Ja, dat slaat nergens op. Zeker omdat hij in die showdown wedstrijd waar de kaart op gebaseerd is, nog niet eens in de basis stond. En er ook niet in kwam toen Timber gewisseld werd voor Rensch.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Ongelofelijk eigenlijk dat een kutspeler als Klaiber gewoon de beste CV in deze game isDie was 80-90k oid, en 75% van de playerbase heeft hem er nog altijd in staan, of op de bank zitten. Ik heb in ieder geval niet met een betere CB gespeeld tot nu toe, ongetwijfeld dat een Maldini ofzo nog beter is.
Nope, heb ik bekeken, had ik geen genoeg centjes voor en m'n club was leegquote:Op maandag 3 mei 2021 20:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uhuhhh of je had die icon attacker pack kunnen doen
Ik zou even wachten tot woensdag, kijken wat de prijs is van de gegarandeerde PL TOTS.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nope, heb ik bekeken, had ik geen genoeg centjes voor en m'n club was leeg![]()
Komt vast nog wel een keer een andere cheap icon SBC voorbij ooit![]()
Die Petros SBC ga ik wel doen, goeie supersub in de as
Als Hermoso of Mangala staat te klungelen sub ik hem in en dan gaat het 10x beter. Dus ik ga nu die Zambrotta maar doen en dan Carlos Alberto op CB zetten.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Ongelofelijk eigenlijk dat een kutspeler als Klaiber gewoon de beste CV in deze game isDie was 80-90k oid, en 75% van de playerbase heeft hem er nog altijd in staan, of op de bank zitten. Ik heb in ieder geval niet met een betere CB gespeeld tot nu toe, ongetwijfeld dat een Maldini ofzo nog beter is.
Jup, kreeg Moments Laudrupquote:Op maandag 3 mei 2021 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als Hermoso of Mangala staat te klungelen sub ik hem in en dan gaat het 10x beter. Dus ik ga nu die Zambrotta maar doen en dan Carlos Alberto op CB zetten.
Iemand die midfielder prime of moments icon SBC al gedaan? Lijkt me best wel duur.
quote:Op maandag 3 mei 2021 20:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hier Moments Nesta uit de rare player pack van gisteren
De combinatie Shaw, James als centraal duo achterin zou ik niet graag tegenkomen in ieder geval. Voor het mooie zou je donderdag Wan-Bissaka in rood moeten picken. Die lijkt de perfecte CB. Dives into teckles trait, high/medium workrates en dan nog z'n statistieken.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Shaw uit een playerpick gehaald lijkt me een prima CB.
Wan-Bissaka is er al uit. Maar ik wil hem wel graag eens proberen als CB.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:52 schreef papert het volgende:
[..]
De combinatie Shaw, James als centraal duo achterin zou ik niet graag tegenkomen in ieder geval. Voor het mooie zou je donderdag Wan-Bissaka in rood moeten picken. Die lijkt de perfecte CB. Dives into teckles trait, high/medium workrates en dan nog z'n statistieken.
Ik had Ederson uit de 84+ player pick. M'n (grote) paketten ben ik nog aan het bewaren.
Jij vind ook huntelaar waardeloos, ik niet. Daarnaast is een BPL sbc waarschijnlijk veel duurder en voor mij waardeloos, heb dan liever Petrosquote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kun je beter wachten en in een BPL sbc gooien heb je meer aan dan zo'n waardeloze Petros.
Die petros kaart is met tots op de markt 30 tot 40k waard dan ga je toch geen sbc doen die duurder isquote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:29 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Jij vind ook huntelaar waardeloos, ik niet. Daarnaast is een BPL sbc waarschijnlijk veel duurder en voor mij waardeloos, heb dan liever Petros
Hier ook niet:quote:Op dinsdag 4 mei 2021 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ook nog Gundogan uit een upgrade zit niet tegen tot nu toe.
Heb er ook wel smerig veel gedaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 23:55 schreef leeroy het volgende:
Heb 80 van die dingen geopend en had echt niks van waarde.
Petros zou ik echt alleen doen als je dubbelen hebt waarmee je niet weet wat je moet doen, stel je hebt een dubbele 86 en kunt niet echt een goed team in de icons bouwen zonder coins er tegenaan te gooien is hij wel oke.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die petros kaart is met tots op de markt 30 tot 40k waard dan ga je toch geen sbc doen die duurder is?
Ik heb gisteren 3x tots Iago gepackt.quote:Op woensdag 5 mei 2021 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Petros zou ik echt alleen doen als je dubbelen hebt waarmee je niet weet wat je moet doen, stel je hebt een dubbele 86 en kunt niet echt een goed team in de icons bouwen zonder coins er tegenaan te gooien is hij wel oke.
Maar anders is het echt ruk. Heeft ook totaal geen links. Hoewel ik betwijfel of er betere spelers voor die prijs op de markt zijn.
(Futbin zegt trouwens dat ie maar 45k is, dat valt nog mee, ik dacht meer richting de 60)
Hoop dat die league sbc terug komt dan kan ik er nog wat aan uit halen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 00:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb er ook wel smerig veel gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |