Ik dacht dat kwam door het logeerpartijtje op kosten van de Nederlandse staat.quote:Op zondag 25 april 2021 19:34 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hij had altijd een raar wit grauw kleurtje.
Mensen van die leeftijd kunnen ook ineens dood neer vallenquote:Op zondag 25 april 2021 19:26 schreef Vlinder het volgende:
Nou. Hij is in ieder geval niet 'zomaar' overleden.
Maar Jezus wat een drama weer dit
Ah oke, in die context ja. Al vraag ik me af of ze dan wel terug zouden komen.quote:Op zondag 25 april 2021 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat er toen nog op werd gedoeld dat als Samantha iets overkomt, Meek en dinges terug moesten komen.
Daar leef je gezonderquote:Op zondag 25 april 2021 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat kwam door het logeerpartijtje op kosten van de Nederlandse staat.
Hij zal wel teveel uit zijn eigen snoepwinkel gesnoept hebben.quote:Op zondag 25 april 2021 19:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mensen van die leeftijd kunnen ook ineens dood neer vallen
Hij wel jaquote:
Daar gaat Hazes zijn vakantie met foto's inclusief verhaal. Wat zal die balen.quote:Op zondag 25 april 2021 19:38 schreef Kupelu het volgende:
Balen voor al die andere tokkies; de story heeft straks alleen aandacht voor Barbie en haar weduwestatus! Helaas geen liefdesvakantie of nieuwe neuzenreis op de voorpagina.
N?quote:Op zondag 25 april 2021 19:38 schreef amaranta het volgende:
Ondertussen post N carnaval festival op Insta
Ik moest lachenquote:Op zondag 25 april 2021 19:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Daar gaat Hazes zijn vakantie met foto's inclusief verhaal. Wat zal die balen.
Dat zou zomaar heel gauw kunnen zijn.quote:Op zondag 25 april 2021 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat er toen nog op werd gedoeld dat als Samantha iets overkomt, Meek en dinges terug moesten komen.
Ja natuurlijk wel. En K is kutquote:
Waarom dat heeft geen enkele zin.quote:Op zondag 25 april 2021 19:40 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Dat zou zomaar heel gauw kunnen zijn.
Hoop dat ze goed wordt opgevangen en in de gaten wordt gehouden.
Edwin Smulders enzo opgetrommeld en dan ditquote:Op zondag 25 april 2021 19:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Daar gaat Hazes zijn vakantie met foto's inclusief verhaal. Wat zal die balen.
Ik denk dat ze eerst mee kan naar het bureau voor verhoor.quote:Op zondag 25 april 2021 19:40 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Dat zou zomaar heel gauw kunnen zijn.
Hoop dat ze goed wordt opgevangen en in de gaten wordt gehouden.
Weggegooid geldquote:Op zondag 25 april 2021 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Edwin Smulders enzo opgetrommeld en dan dit
Vast een overdosis.quote:Op zondag 25 april 2021 19:30 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik geloof in ieder geval niet dat hij zomaar dood is gegaan.
Hier komt nog een fikse staart aan
Als ze daartoe in staat is.quote:Op zondag 25 april 2021 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerst mee kan naar het bureau voor verhoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |