abonnement Unibet Coolblue
pi_199124217
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:54 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Als ze iemand afluisteren dan pennen ze toch zo’n heel gesprek neer, of een deel in jouw ogen nou wel of niet relevant is.
Ze pennen inderdaad alles neer. Maar dat hoeven ze niet allemaal te delen.

Sinds de Wet Bescherming Persoonsgegevens zijn ze heel voorzichtig hoor...

Weten jullie nog dat Samanda van de stoeprand was gesprongen en ziekenhuismedewerkers in haar dossier hadden gekeken? Dat kwam in de openbaarheid en had gevolgen voor de betrokken medewerkers.

Dat zo'n opsporingsding dan overal opduikt en niemand wat zegt, dat zegt...denk ik... genoeg.

Geloof pas dat het echt is als Shownieuws (en de echte media) dit gaan melden oO<
pi_199124270
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:58 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ze pennen inderdaad alles neer. Maar dat hoeven ze niet allemaal te delen.

Sinds de Wet Bescherming Persoonsgegevens zijn ze heel voorzichtig hoor...

Weten jullie nog dat Samanda van de stoeprand was gesprongen en ziekenhuismedewerkers in haar dossier hadden gekeken? Dat kwam in de openbaarheid en had gevolgen voor de betrokken medewerkers.

Dat zo'n opsporingsding dan overal opduikt en niemand wat zegt, dat zegt...denk ik... genoeg.

Geloof pas dat het echt is als Shownieuws (en de echte media) dit gaan melden oO<
Ik heb juist het gevoel dat ze veel voorzichtiger zijn met Barbie - er wordt nauwelijks meer over haar geschreven in de media. Zij zien ook wel dat dit verder gaat dan roddels. Hier spelen serieuze psychische problemen, uithuisplaatsingen en het belang van kinderen
pi_199124303
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:55 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

Ik kan niet geloven dat een advocaat van zoiets een afschrift aan een client geeft. Misschien heeft Samanda het mogen inzien, maar zonder toestemming van de betrokkenen geloof ik dat niet eens. Als Mieke dit heeft doorgestuurd per mail is dat gewoon zware schending van privacy en zou ze wat mij betreft uit het ambt gezet mogen worden.
Stel dat het waar is, het zijn de officiële papieren. Hoe denk jij dat ze er anders aan is gekomen?
pi_199124308
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:58 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ze pennen inderdaad alles neer. Maar dat hoeven ze niet allemaal te delen.

Sinds de Wet Bescherming Persoonsgegevens zijn ze heel voorzichtig hoor...

Weten jullie nog dat Samanda van de stoeprand was gesprongen en ziekenhuismedewerkers in haar dossier hadden gekeken? Dat kwam in de openbaarheid en had gevolgen voor de betrokken medewerkers.

Dat zo'n opsporingsding dan overal opduikt en niemand wat zegt, dat zegt...denk ik... genoeg.

Geloof pas dat het echt is als Shownieuws (en de echte media) dit gaan melden oO<
De redactie van RTL B heeft in elk geval een tijd geleden besloten in principe nooit meer iets over Barbie cum suis te melden.
pi_199124339
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:06 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

De redactie van RTL B heeft in elk geval een tijd geleden besloten in principe nooit meer iets over Barbie cum suis te melden.
Na de toeslagenaffaire zou je denken dat de media wel klaar zitten om een overheidsorganisatie publiekelijk terecht te wijzen.

En anders had Baudet ofzo wel Kamervragen gesteld >:)
  vrijdag 23 april 2021 @ 14:21:33 #56
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199124478
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:08 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Na de toeslagenaffaire zou je denken dat de media wel klaar zitten om een overheidsorganisatie publiekelijk terecht te wijzen.

En anders had Baudet ofzo wel Kamervragen gesteld >:)
Dat dus. Ik heb nog geen krantenkoppen gezien dat mensen bij FIOD en/of Jeugdzorg ontslagen zijn vanwege het lekken van vertrouwelijke informatie.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 23 april 2021 @ 14:31:44 #57
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_199124574
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:28 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik geloof er geen fluit van. Informatie kan door de FIOD alleen gedeeld worden bij een zwaarwegend belang. En dat de moeder van Naomi maat L qua spijkerbroeken heeft en Naomi alleen maat XS en S op voorraad heeft, is totaal irrelevant.

Stel dat de FIOD zich echt zorgen zou maken over het welzijn van Milano: dan ligt het eerder voor de hand dat zij Jeugdzorg inseinen en Jeugdzorg een inkijk geven in hun dossier. Niet dat ze gewoon een kopietje sturen, want het recht op privacy weegt heel, heel zwaar.
Als Jeugdzorg er dan een punt van maakt, ligt een onmiddellijk uithuisplaatsingsverzoek bij de rechtbank voor de hand. Niet dat ze de advocaat van Samantha dan ook nog even laten meelezen in hun dossier, die dan even lekker een kopietje maakt voor eigen gebruik en die Samanda dan kan lekken via instagram. :')
Als Samantha belanghebbende is in een zaak die betrekking heeft op haar gezag over haar zoon, heeft ze ook recht op inzage in de stukken van jeugdzorg, dit zou er best onder kunnen vallen.
Uithuisplaatsing lijkt me wat vergaand op enkel basis van deze stukken. Wij weten bovendien natuurlijk ook niet wat er achter de schermen gebeurd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mariposas op 23-04-2021 14:38:06 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 23 april 2021 @ 14:41:49 #58
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199124673
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:58 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ze pennen inderdaad alles neer. Maar dat hoeven ze niet allemaal te delen.

Sinds de Wet Bescherming Persoonsgegevens zijn ze heel voorzichtig hoor...

Weten jullie nog dat Samanda van de stoeprand was gesprongen en ziekenhuismedewerkers in haar dossier hadden gekeken? Dat kwam in de openbaarheid en had gevolgen voor de betrokken medewerkers.

Dat zo'n opsporingsding dan overal opduikt en niemand wat zegt, dat zegt...denk ik... genoeg.

Geloof pas dat het echt is als Shownieuws (en de echte media) dit gaan melden oO<
Mijn ervaring is dat juist overheidsinstanties het rommeligst zijn met regelgeving zoals de AVG, :D.

Meestal lopen ze hopeloos achter.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_199124699
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:05 schreef coinchantal het volgende:

[..]

Stel dat het waar is, het zijn de officiële papieren. Hoe denk jij dat ze er anders aan is gekomen?
Als het waar is en het zijn de officiële papieren dan kan het denk ik alleen maar via haar advocaat gegaan zijn omdat het inderdaad om haar kind gaat. Alleen ik kan dat niet geloven. Ik werk zelf in een Ziekenhuis wat recent in het nieuws is geweest door een AVG dingetje en ik heb dagelijks te maken met AVG. Als een instantie of persoon dergelijke info lekt dan kan ik simpelweg niet geloven dat er niks gedaan wordt.
pi_199124797
Ik lees nu ook net een opmerking op Mike z'n Insta waar ik nog niet eerder aan gedacht heb. Waarom was Samanda laatste weken zo blij met Naomi als bonusmoeder voor haar kinderen? Al die blije berichten op Insta.., als Naomi echt al die vreselijke dingen zou doen dan dan ga je toch niet zulke berichten posten?
pi_199125259
Jawel hoor. Als je denkt dat je zo in een goed blaadje komt bij Jeugdzorg ....
pi_199125281
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:53 schreef IJsmuts het volgende:
Ik lees nu ook net een opmerking op Mike z'n Insta waar ik nog niet eerder aan gedacht heb. Waarom was Samanda laatste weken zo blij met Naomi als bonusmoeder voor haar kinderen? Al die blije berichten op Insta.., als Naomi echt al die vreselijke dingen zou doen dan dan ga je toch niet zulke berichten posten?
Hmmm, zal Samanda emotioneel stabiel zijn denk je?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_199125399
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 april 2021 15:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hmmm, zal Samanda emotioneel stabiel zijn denk je?
Dat is inderdaad ook weer waar.
  vrijdag 23 april 2021 @ 16:26:07 #64
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199125803
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 april 2021 15:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hmmm, zal Samanda emotioneel stabiel zijn denk je?
Of Naomi heeft Milano opnieuw mishandeld en Sam draaide daarom door. We hebben allemaal gelezen hoe dat jongetje wordr behandeld en Sam daar de schuld van wordt gegeven, van zijn gedrag.

Ik ben totaal geen Samantha ofzo, maar dan zou ik het nog enigszins kunnen begrijpen.
With love :*
pi_199125830
Opnieuw mishandeld? In de verslagen die ik las ging het "alleen" om dreigementen, geen daadwerkelijke fysieke mishandeling?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 april 2021 @ 16:30:22 #66
22592 crew  Ole
pi_199125835
alle linkjes weg nu?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199125912
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat juist overheidsinstanties het rommeligst zijn met regelgeving zoals de AVG, :D.

Meestal lopen ze hopeloos achter.
Dit dus. Laten we overigens de fouten van overheidsinstanties die we recentelijk in de media hebben gezien niet vergeten. Ik vind dit nog niet zo onrealistisch, ligt voor mij wel in de lijn der verwachting.

Wel vind ik het trouwens enorm nare berichten over dat jongetje, erg sneu. Conclusie is: die kinderen hebben geen normale ouders of verzorgenden.
pi_199126034
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:53 schreef IJsmuts het volgende:
Ik lees nu ook net een opmerking op Mike z'n Insta waar ik nog niet eerder aan gedacht heb. Waarom was Samanda laatste weken zo blij met Naomi als bonusmoeder voor haar kinderen? Al die blije berichten op Insta.., als Naomi echt al die vreselijke dingen zou doen dan dan ga je toch niet zulke berichten posten?
Samant was de laatste twee weken rustig en vriendelijk toen Gilly in de bak zat. En nu hij terug is draait ze weer helemaal door. Daardoor denk ik dat Gilly niet alleen haar vriendje is maar haar tevens ook van coke oid voorziet.
pi_199126450
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:38 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Dit dus. Laten we overigens de fouten van overheidsinstanties die we recentelijk in de media hebben gezien niet vergeten. Ik vind dit nog niet zo onrealistisch, ligt voor mij wel in de lijn der verwachting.

Wel vind ik het trouwens enorm nare berichten over dat jongetje, erg sneu. Conclusie is: die kinderen hebben geen normale ouders of verzorgenden.
Maar geloof je dat de berichten authentiek zijn dan?

Ik geloof ook dat het gelekt zou kunnen worden, maar de berichten an sich komen op mij niet realistisch over.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 april 2021 @ 17:33:21 #70
22592 crew  Ole
pi_199126491
jullie mod speaking..
Heb heftige dag gehad op werk. Volgens mij geen avg zaken meer hier, maar als ik er overheen heb gekeken laat me weten via TR
hvj O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199126771
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 17:33 schreef Ole het volgende:
jullie mod speaking..
Heb heftige dag gehad op werk. Volgens mij geen avg zaken meer hier, maar als ik er overheen heb gekeken laat me weten via TR
hvj O+
Rustig aan hey lieve Lee :*
pi_199127956
Mike zou toch met een verklaring komen vandaag.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199128248
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Mike zou toch met een verklaring komen vandaag.
Welnee, die komt met helemaal niks. Of het wordt straks tegen tienen een lullige story vol spelfouten met wat vage hints die richting Samantha lijken te gaan en meer niet. Ze proberen gewoon een slaatje uit de situatie te slaan en meer volgers te krijgen.
pi_199128264
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 17:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Maar geloof je dat de berichten authentiek zijn dan?

Ik geloof ook dat het gelekt zou kunnen worden, maar de berichten an sich komen op mij niet realistisch over.
Ik geloof het wel ja 😋
pi_199130621
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Mike zou toch met een verklaring komen vandaag.
Wat zei ik? Kwart over tien en nog altijd niets.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')