Zitten die nog vast dus?quote:
Ze zijn er nu mee bezig,quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
Zitten die nog vast dus?
Gaat nog uren duren dan.
Ik hield een beetje de tijd aan die jij mij gaf, maar je kan er sowieso niet echt een tijd opzetten vind ikquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Lijkt een beetje richting 21u / 22u te gaan.
Goed dat ik met het eten bezig ben. Dat duurt me echt te lang iedere keerquote:
En je weet maar nooit of het vandaag ook wel of niet doorgaatquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Goed dat ik met het eten bezig ben. Dat duurt me echt te lang iedere keer
Het ziet er in ieder geval wat hoopvoller uit dan gisterenquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En je weet maar nooit of het vandaag ook wel of niet doorgaat
Tot 3 uur vannacht toch? 20:00 CST = 03:00 CEST.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ze hebben in principe tot 1u onze tijd de tijd om een poging te wagen, dus kan nog alle kanten op.
Echt welquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Het ziet er in ieder geval wat hoopvoller uit dan gisteren
Je hebt gelijk, mn converter stond nog op UTCquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tot 3 uur vannacht toch? 20:00 CST = 03:00 CEST.
quote:
quote:
Als ik de kans zou krijgen, dan zou ik dat ook op hoogte en naast Starship doenquote:
Wachten op pad clear. Dan kan het wel snel gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Liever niet vandaag laat (dan maar een andere dag), morgen een werkdag van een uur of 16 dus ik wil normaal slapen
Tot middernacht kan ik nog wel aan, anders val ik morgen in slaapquote:Op woensdag 5 mei 2021 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Wachten op pad clear. Dan kan het wel snel gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |