Doet mij denken aan het dansen van Ton Elias.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2021 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doet mij denken aan het dansen van Ton Elias.
Stel je eens voor: Dat je zelf een prachtige B&B in Zuid-Frankrijk hebt en dat je wordt gematcht met mensen met een kotsboot en honden die je meubilair beswaffelen.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2021 21:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit dansen doet me ergens aan denken....
Ja dat is wel zuurquote:Op zaterdag 24 april 2021 21:13 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Stel je eens voor: Dat je zelf een prachtige B&B in Zuid-Frankrijk hebt en dat je wordt gematcht met mensen met een kotsboot en honden die je meubilair beswaffelen.
En er wordt gevraagd je levensbehoefte zolang uit te stellen dat het je mond uit komt.quote:Op zaterdag 24 april 2021 21:13 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Stel je eens voor: Dat je zelf een prachtige B&B in Zuid-Frankrijk hebt en dat je wordt gematcht met mensen met een kotsboot en honden die je meubilair beswaffelen.
Volgens mij konden ze het prima met elkaar vinden.quote:Op zaterdag 24 april 2021 21:13 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Drie keer op het dek schijten, dan zijn ze daarna al lang blij als je op de pot gaat zitten.quote:Op zaterdag 24 april 2021 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Je kan niet eens fatsoenlijk poepen op je ScHiP
En ze doen constant denigrerend over het feit dat je spiritueel bent. Ondertussen zijn de biodanza-mensen normaler dan de kutgids en haar kakker.quote:Op zaterdag 24 april 2021 21:15 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
En er wordt gevraagd je levensbehoefte zolang uit te stellen dat het je mond uit komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |