abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 april 2021 @ 16:21:49 #126
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199165722
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een burgemeester mag helemaal niet zomaar voorwaarden stellen, en het niet vodoen aan de voorwaarden is ook geen legitieme reden de demonstratie te beeindigen.
[..]

Nee hoor, dat deden ze niet en het ambtelijk bevel was onrechtmatig.
Dat mag wel en dat staat gewoon in de grondwet! Kijk maar eens naar het 2e lid van artikel 9.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199165750
Dit artikel geeft hier ook wel goede informatie over.

@Weltschmerz ik dacht dat jij jurist o.i.d. was...dan valt t me wel tegen dat je dit niet weet.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2021 16:24:17 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 april 2021 @ 16:26:38 #128
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199165804
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 16:23 schreef DW457 het volgende:
Dit artikel geeft hier ook wel goede informatie over.

@:Weltschmerz ik dacht dat jij jurist o.i.d. was...dan valt t me wel tegen dat je dit niet weet.
Alleen is het hem uitkomt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199165860
quote:
84s.gif Op maandag 26 april 2021 16:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Alleen is het hem uitkomt.
Hiermee valt ie behoorlijk door de mand, inderdaad.
pi_199166002
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 16:23 schreef DW457 het volgende:
Dit artikel geeft hier ook wel goede informatie over.

@:Weltschmerz ik dacht dat jij jurist o.i.d. was...dan valt t me wel tegen dat je dit niet weet.
Volgens mij is dat artikel ook vaker gepost (of een soort gelijk iets, ik had er volgens mij ook wat uit gequote). Hij bleef schermen met grondrecht en dat een verbod niet mocht want geen reden. Terwijl er reden genoeg was.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199166020
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Volgens mij is dat artikel ook vaker gepost (of een soort gelijk iets, ik had er volgens mij ook wat uit gequote). Hij bleef schermen met grondrecht en dat een verbod niet mocht want geen reden. Terwijl er reden genoeg was.
Dan heb je wel een bord voor je kop én geen verstand van zaken.
pi_199166076
Het is wel raar dat opperwappie zoveel podium gekregen heeft
In Belgie hebben ze daar een mening over;

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199166148
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:44 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dan heb je wel een bord voor je kop én geen verstand van zaken.
Hetzelfde met mensen die roepen dat we in een dictatuur leven.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199166158
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hetzelfde met mensen die roepen dat we in een dictatuur leven.
Nou, inderdaad!
pi_199166258
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 16:23 schreef DW457 het volgende:
Dit artikel geeft hier ook wel goede informatie over.

@:Weltschmerz ik dacht dat jij jurist o.i.d. was...dan valt t me wel tegen dat je dit niet weet.
Dan moet je die informatie misschien eens tot je nemen? Er moet een noodzaak zijn voor beperkingen, dat staat er gewoon in.. Net als bij regeringsbesluiten is noodzaak niet wat ze wenselijk vinden, wat ze als argument kunnen gebruiken of onderdeel van een bestuurlijke afweging. Noodzaak is een vaststelling die een burgemeester moet doen, 'er rest mij geen andere mogelijkheid dan...'

Daar is gewoon geen sprake van geweest.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199166277
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dan moet je die informatie misschien eens tot je nemen? Er moet een noodzaak zijn voor beperkingen, dat staat er gewoon in.. Net als bij regeringsbesluiten is noodzaak niet wat ze wenselijk vinden, wat ze als argument kunnen gebruiken of onderdeel van een bestuurlijke afweging. Noodzaak is een vaststelling die een burgemeester moet doen, 'er rest mij geen andere mogelijkheid dan...'

Daar is gewoon geen sprake van geweest.
In welke zin niet?
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 april 2021 @ 17:09:57 #137
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199166297
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dan moet je die informatie misschien eens tot je nemen? Er moet een noodzaak zijn voor beperkingen, dat staat er gewoon in.. Net als bij regeringsbesluiten is noodzaak niet wat ze wenselijk vinden, wat ze als argument kunnen gebruiken of onderdeel van een bestuurlijke afweging. Noodzaak is een vaststelling die een burgemeester moet doen, 'er rest mij geen andere mogelijkheid dan...'

Daar is gewoon geen sprake van geweest.

Start een rechtszaak als je zo zeker bent van je zaak. Dat is nuttiger dan 1000x in dit topic janken over grondrechten die geschonden zouden zijn.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199166298
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:07 schreef DW457 het volgende:

[..]

In welke zin niet?
Hoezo wel? Nu draai je de zaak om. De bugemeester faciliteert een demonstratie, tenzij het echt niet kan er een noodzaak is die te beeindigen of te verbieden. Dan moet van die noodzaak blijkan anders kan de burgemeester die ook niet vaststellen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 april 2021 @ 17:13:55 #139
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199166334
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoezo wel? Nu draai je de zaak om. De bugemeester faciliteert een demonstratie, tenzij het echt niet kan er een noodzaak is die te beeindigen of te verbieden. Dan moet van die noodzaak blijkan anders kan de burgemeester die ook niet vaststellen.
Iets met corona en de 1,5 meter misschien ;) Halsema heeft zelfs een keer stippen laten zetten om het de wappies makkelijker te maken de juiste afstand te bewaren. Ze krijgen alle medewerking! De wappies willen zich niet aan de regels houden. Dat ligt dus echt niet aan de burgemeester.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199166429
quote:
84s.gif Op maandag 26 april 2021 17:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Iets met corona en de 1,5 meter misschien ;)
De WHO zegt 1 meter en het besmettingsgevaar in de buitenlucht is nihil. Dan kun redelijkerwijs geen noodzaak uit volksgezondheid vaststellen.

Er is wellicht de politieke noodzaak om te doen alsof het kabinetsbeleid ergens op slaat, maar politieke overwegingen behoren niet tot de inbreukgronden inzake grondrechten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 26 april 2021 @ 17:58:26 #141
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_199166815
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De WHO zegt 1 meter en het besmettingsgevaar in de buitenlucht is nihil. Dan kun redelijkerwijs geen noodzaak uit volksgezondheid vaststellen.

Er is wellicht de politieke noodzaak om te doen alsof het kabinetsbeleid ergens op slaat, maar politieke overwegingen behoren niet tot de inbreukgronden inzake grondrechten.
Dergelijke inbreuken kun je eigenlijk maar achteraf toetsen via een rechter, deze personen stonden een half jaar voor de avondklok ook al te knuffelen op het malieveld, toen het al duidelijk was dat het niet bij een eerste golf zou blijven. Dan kun je als politiek ook weinig andere dingen proberen dan te kijken wat er gebeurt als je stapsgewijs rigoreuzer beleid bedenkt.

Maar er zal zodra deze crisis bezweerd is vast wel een parlementaire commissie op gezet worden.
pi_199166819
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De WHO zegt 1 meter en het besmettingsgevaar in de buitenlucht is nihil. Dan kun redelijkerwijs geen noodzaak uit volksgezondheid vaststellen.

Er is wellicht de politieke noodzaak om te doen alsof het kabinetsbeleid ergens op slaat, maar politieke overwegingen behoren niet tot de inbreukgronden inzake grondrechten.
Openbare orde daarentegen wel.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 april 2021 @ 18:10:07 #143
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199166943
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De WHO zegt 1 meter en het besmettingsgevaar in de buitenlucht is nihil. Dan kun redelijkerwijs geen noodzaak uit volksgezondheid vaststellen.

Er is wellicht de politieke noodzaak om te doen alsof het kabinetsbeleid ergens op slaat, maar politieke overwegingen behoren niet tot de inbreukgronden inzake grondrechten.
Viruswaarheid heeft een rechtszaak aangespannen ivm oa de 1,5meter bij een demonstratie. Deze rechtszaak hebben ze verloren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199167398
quote:
84s.gif Op maandag 26 april 2021 18:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Viruswaarheid heeft een rechtszaak aangespannen ivm oa de 1,5meter bij een demonstratie. Deze rechtszaak hebben ze verloren.
Dat kwam natuurlijk door een rechter die er weer eens niks van snapte.

Als je bekend bent met het oeuvre van @Weltschmerz weet je dat Nederlandse rechters incompetente prutsers zijn, dat het OM ook helemaal niets van de wet begrepen heeft, om van de politiek nog maar te zwijgen.

Eigenlijk is Weltschmerz zelf de enige in Nederland die nog wel snapt hoe de wet in elkaar zit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2021 18:39:51 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 april 2021 @ 18:51:22 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199167630
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:39 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Dat kwam natuurlijk door een rechter die er weer eens niks van snapte.

Als je bekend bent met het oeuvre van @:Weltschmerz weet je dat Nederlandse rechters incompetente prutsers zijn, dat het OM ook helemaal niets van de wet begrepen heeft, om van de politiek nog maar te zwijgen.

Eigenlijk is Weltschmerz zelf de enige in Nederland die nog wel snapt hoe de wet in elkaar zit.
Oohja, d66 rechters natuurlijk :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 26 april 2021 @ 19:14:37 #146
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_199168043
quote:
84s.gif Op maandag 26 april 2021 18:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Oohja, d66 rechters natuurlijk :T
Als je geen kleur wilt bekennen ben je er natuurlijk uitermate geschikt voor.
pi_199168251
quote:
16s.gif Op maandag 26 april 2021 19:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als je geen kleur wilt bekennen ben je er natuurlijk uitermate geschikt voor.
"D66: groen als gras."

"D666: rubrum inferni."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199169943
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 17:58 schreef DW457 het volgende:

[..]

Openbare orde daarentegen wel.
Nee hoor, ook dat moet de burgemeester noodzaken.

quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 18:39 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Dat kwam natuurlijk door een rechter die er weer eens niks van snapte.

Als je bekend bent met het oeuvre van @:Weltschmerz weet je dat Nederlandse rechters incompetente prutsers zijn, dat het OM ook helemaal niets van de wet begrepen heeft, om van de politiek nog maar te zwijgen.
Ik weet niet of je iets hebt meegekregen van zogenaamde 'toeslagenaffaire' maar als die een ding liet zien dan is het wel dat het juridisch benul dan wel de integriteit dan wel de ruggengraat van rechters en politici behoorlijk tekort kunnen schieten.

quote:
Eigenlijk is Weltschmerz zelf de enige in Nederland die nog wel snapt hoe de wet in elkaar zit.
Degenen die het ook snappen en het met me eens zijn niet toevallig doorgaans ook onafhankelijk. Ik heb geen belang om te smokkelen en ik heb al 20 jaar niets meer met de wetenschap of praktijk te maken, dus die hele erosie, verrommeling en verdrukking is buiten mij om gebeurd dus inmiddels is mijn begrip van waarvoor en hoe het recht bedoeld is vrij uitzonderlijk ja.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 april 2021 @ 21:05:54 #149
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199170168
Komen jullie vanavond weer naar dit topic TV / [NPO3] Filemon en de Complotten #1 ? :)

Wappiespotten *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199172187
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 20:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik weet niet of je iets hebt meegekregen van zogenaamde 'toeslagenaffaire' maar als die een ding liet zien dan is het wel dat het juridisch benul dan wel de integriteit dan wel de ruggengraat van rechters en politici behoorlijk tekort kunnen schieten.

Degenen die het ook snappen en het met me eens zijn niet toevallig doorgaans ook onafhankelijk. Ik heb geen belang om te smokkelen en ik heb al 20 jaar niets meer met de wetenschap of praktijk te maken, dus die hele erosie, verrommeling en verdrukking is buiten mij om gebeurd dus inmiddels is mijn begrip van waarvoor en hoe het recht bedoeld is vrij uitzonderlijk ja.
Ja, we zijn gezegend dat we jou hier hebben, om ons deelgenoot te maken van je uitzonderlijke kennis van het recht. Het is een wonder dat je nog zo bescheiden gebleven bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')