Done. Misschien inderdaad beter. Haal jij mijn quote weg uit je post?quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:49 schreef Mariposas het volgende:
Dat het openbaar is gemaakt betekent niet dat het dan wel oké is om de link te plaatsen. Ik zou het maar weghalen. Er staat vertrouwelijke informatie over een minderjarige in.
Ik heb de quote alvast verwijderd.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:54 schreef vencodark het volgende:
@:Mariposas Jij hebt het gequote. Dat moet ook weg.
Gefeliciteerd met je eigen bedrijf, dat durven en doen is een bijzondere periode. Succes en geniet ervan!quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik heb sinds februari een eigen bedrijf en heb gisteren de boekhouding verwerkt, wat de eerste keer vrij moeilijk is. Toch sluit ik me bij je aan, de insta's van deze mensen volgens is moeilijker dan die hele boekhoudingHad er gisteren ook echt geen ruimte meer voor in mijn hoofd.
Ik hoop van harte dat alle betrokken partijen zich eens positief gaan gedragen naar elkaar. En, voor zover mogelijk met wat stoornissen en psychische aandoeningen, ook volwassen. Er zijn gewoon kinderen bij betrokken.
Nee joh, met Gerrit ging ze ook elke keer wandelen, maar dan op het strandquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eigen bedrijf, dat durven en doen is een bijzondere periode. Succes en geniet ervan!
Ik probeer nu al een aantal dagen uit te vissen waarom ze nu weer die fittie ineens hebben. Ik heb wel het idee dat die Gilmore of Gelmore haar rustig probeert te houden, net als met dat wandelen in de duinen. Ik vind dat persoonlijk niets voor Samant maar het kan haar best goed doen. Gewone grote mensen dingen.
De administratie van mijn winkel loopt ook ernstig achter doordat ik dit allemaal moet bijhouden. Het scheelt dat de leute daar in Den Haag verder weinig meer te doen hebben.quote:Op vrijdag 23 april 2021 09:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik heb sinds februari een eigen bedrijf en heb gisteren de boekhouding verwerkt, wat de eerste keer vrij moeilijk is. Toch sluit ik me bij je aan, de insta's van deze mensen volgens is moeilijker dan die hele boekhoudingHad er gisteren ook echt geen ruimte meer voor in mijn hoofd.
Ik hoop van harte dat alle betrokken partijen zich eens positief gaan gedragen naar elkaar. En, voor zover mogelijk met wat stoornissen en psychische aandoeningen, ook volwassen. Er zijn gewoon kinderen bij betrokken.
Ik ken kleuters die volwassener zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:47 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Hoe denken jullie over Naomi en Michael?
Naomi heeft vorige keer ook ontkend, maar maakte er aanzienlijk minder stennis van dan ze nu doet. De enige ontkenning die ik me herinner is dat ze toen in een chatgesprek met Fawry of Juice liet weten dat het niet klopte en dat ze er verder niet op in wou gaan, want zielig voor de kindjes. Hij heeft het toen laten zitten en de printscreens ook verwijderd om de kinderen te beschermen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 07:47 schreef amaranta het volgende:
Wat ik alleen niet kan rijmen. Die brieven waren al openbaar, toen hebben Maik en Naomi er met geen woord over gerept.
Die sporen net zo hard niet, maar kunnen het nog net iets beter verbergen. Ik geloof dat FIOD-rapport.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:47 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Hoe denken jullie over Naomi en Michael?
Fiod is van de belastingdienst? Ik geloof dit dan weer wel. Volgens mij klopt er nl niks van de systemen in ons land, en is de verbinding ook vaak zoek. Mijn vriend heeft ook eens zulk onprofessioneel handelen gehad van de fiod - in onderzoek van een fraudeur waar hij ooit eens iets mee heeft gedaan.quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:37 schreef IJsmuts het volgende:
Ik geloof ook niet dat het echt is. Wat ik lees in dat verslag is zware kindermishandeling. In de situatie van Milano lijkt het mij dat Jeugdzorg (is dat de juiste instantie?) dan al lang ingegrepen zou hebben. Daarnaast is dit zulke gevoelige prive informatie, als dat via Samantha naar buiten komt dan moet er toch echt wel iemand enorm op de vingers getikt worden binnen de FIOD, Jeugdzorg, Mieke kringen en dat is niet gebeurd.
Ik heb dit soort gekke fouten ook gezien in rapporten van andere overheidsorganisaties idd, was toen ook eens heel erg verbaasd hahahquote:Op vrijdag 23 april 2021 12:44 schreef doeka het volgende:
Ik vind dat rapport over het gedoe bij de Kijkduiners shocking. Ik denk dat het wel echt is, het staat stampvol met feitjes, ik geloof nooit dat dat is verzonnen. Over de taalfouten: ik zie dat soort taalfouten dagelijks, ook onder hoogopgeleiden. Dat arme jongetje, wat een narigheid, waarom wordt er niet ingegrepen voor het te laat is? Als dat het niet al zo is, treurig.
Als ze iemand afluisteren dan pennen ze toch zo’n heel gesprek neer, of een deel in jouw ogen nou wel of niet relevant is.quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:28 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik geloof er geen fluit van. Informatie kan door de FIOD alleen gedeeld worden bij een zwaarwegend belang. En dat de moeder van Naomi maat L qua spijkerbroeken heeft en Naomi alleen maat XS en S op voorraad heeft, is totaal irrelevant.
Stel dat de FIOD zich echt zorgen zou maken over het welzijn van Milano: dan ligt het eerder voor de hand dat zij Jeugdzorg inseinen en Jeugdzorg een inkijk geven in hun dossier. Niet dat ze gewoon een kopietje sturen, want het recht op privacy weegt heel, heel zwaar.
Als Jeugdzorg er dan een punt van maakt, ligt een onmiddellijk uithuisplaatsingsverzoek bij de rechtbank voor de hand. Niet dat ze de advocaat van Samantha dan ook nog even laten meelezen in hun dossier, die dan even lekker een kopietje maakt voor eigen gebruik en die Samanda dan kan lekken via instagram.
Ik kan niet geloven dat een advocaat van zoiets een afschrift aan een client geeft. Misschien heeft Samanda het mogen inzien, maar zonder toestemming van de betrokkenen geloof ik dat niet eens. Als Mieke dit heeft doorgestuurd per mail is dat gewoon zware schending van privacy en zou ze wat mij betreft uit het ambt gezet mogen worden.quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:37 schreef coinchantal het volgende:
Ik geloof het rapport dat gemaakt is wel. Ik denk dat samantha het via die advocaat heeft verkregen. Daarnaast vind ik die noami en michel ook maar raar. Ze gaan ook continue mee in dat aandachtsgevraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |