Yep, daar komt het wel op neer.quote:Op vrijdag 23 april 2021 23:34 schreef Nogood het volgende:
Gewoon lekker je eigen muziek dumpen hierzo?
Jazeker!quote:Op vrijdag 23 april 2021 23:34 schreef Nogood het volgende:
Gewoon lekker je eigen muziek dumpen hierzo?
ik vind het lekker en ze lijkt op me zusquote:Op vrijdag 23 april 2021 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja billie Eilish zodra je daar wat van vindt ben je af of zo he? Okee.
Oh ken ik niet. Even kijkenquote:Op vrijdag 23 april 2021 23:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar wel een beetje gepikt (haha). Goed gepikt
Lekker ding wel.quote:Op vrijdag 23 april 2021 23:45 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik vind het lekker en ze lijkt op me zus
ik zou het maar niet over mijn zus hebben, roflol, Maar die billie eilish muziek klinkt gewoon erg goed in een koptelefoon, ze doen iets van een truukje, maar het zit goed inelkaar. echt heerlijk.quote:
Ik heb het ook niet over je zus.quote:Op vrijdag 23 april 2021 23:52 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik zou het maar niet over mijn zus hebben, roflol, Maar die billie eilish muziek klinkt gewoon erg goed in een koptelefoon, ze doen iets van een truukje, maar het zit goed inelkaar. echt heerlijk.
Elton Johnquote:
Dat heb ik met The Week'nd oid momenteel. Is het orgeltje ofzo.quote:Op vrijdag 23 april 2021 23:52 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik zou het maar niet over mijn zus hebben, roflol, Maar die billie eilish muziek klinkt gewoon erg goed in een koptelefoon, ze doen iets van een truukje, maar het zit goed inelkaar. echt heerlijk.
Dat is al even terugquote:Op vrijdag 23 april 2021 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Elton Johneerste Elpee ooit gekocht in 1986
mij eerste LP was van Queen, die heb ik met mijn moeder omgeruild voor Parade van Princequote:Op vrijdag 23 april 2021 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 23 april 2021 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was een zwartwit-elpee![]()
Ice on Fire
Toen was ik 17, geen idee wat ik toen kocht, waarschijnlijk te druk met andere dingenquote:Op vrijdag 23 april 2021 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom danquote:Op zaterdag 24 april 2021 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit begint wel een beetje een clubje van midlifers te worden he
het is ook "Kewl', echt goedquote:Op vrijdag 23 april 2021 23:59 schreef Stray_cat het volgende:
Deze dus:
En ja, Skyradio (sorry), maar die stem, die tekst. Mooi gewoon
Hee hoi goeienavond waar zijn de bingokaarten?quote:
Ik herken mezelf hier niet in.quote:Op zaterdag 24 april 2021 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit begint wel een beetje een clubje van midlifers te worden he
Denial isn't just a river in Egypt ofzo h?quote:
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 24 april 2021 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee hoi goeienavond waar zijn de bingokaarten?
wot?, lolquote:Op zaterdag 24 april 2021 00:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik zeg niksOmdat ik er geen actieve herinnering aan heb. En ik was misschien wel in Niger
I aim to pleasequote:Op zaterdag 24 april 2021 00:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa bedankt voor deze. Was 'm lang vergeten, maar super om weer eens te horen.
Jij ook al?quote:
Ideaal afreageer-liedje dit imoquote:Op zaterdag 24 april 2021 00:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik zou je bijna knuffelen, maar ik heb zin om mensen dood te schieten. Niet echt, AIVD
quote:
Match made in heavenquote:
Niet helemaal. Het zijn exen.quote:
Truequote:Op zaterdag 24 april 2021 00:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het zijn exen.
Maar soms blijft chemie
Ohh jaaa.. ik was natuurlijk flieft op Flashquote:
Sheena Easton toch?quote:
Ja deze mijnheer heerst natuurlijk!quote:
het doet gewoon pijn, het doet echt zo veel pijnquote:Op zaterdag 24 april 2021 01:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja deze mijnheer heerst natuurlijk!
Och armequote:Op zaterdag 24 april 2021 01:31 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
het doet gewoon pijn, het doet echt zo veel pijn
Dank... dit duet kende ik heel nog nietquote:
De mooiste maar deze is ook echt niet gek.quote:
Anouk is echt niet gek vind ik een quote waardquote:Op zaterdag 24 april 2021 01:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De mooiste maar deze is ook echt niet gek.
Lijkt eeuwen geleden ook
Hier niet hoor?quote:Op zaterdag 24 april 2021 02:03 schreef DeHovenier het volgende:
Fok was er ff uit en 't is nieteens half 4?
Hier (utrecht) niet hoor..🤔quote:Op zaterdag 24 april 2021 02:03 schreef DeHovenier het volgende:
Fok was er ff uit en 't is nieteens half 4?
Duurde het lang? Wel kut dan...maar goed, het doet het weer!quote:
feit is dat mijn held gewoon aan het overdoseren was en nou is ie daudquote:Op zaterdag 24 april 2021 02:15 schreef IxCalypso het volgende:
Je had naar Paisley Park kunnen gaan afgelopen woensdag .
Klopt, maakt het niet minder erg.quote:Op zaterdag 24 april 2021 02:16 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
feit is dat mijn held gewoon aan het overdoseren was en nou is ie daud
Ja ik ookquote:
quote:
Klopt, die hoge hakken zijn letterlijk killing (ook voor vrouwen... maar als je danst en springt zoals hij deed, tja, dan helemaal).quote:Op zaterdag 24 april 2021 02:20 schreef christmastsunami het volgende:
op die hoge hakken had ie een
[..]
bekken probleem
een genie, niet meer niet minder
Andere favoriet van me van diezelfde plaat. 😎quote:
Puzzieeeequote:
Ik kom uit een hele goede familie en toch had ik een zwak voor het tuig van de richel.quote:
Hoor je wel vaker. 😊quote:Op zaterdag 24 april 2021 02:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik kom uit een hele goede familie en toch had ik een zwak voor het tuig van de richel.
Komt omdat je de slechte kanten, van uit een goede familie komen, van dichtbij ook ziet.quote:
Oh daar kan ik ook echt totaal niet tegen, mensen die neerkijken op anderen en zichzelf zoveel beter voelen. Dat zjn mensen die niks snappen van het leven en hoe alles in elkaar zit. Roddelen is idd ook ergerlijk, en ook schijnheilig gedrag kan ik niet uitstaan.quote:Op zaterdag 24 april 2021 02:53 schreef IxCalypso het volgende:
Het neerkijken op mensen. Mijn antipathie tegen neerkijken op komt daar vandaan. Roddelen idem.
yeah het is net iets onder de falcetto toonquote:
Protsen met dure dingen, baantjes doorgeven. Ik heb er allemaal niks mee. Black sheep hquote:Op zaterdag 24 april 2021 03:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh daar kan ik ook echt totaal niet tegen, mensen die neerkijken op anderen en zichzelf zoveel beter voelen. Dat zjn mensen die niks snappen van het leven en hoe alles in elkaar zit. Roddelen is idd ook ergerlijk, en ook schijnheilig gedrag kan ik niet uitstaan.
Mooi h. Ik vind dat zo'n mooi en niet echt bekend nummer.quote:Op zaterdag 24 april 2021 03:01 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
yeah het is net iets onder de falcetto toon
Ik wou iets anders posten maar nu ga ik die ook luisterenquote:
Succes met dezequote:Op zaterdag 24 april 2021 03:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wou iets anders posten maar nu ga ik die ook luisteren
Ken je deze versie? 😁 vind 'm bijna ng beter 😉quote:
quote:
Ik ga proberenquote:Op zaterdag 24 april 2021 03:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ken je deze versie? 😁 vind 'm bijna ng beter 😉
nopequote:Op zaterdag 24 april 2021 03:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ken je deze versie? 😁 vind 'm bijna ng beter 😉
Ja toch!quote:
Daar heb ik ook een verzameling vanquote:
quote:Op zaterdag 24 april 2021 03:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een verzameling van![]()
![]()
het gewoon beter dat ik die jonko, waar je zo je best op hebt gedaan, gewoon overhandigd naar iemand die daar verstand van heeft, ik rook hem zo op en, dan laat ik wel weten wat ik nou daar grapperhaus van vindt.quote:
Que???quote:Op zaterdag 24 april 2021 03:38 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
het gewoon beter dat ik die jonko, waar je zo je best op hebt gedaan, gewoon overhandigd naar iemand die daar verstand van heeft, ik rook hem zo op en, dan laat ik wel weten wat ik nou daar grapperhaus van vindt.
quote:
Hij is hier elke week als ik er ben na vieren.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2021 04:32 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hij is hier elke week als ik er ben na vieren.
En dan sluit hij af met Dream a little dream of me.
Mooi nummer en nee, maar zodra ik aardig ben tegen je weer ga jij los.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |