dan kan het maarzo dat ze de kleine er binnen kort uitgooienquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:31 schreef engine het volgende:
Laatste![]()
Drie kuikens verschillend in grootte. Het is best lastig te zien maar die kleinste is nog zo klein. En de grootste heeft de ogen al open. En knuffelen..heel veel knuffelen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kan het maarzo dat ze de kleine er binnen kort uitgooien
ik weet h etquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zeg dat nou niet. Ze zitten zo lief tegen elkaar.
Ja zeker. Maar ze zitten daar wel redelijk veilig en hebben genoeg ruimte. Als mama en papa oehoe genoeg blijven voeren kan het ook best lukkenquote:
kloptquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar ze zitten daar wel redelijk veilig en hebben genoeg ruimte. Als mama en papa oehoe genoeg blijven voeren kan het ook best lukken
Ik ben ook een kolibrie nestje aan het volgen. Daar was vanmorgen ineens een kuiken verdwenen.quote:
oeh.. zieligquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben ook een kolibrie nestje aan het volgen. Daar was vanmorgen ineens een kuiken verdwenen.
Howdoe suziquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:41 schreef suzi1 het volgende:
ik ga verder met film demolotion kijken en dan slapie slaap. was gezellig!![]()
slaap lekker Suziquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:41 schreef suzi1 het volgende:
ik ga verder met film demolotion kijken en dan slapie slaap. was gezellig!![]()
quote:
Ook al een "BDL-ler"quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:31 schreef engine het volgende:
Laatste![]()
Drie kuikens verschillend in grootte. Het is best lastig te zien maar die kleinste is nog zo klein. En de grootste heeft de ogen al open. En knuffelen..heel veel knuffelen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:31 schreef engine het volgende:
Laatste![]()
[ afbeelding ]
nummer drie heeft het dus niet geredquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:31 schreef engine het volgende:
Laatste![]()
[ afbeelding ]
En Thomas ook. Ik heb het teruggekeken via Goplay, was wel leuk.quote:Op dinsdag 27 april 2021 00:12 schreef Yolk het volgende:
Jill en Nick zijn morgen te gast bij de Cooke & Verhulst Show, volgens Wikipedia met Marc-Marie Huijbregts (de vaste gast iedere dinsdag) erbij.
Ja helaasquote:Op woensdag 28 april 2021 08:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nummer drie heeft het dus niet gered![]()
maar dat zat er in, was een te groot verschil.
was er al bang voor.. als er 1veel kleiner is dan wordt hij er vaak uitgegooid of krijgt minder te etenquote:Op woensdag 28 april 2021 11:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja helaas
Gelukkig zien de andere twee er goed uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |