Die vrouw heeft gewoon een arbeidsongeschiktheidsuitkering uit Nederland, dus die komen financieel niet snel in de problemen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 21:29 schreef golfer het volgende:
Valencia staat nogal buiten de realiteit met die kuthonden op hun kleine bootje.
Dat wordt nooit een succes, die chambre boot. Zeker nu niet meer, na deze uitzending.
Ik had het niet over geld.quote:Op zondag 25 april 2021 11:57 schreef riazop het volgende:
Die vrouw heeft gewoon een arbeidsongeschiktheidsuitkering uit Nederland, dus die komen financieel niet snel in de problemen.
Ook geen vermogenstoets.
"succes" is toch lekker leven met zo min mogelijk doen?quote:
Wat jij wil, knul.quote:Op zondag 25 april 2021 12:36 schreef riazop het volgende:
"succes" is toch lekker leven met zo min mogelijk doen?
Als die lui met een uitkering en af en toe een bootkamertje verhuren soepeltjes rondkomen is dat een succes toch
Same.quote:Op maandag 26 april 2021 07:41 schreef AgnesGru het volgende:
Dikke credits voor het zweverige koppel. Wat een sympathieke en vriendelijke lui waren dat. Hoewel ik niks meer chakra’s enz heb, zou ik daar zo boeken.
Helemaal eens met deze analysequote:Op maandag 26 april 2021 11:51 schreef golfer het volgende:
De Volkskrant TV-recensent vond er ook wat van:
https://www.volkskrant.nl(...)YtjtLKpmhv25_-XNKngo
quote:Waar de aantrekkingskracht van Ik vertrek normaal gesproken zit in het avontuur, de overmoedige plannen, de tegenslagen en de bewonderenswaardige veerkracht van de deelnemers, moet Ik vertrek: even weg het hebben van de interactie tussen de deelnemende stellen en dan vooral het schurende ongemak. Daarbij hebben beide programma’s gemeen: hoe meer er misgaat, hoe beter. En aan kleine fiasco’s geen gebrek zondagavond.
Met wel een opvallend foutje van de recensent: het programma werd zaterdagavond uitgezonden.quote:
Alleen voor abonneesquote:Op maandag 26 april 2021 11:51 schreef golfer het volgende:
De Volkskrant TV-recensent vond er ook wat van:
https://www.volkskrant.nl(...)YtjtLKpmhv25_-XNKngo
Ik mag het, volgens de geldende regels van Fok!, niet helemaal hier plaatsen. Sorry.quote:
Ja. Met normale mensen is dit geen zak aan.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Helaas iets minder excentrieke mensen dan bij de vorige 2 afleveringen.
hygiene viert hoogtijquote:Op zaterdag 1 mei 2021 21:01 schreef Yaku het volgende:
Hij doet zijn koksshirt weer aan en gaat daar in de bar staan
Ik vond dat verhaal op het eind wel een zeikverhaal. Betweters. Je krijgt vijf sterren maar je moet ze eerst nog verdienen. Man man.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 21:28 schreef Blues het volgende:
Je zag die Don denken bij het Esoterische zweefverhaal van Martin
Frankrijk heeft gewonnen
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 21:38 schreef Kreator het volgende:
Ik vond dat verhaal op het eind wel een zeikverhaal. Betweters. Je krijgt vijf sterren maar je moet ze eerst nog verdienen. Man man.
Een eindgesprek en elkaar wat feedback geven is idd genoeg toch.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 21:45 schreef golfer het volgende:
Als er ooit nog eens een vervolg aan dit programma wordt gegeven, dan moeten ze dat met sterren beoordelen van elkaar eruit weg laten.
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 21:12 schreef Yaku het volgende:
Leuke meid is die middelste dochter trouwens.
quote:
Maar twee hoogtepunten dus.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:24 schreef riazop het volgende:
Waardeloze aflevering. Saaie streeltelevisie.
Koppels moeten elkaar haten. Dat werkt op tv.
Serieus? Mag dat niet? Wat een gezeik. Fok is ook niet meer wat het is geweest.quote:Op maandag 26 april 2021 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag het, volgens de geldende regels van Fok!, niet helemaal hier plaatsen. Sorry.
Zomer 2020 is het opgenomen.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:48 schreef rubbereend het volgende:
Kan je nagaan, dit moet allemaal in zomer 2019 al opgenomen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |