Bron van concrete voorbeelden?quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:49 schreef Banaanvragen het volgende:
komt omdat agenten, verpleegsters en asielzoekers nu voorrang krijgen op huurwoningen, daarom blijft er niets over voor jou
Ik was de leraren vergetenquote:
140 woningen. Op een totale voorraad van 2.000.000 woningen....quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:53 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ik was de leraren vergeten
https://www.at5.nl/artike(...)ng-op-de-woningmarkt
Sinds begin dit jaar werd er een kwart van de woningen aan onderwijspersoneel toegekend, en driekwart aan zorgpersoneel. Nu wil het college daar nog een beroepsgroep aan toevoegen: de politie. Die beroepsgroep zou ook grote moeite hebben een woning te vinden in regio Amsterdam
Een beetje kosten/baten analyse zal al snel duidelijk maken dat je sowieso niets meer te zoeken hebt in Nederland wanneer je iets in je mars hebt.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:01 schreef Mr.Ping het volgende:
In minder dan 7 jaar tijd kan je ook iets van je leven maken, en dan heb je die sociale huur niet nodig.
Denk het niet, je woont dan tussen de mensen met een uitkering of een laag salaris.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Een beetje kosten/baten analyse zal al snel duidelijk maken dat je sowieso niets meer te zoeken hebt in Nederland wanneer je iets in je mars hebt.
Dat is in Amsterdam en heeft niks te maken met andere gemeenten in Nederland.quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:53 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ik was de leraren vergeten
https://www.at5.nl/artike(...)ng-op-de-woningmarkt
Sinds begin dit jaar werd er een kwart van de woningen aan onderwijspersoneel toegekend, en driekwart aan zorgpersoneel. Nu wil het college daar nog een beroepsgroep aan toevoegen: de politie. Die beroepsgroep zou ook grote moeite hebben een woning te vinden in regio Amsterdam
Je bedoelt "een veel te hoge hypotheek afsluiten waardoor je de rest van je leven slaaf bent van het systeem"quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:18 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Denk het niet, je woont dan tussen de mensen met een uitkering of een laag salaris.
Als je iets in je mars hebt dan zorg je eerst voor eigen kapitaal en dan koop je binnen een paar jaar een eigen woning. In 7 jaar tijd moet dat zonder handicap of andere beperking lukken.
In ieder geval niet het iq.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:44 schreef Haushofer het volgende:
Dat is inderdaad de verklaring, @:Pleun20112011 is je geboortejaar, neem ik aan?
Dat we nog lang niet genoeg verrijkt zijn?quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Tsja.. en de landverraders blijven maar asielzoekers binnenhalen en voorrang geven.. en we blijven stemmen op de landverraders.. dus wat moet je er nog van zeggen
Ik betaal 700 euro per maand, maar heb wel 30K eigen geld in mijn woning moeten stoppen om een hypotheek te krijgen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:39 schreef Wereldgozer het volgende:
J
[..]
Je bedoelt "een veel te hoge hypotheek afsluiten waardoor je de rest van je leven slaaf bent van het systeem"
Maar niet iedereen is zoals jij en heeft de capaciteiten om dat te doen. Is dat nu zo moeilijk om te bedenken?quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:55 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ik betaal 700 euro per maand, maar heb wel 30K eigen geld in mijn woning moeten stoppen om een hypotheek te krijgen.
Als je iets in je mars hebt moet je juist maken dat je wegkomt uit Nederland. Waarom zou je tot je 70e schoften om je hooguit een vinex bezemkast te kunnen permitteren en je hele arbeidzame leven in een lease Dacia te moeten rijden?quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:18 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Denk het niet, je woont dan tussen de mensen met een uitkering of een laag salaris.
Als je iets in je mars hebt dan zorg je eerst voor eigen kapitaal en dan koop je binnen een paar jaar een eigen woning. In 7 jaar tijd moet dat zonder handicap of andere beperking lukken.
Klopt..mijn geboortejaar..mijn ouders hebben mij meteen aangemeld op Fok.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:44 schreef Haushofer het volgende:
Dat is inderdaad de verklaring, @:Pleun20112011 is je geboortejaar, neem ik aan?
Naar welk land wil je gaan?quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als je iets in je mars hebt moet je juist maken dat je wegkomt uit Nederland. Waarom zou je tot je 70e schoften om je hooguit een vinex bezemkast te kunnen permitteren en je hele arbeidzame leven in een lease Dacia te moeten rijden?
Zal niet helpen want er zijn ook ondernemers die zich voortplanten/vermenigvuldigen in de meeste andere landen. Waardoor het in de meeste andere landen ook verplicht is om eeuwig te schoften ten bate van ondernemers.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als je iets in je mars hebt moet je juist maken dat je wegkomt uit Nederland. Waarom zou je tot je 70e schoften om je hooguit een vinex bezemkast te kunnen permitteren en je hele arbeidzame leven in een lease Dacia te moeten rijden?
Ik woon in Duitsland vanwege het feit dat m'n vriendin Duits is, niet uit economische motieven. Het beste kun je als Nederlandse student zorgen dat je ergens in het buitenland afstudeert en vervolgens in het betreffende land blijft om daar een bestaan op te bouwen. Met de huidige generatie mbo-ers heb ik echt medelijden; die zitten opgesloten in een onbetaalbaar geworden Nederland om daar alleen nog maar als belastingslaafje en wegwerp fte te dienen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:11 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Naar welk land wil je gaan?
Ik heb zelf ook plannen om naar het buitenland te gaan, maar dan zonder daar te werken.
Een modaal salaris was destijds 11.000 euro bruto, nu 37.000.quote:
De mensen blijven op hen stemmen, dus blijkbaar is dit wat we willen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Tsja.. en de landverraders blijven maar asielzoekers binnenhalen en voorrang geven.. en we blijven stemmen op de landverraders.. dus wat moet je er nog van zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |