
wow die zijn al heel stuk groter, 1tje probeert op te staan en eerste stapjes te zetten.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog meer slechtvalk cam!
http://live.netcamviewer.nl/Valkennest-Weert/1052
Een kuiken heeft het niet overleefd, ander kuiken is een week later op de 14e geboren, geen idee hoeveel er in totaal onder moeder zitten, er waren vier eieren.
Wat gaaf! En wat groot al.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog meer slechtvalk cam!
http://live.netcamviewer.nl/Valkennest-Weert/1052
Een kuiken heeft het niet overleefd, ander kuiken is een week later op de 14e geboren, geen idee hoeveel er in totaal onder moeder zitten, er waren vier eieren.
Inderdaad! Uiterste lelijkheid nuquote:Op woensdag 28 april 2021 11:03 schreef JJ76 het volgende:
[..]
wow die zijn al heel stuk groter, 1tje probeert op te staan en eerste stapjes te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |