SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ze denkt waarschijnlijk dat ze naar de dierenarts moetquote:Op donderdag 22 april 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra mijn hond in de gaten heeft dat hij onder de douche moet vlucht die ook weg.
Heb je wel zat ruimtequote:
EVEN SERIEUSquote:Op donderdag 22 april 2021 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach je bent niet de enige met grote voeten
quote:
Bij Sjefke ging dat vrij makkelijk. Die pakte ik gewoon op en liep zo met hem naar de badkamer. Eenmaal daar wilde hij wel weg, maar dat liet ik niet toe. Voordeel van een handzaam formaat zonder tanden..quote:Op donderdag 22 april 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra mijn hond in de gaten heeft dat hij onder de douche moet vlucht die ook weg.
Ik ben een baasquote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij Sjefke ging dat vrij makkelijk. Die pakte ik gewoon op en liep zo met hem naar de badkamer. Eenmaal daar wilde hij wel weg, maar dat liet ik niet toe. Voordeel van een handzaam formaat zonder tanden..
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Jodenkoeken, speculaas, spritsenquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Modus het volgende:
Net alsof er ook ongevulde koeken bestaan.
Dat is waar tandartsleerlingen op oefenen denk ikquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Modus het volgende:
Net alsof er ook ongevulde koeken bestaan.
Gaat het?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enkhuizerquote:
Dat zijn toch jodenkoeken?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enkhuizer![]()
Ligt nog een deel van mijn voorouders
Enkhuizer spritsen zijn geen jodekoeken nee.quote:
Schlomo Fles.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien zijn zijn voorouders wel joods?
Als ik google op Enkhuizen en sprits vind ik niksquote:Op donderdag 22 april 2021 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enkhuizer spritsen zijn geen jodekoeken nee.
oh jammer. Als je door Enkhuizen loopt en je vraagt het bij een bakker, gaat het dan beter denk je? Ik denk het welquote:Op donderdag 22 april 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ma
[..]
Als ik google op Enkhuizen en sprits vind ik niks
Krakelingen koop ik zelf echt nooit.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever een sprits
Of krakelingen
Mweh 😔quote:Op donderdag 22 april 2021 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Full House, dat mag je wel kijken
quote:Op donderdag 22 april 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jammer. Als je door Enkhuizen loopt en je vraagt het bij een bakker, gaat het dan beter denk je? Ik denk het wel
Ja het dartsen is niet om aan te gluren inderdaad.quote:
Weet ik veel. Ik ben ok maar een provinciaaltje. Je mag ook wat anders eten hoorquote:Op donderdag 22 april 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Jij doet net of het een plaatselijke specialiteit is.
Ik ook niet. Ex-vriendinnetje was er dol op dus ik kocht ze voor haar.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krakelingen koop ik zelf echt nooit.
Dank jequote:Op donderdag 22 april 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik ben ok maar een provinciaaltje. Je mag ook wat anders eten hoor
Niet gekeken hahaquote:Op donderdag 22 april 2021 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat was dat een slechte sitcom he...
hier gingen ze niet hoor, zee ligt gelukkig in de buurtquote:Op donderdag 22 april 2021 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij Sjefke ging dat vrij makkelijk. Die pakte ik gewoon op en liep zo met hem naar de badkamer. Eenmaal daar wilde hij wel weg, maar dat liet ik niet toe. Voordeel van een handzaam formaat zonder tanden..
worden nu na elke spreker schoongemaaktquote:Op donderdag 22 april 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Die tafelbladen in de Tweede Kamer zien er zo goor uit na 30 jaar klamme handjes
Mja, ik bedoel vooral die bureautjes waar ze achter zitten. Ziet er niet uit.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
worden nu na elke spreker schoongemaakt
Mijne ook gefixtquote:Op donderdag 22 april 2021 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
zie fix, realiseerde me telaat dat het wellicht verkeerd werd begrepen
Hartjes en namen erin gekerfd enzo.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Die tafelbladen in de Tweede Kamer zien er zo goor uit na 30 jaar klamme handjes
Geertquote:Op donderdag 22 april 2021 21:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hartjes en namen erin gekerfd enzo.
Aantal centimeters.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hartjes en namen erin gekerfd enzo.
Ik oefen hier vast een beetje op ballie.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opeens weet je het, je wordt leeuwendompteur.
Nee, als we dat doen is Buda weer een week van de legquote:Op donderdag 22 april 2021 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
En wordt het niet tijd dat mijn usersnaam wordt gewijzigd in de OP tekening @:Kwiwi
Mental image van een tandeloze leeuw met een veelkleurig fout jurkje aan en ledverlichte gympies.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik oefen hier vast een beetje op ballie.
quote:Op donderdag 22 april 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van een tandeloze leeuw met een veelkleurig fout jurkje aan en ledverlichte gympies.
quote:Op donderdag 22 april 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik oefen hier vast een beetje op ballie.
Moet heel Foqueville het zonder eieren stellenquote:Op donderdag 22 april 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, als we dat doen is Buda weer een week van de leg
quote:
En dat kan niet, we hebben ze nodig om de vlaaifabriek draaiende te houdenquote:Op donderdag 22 april 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet heel Foqueville het zonder eieren stellen
Had voor mij ook geen zak (huehue) uitgemaakt trouwensquote:
Je zou graag uit je mond pissen?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had voor mij ook geen zak (huehue) uitgemaakt trouwens
ah professor hydrologie is wakker. Het werd tijd.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou graag uit je mond pissen?
De backbone van de economie van ons fraaie dorpje.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat kan niet, we hebben ze nodig om de vlaaifabriek draaiende te houden
Je hebt wel mensen met een mond waar hun kontgat jaloers op is, zoveel stront komt eruit..quote:Op donderdag 22 april 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou graag uit je mond pissen?
Toad TVquote:Op donderdag 22 april 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaawHij droomt natuurlijk al van een mooie carrière als MGM-leeuw.
Wat een mislukte springkikkerquote:
toen lag ik over een half uur op bed. Nu waarschijnlijk weerquote:
Morgen weer naar kantoor?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
toen lag ik over een half uur op bed. Nu waarschijnlijk weer
quote:Op donderdag 22 april 2021 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik ze alle vier
Daar is een bed toch voorquote:
Een gepaneerde horecobraquote:
Kruimelkoekjes eten in bed?quote:Op donderdag 22 april 2021 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is een bed toch voor
(ja en voor vieze dingen, maar dat even terzijde)
Nee van die viezige dingen die mensen doen om kinderen te maken.quote:
Morgen weer naar Chateau Travailler a la Maisonquote:
Ah. Eifeltorenquote:Op donderdag 22 april 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen weer naar Chateau Travailler a la Maison
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
Vette documentaire die Life in Colour wel van Sir Richard, echt de hele wereld draait om neuken en geneukt worden.
Ik heb dit bij elke letter die ik type.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Had net echt tien minuten lang de slappe lach om een post van mezelf![]()
Leugens, dan zou je geen tijd meer hebben om te typenquote:Op donderdag 22 april 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dit bij elke letter die ik type.
ja over jou heeft Los al wat gezegd vanavondquote:Op donderdag 22 april 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dit bij elke letter die ik type.
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 april 2021 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Had net echt tien minuten lang de slappe lach om een post van mezelf![]()
Heb je fotoquote:Op donderdag 22 april 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Ok nu wil ik zo'n kolibrie met paars gezichtje, die zijn cool.
quote:Op donderdag 22 april 2021 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik lees Verloren in de Jungle...
Goed boek
Als iedereen zoals Los zou zijn dan zouden veel vrouwen met een snaaks ondeugend glimlachje rondlopen.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja over jou heeft Los al wat gezegd vanavond
quote:Op donderdag 22 april 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iedereen zoals Los zou zijn dan zouden veel vrouwen met een snaaks ondeugend glimlachje rondlopen.
je wilt hem hequote:Op donderdag 22 april 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iedereen zoals Los zou zijn dan zouden veel vrouwen met een snaaks ondeugend glimlachje rondlopen.
quote:Op donderdag 22 april 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
WTF, ik kan heel dat beest niet terugvinden.
Zal morgen ff kijkenquote:Op donderdag 22 april 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja klik die documentaire aan dan, staat op Netflixje.
Beetje zoals deze? 🤔quote:Op donderdag 22 april 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
WTF, ik kan heel dat beest niet terugvinden.
Ook weer zoquote:
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 22 april 2021 22:18 schreef Koen66 het volgende:
hoe lang gaat het duren voordat we weer naar de stembus moeten denken jullie
quote:Op donderdag 22 april 2021 22:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beetje zoals deze? 🤔[ afbeelding ]
Die ziet er wel een beetje arrogant uit.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik weet wel dat jij vanaf morgen met een slaapzak vor de deur van Gymzaal #147 ligt in afwachting vanquote:Op donderdag 22 april 2021 22:18 schreef Koen66 het volgende:
Las van de week een poll dat bij verkiezingen bijna exact hetzelfde weer gestemd zou worden dus dat lijkt me een vrij zinloze exercitie.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:18 schreef Koen66 het volgende:
Eerder boos dat er iemand een foto maakt 'jullie spelen met mijn prive'quote:Op donderdag 22 april 2021 22:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die ziet er wel een beetje arrogant uit.
Hij ownt z'n looksquote:Op donderdag 22 april 2021 22:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die ziet er wel een beetje arrogant uit.
Nopes, deze is olijfgroen met een glimmend paars hoofdje met sierlijke flapjes eraan alsof hij zo uit een Venetiaans seksweekend komt fladderen.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijst Rutte nog steeds de grootste inderdaad.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las van de week een poll dat bij verkiezingen bijna exact hetzelfde weer gestemd zou worden dus dat lijkt me een vrij zinloze exercitie.
Ja boos inderdaad. Die paparazzi ook.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerder boos dat er iemand een foto maakt 'jullie spelen met mijn prive'
Moet die copper pissen als een ongesteld schoolpleinmeisje of zo?quote:
true truequote:Op donderdag 22 april 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las van de week een poll dat bij verkiezingen bijna exact hetzelfde weer gestemd zou worden dus dat lijkt me een vrij zinloze exercitie.
Denk over paar weken is iedereen het weer vergetenquote:Op donderdag 22 april 2021 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
true true
maar dan moet je dus, om enigsinds weer vertrouwen te wekken, minimaal de hele vorige ministers/staatssecretarissen ploeg niet meer laten terugkeren
IK VERGEET DIT NIETquote:Op donderdag 22 april 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG. JE HOEFT NIET TE TANKEN SCHAT
Bizar eigenlijk hè, de man is ver voorbij zijn tijd en de vochtige palingtruc zou niet meer mogen werken maar goed.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijst Rutte nog steeds de grootste inderdaad.
Ok, zal die omschrijving zo 's intikken op Google..quote:Op donderdag 22 april 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, deze is olijfgroen met een glimmend paars hoofdje met sierlijke flapjes eraan alsof hij zo uit een Venetiaans seksweekend komt fladderen.
ja want dan loop je nu complete nobody's te kiezen en puur op het partijnaampje te kleuren.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk over paar weken is iedereen het weer vergeten
Denk dat hij geen zin heeft om alleen thuis te moeten zitten en daarom maar doorwerkt.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk hè, de man is ver voorbij zijn tijd en de vochtige palingtruc zou niet meer mogen werken maar goed.
Dat ze maar spuitjes gaan zetten in plaats van zichzelf nogmaals te valideren, hups hups aan het werk en laat hem samen met de Jong maar eens zo hard werken dat de stropdas verkreukt en de schoenen wat minder glimmen.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
true true
maar dan moet je dus, om enigsinds weer vertrouwen te wekken, minimaal de hele vorige ministers/staatssecretarissen ploeg niet meer laten terugkeren
Dit gaat geil worden.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, zal die omschrijving zo 's intikken op Google..
Hij zou eens Fok! moeten ontdekken of zo. Kujjelachejonge.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij geen zin heeft om alleen thuis te moeten zitten en daarom maar doorwerkt.
Misschien heeft ie FOK! allang ontdekt.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij zou eens Fok! moeten ontdekken of zo. Kujjelachejonge.
Computer said no..quote:
Nou ja misschien als ie in OUD of R&P is blijven hangenquote:Op donderdag 22 april 2021 22:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Misschien heeft ie FOK! allang ontdekt.
Wie zou het zijn? Ik gok op ikhebgeenmening.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja misschien als ie in OUD of R&P is blijven hangen![]()
Maar eenmaal hier beland lijkt de keus me snel gemaakt
Krijgt ie ook een huisje in Foqueville?quote:Op donderdag 22 april 2021 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja misschien als ie in OUD of R&P is blijven hangen![]()
Maar eenmaal hier beland lijkt de keus me snel gemaakt
nee een torentjequote:Op donderdag 22 april 2021 22:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Krijgt ie ook een huisje in Foqueville?
Feestbeest dit dat.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Denk eerder dat ie zich prima vermaakt op Grindrquote:Op donderdag 22 april 2021 22:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Misschien heeft ie FOK! allang ontdekt.
is z'n profiel al ontdekt?quote:Op donderdag 22 april 2021 22:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk eerder dat ie zich prima vermaakt op Grindr
Daar heeft hij natuurlijk geen herinneringen aan.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk eerder dat ie zich prima vermaakt op Grindr
quote:Op donderdag 22 april 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heeft hij natuurlijk geen herinneringen aan.
waar haal jij al die paddestoelen vandaan?quote:Op donderdag 22 april 2021 22:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hij knijpt de katjes in het donker.
Denk dat hij in navolging van Putin ook een sekspaleis op Ameland aan het bouwen is.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hij knijpt de katjes in het donker.
Cartoon van Mushroom movie.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar haal jij al die paddestoelen vandaan?
CNCquote:Op donderdag 22 april 2021 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar haal jij al die paddestoelen vandaan?
Ruim 20 wel. Maar ik gebruik wel vaak dezelfde.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoeveel heb je er? Iedere dag weer iets anders
NOMNOMNOMquote:Op donderdag 22 april 2021 22:58 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ruim 20 wel. Maar ik gebruik wel vaak dezelfde.
Ik wil ook!quote:Op donderdag 22 april 2021 22:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja gezellig.quote:
Ik had gewoon de politie gebeld. Afgelopen vrijdag ook toevallig gedaan toen een stel jongens het nodig vond om met hun opgevoerde auto's 's avonds laat een half uur door de straat heen en weer te racen. Man wat een herrie. Maar blijkbaar was één van de buren me voor want de politie was al onderweg. En nu komen ze op vrijdag en zaterdag gewoon vaker even langsrijden want het was niet voor het eerst dat dit gebeurde.quote:Op vrijdag 23 april 2021 06:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen tijd om te gaan werken. Maar kapot moe.
Was weer zo ver lag heerlijk te slapen..Buren hadden huis vol visite. gillen schreeuwen stampen.
Snap ik best tijdens ramadan. maar goed viel moeilijk in slaap/
sliep ik eindelijk. gaat visite weg staan ze buiten te schreeuwen en herrie te maken rond 0000 uur zat rechtop in mijn bed....
avond klok is er nog hun dus scheit aan. herrie maken buiten ach ja is ramadan..
ik heb respect voor een ieder zijn geloof en manier van leven , Maar deze buren zorgen dagelijks voor enorme overlast..
Vaak al over gepraat wordt continu ontkent
Ramadan of niet, je mag maar één persoon op bezoek hebben i.v.m. corona-maatregelen. Daarbij geldt de avondklok net zo goed, om 00:00 hebben ze niks meer op straat te zoeken. En verder kan en mag religie natuurlijk nooit een excuus zijn om anderen met overlast op te zadelen...quote:Op vrijdag 23 april 2021 06:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Buren hadden huis vol visite. gillen schreeuwen stampen. -knip-
Snap ik best tijdens ramadan.
ik zou politie hebben gebeld, fuck die shit, moeten ze zich maar aan de regels houdenquote:Op vrijdag 23 april 2021 06:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen tijd om te gaan werken. Maar kapot moe.
Was weer zo ver lag heerlijk te slapen..Buren hadden huis vol visite. gillen schreeuwen stampen.
Snap ik best tijdens ramadan. maar goed viel moeilijk in slaap/
sliep ik eindelijk. gaat visite weg staan ze buiten te schreeuwen en herrie te maken rond 0000 uur zat rechtop in mijn bed....
avond klok is er nog hun dus scheit aan. herrie maken buiten ach ja is ramadan..
ik heb respect voor een ieder zijn geloof en manier van leven , Maar deze buren zorgen dagelijks voor enorme overlast..
Vaak al over gepraat wordt continu ontkent
Vrees dat de politie daar in Nederland niet voor uitruktquote:Op vrijdag 23 april 2021 06:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had gewoon de politie gebeld. Afgelopen vrijdag ook toevallig gedaan toen een stel jongens het nodig vond om met hun opgevoerde auto's 's avonds laat een half uur door de straat heen en weer te racen. Man wat een herrie. Maar blijkbaar was één van de buren me voor want de politie was al onderweg. En nu komen ze op vrijdag en zaterdag gewoon vaker even langsrijden want het was niet voor het eerst dat dit gebeurde.
Nu wordt hier altijd wel snel de politie gebeld voor geluidsoverlast, maar ik vind het prima.
Jawel dat moeten ze.quote:Op vrijdag 23 april 2021 07:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrees dat de politie daar in Nederland niet voor uitrukt
Serieus?quote:Op vrijdag 23 april 2021 07:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrees dat de politie daar in Nederland niet voor uitrukt
Voor 1 familie die ramadan viert denk ik niet neequote:
d0durquote:Op vrijdag 23 april 2021 07:35 schreef dud0r het volgende:
Goedemorgen![]()
Het zonnetje schijnt![]()
Bijna lang weekend
Zit je klaarquote:Op vrijdag 23 april 2021 07:35 schreef dud0r het volgende:
Goedemorgen![]()
Het zonnetje schijnt![]()
Bijna lang weekend
Das wat weinig gianniquote:Op vrijdag 23 april 2021 07:39 schreef gianni61 het volgende:
ik was een verkwikkende 35.2 graden vanmorgen volgens mijn oorthermometer
Balliequote:
Bijnaquote:Op vrijdag 23 april 2021 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit je klaar
https://www.nike.com/nl/e(...)d02b9031ae1ef3328b56
Ik twijfel ook aan de betrouwbaarheid van de kruidvat digitale oorthermometerquote:
Ik heb ooit eens gebeld om te melden dat er op dat moment werd ingebroken in een supermarkt. Ze keken wel even of ze langs konden rijden. Duurde een uur voordat er eindelijk iemand wasquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2021 07:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gebeld om te melden dat er op dat moment werd ingebroken in een supermarkt. Ze keken wel even of ze langs konden rijden. Duurde een uur voordat er eindelijk iemand was
Randstad?quote:Op vrijdag 23 april 2021 07:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gebeld om te melden dat er op dat moment werd ingebroken in een supermarkt. Ze keken wel even of ze langs konden rijden. Duurde een uur voordat er eindelijk iemand was
Ik heb er eentje van de Etos die ook altijd rond de 35.5 graden aangeeft.quote:Op vrijdag 23 april 2021 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik twijfel ook aan de betrouwbaarheid van de kruidvat digitale oorthermometer
Maar ja, het is in ieder geval geen verhoging
Ik dacht al dat ik hem gewoon niet ver genoeg naar binnen gefrot kreeg.quote:Op vrijdag 23 april 2021 07:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van de Etos die ook altijd rond de 35.5 graden aangeeft.
Ander gaatje proberen?quote:Op vrijdag 23 april 2021 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik hem gewoon niet ver genoeg naar binnen gefrot kreeg.
Mijn oorkanaal is een beetje moeilijk
weekend ben ik wel aan toe.quote:Op vrijdag 23 april 2021 07:52 schreef RockNijntje het volgende:
Tering. Ik dacht dat het weekend was en toen ging er net een (voor mij) vroege wekker, omdat ik om 9u een meeting heb op kantoor.
Had je gewacht tot die jongen naakt was?quote:Op vrijdag 23 april 2021 07:49 schreef bitterbal het volgende:
Ik belde een keer omdat er een jongen snachts lastig werd gevallen door 2 andere gasten. Maar ook fysiek. De meldkamer vond hetniet zo spannend totdat ik zag dat ze vroegen of die jongen zich wilde uitkleden... Toen veranderde haar toon en stuurde ze gelijk iemand![]()
Maar goed ze moeten ook filteren. denkdat ze genoeg onzinnige meldingen krijgen
hoe ver moet ik dat ding rectaal inbrengen voor een goed resultaat?quote:
nee... hij stond uiteindelijk in zijn boxerquote:Op vrijdag 23 april 2021 07:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je gewacht tot die jongen naakt was?
Oh ik dacht aan je andere oor?quote:Op vrijdag 23 april 2021 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe ver moet ik dat ding rectaal inbrengen voor een goed resultaat?
Tentje.quote:Op vrijdag 23 april 2021 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee... hij stond uiteindelijk in zijn boxer
Beide oren zijn moeilijkquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een prachtige, zonovergoten dag. Gelukkig mag ik er vandaag vanachter mijn laptop naar kijken
Zullen we vandaag gaan spijbelen en iets leuks gaan doen?quote:Op vrijdag 23 april 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een prachtige, zonovergoten dag. Gelukkig mag ik er vandaag vanachter mijn laptop naar kijken
Ja, eigenlijk achterhaald toch. Dat opgesloten zitten in zo’n werkstramien. Dat moet toch anders kunnen?quote:
Zat net een vlog te kijken over Afghanistan. Dat zag er wel fascinerend uit.quote:Op vrijdag 23 april 2021 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we vandaag gaan spijbelen en iets leuks gaan doen?
Dat hebben we zelf gecreeerd. Denk dat je dan genoegen moet nemen met minder welvaartquote:Op vrijdag 23 april 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk achterhaald toch. Dat opgesloten zitten in zo’n werkstramien. Dat moet toch anders kunnen?
*zoekt blauwe vuilniszak*quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat net een vlog te kijken over Afghanistan. Dat zag er wel fascinerend uit.
jij mag er nog naar kijken, ik sta in een dichte loods te werkenquote:Op vrijdag 23 april 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee ik ga 'stucen' Of tenminste 1 muurtje proberenquote:Op vrijdag 23 april 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je die pasta kopen? En zo ja: wat ga je opvullen?
Daar zou ik geen probleem mee hebben. Ik heb niet veel nodig.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hebben we zelf gecreeerd. Denk dat je dan genoegen moet nemen met minder welvaart
Dat is meteen wel heel avontuurlijk, ok vamos lets kick some stupid Taliban hairy butts.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat net een vlog te kijken over Afghanistan. Dat zag er wel fascinerend uit.
TVTquote:Op vrijdag 23 april 2021 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik ga 'stucen' Of tenminste 1 muurtje proberen
Dat lijkt me niks. Hoewel ik vroeger in de zomer in een supermarkt zonder ramen werkte en dat vond ik wel weer prettigquote:Op vrijdag 23 april 2021 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
jij mag er nog naar kijken, ik sta in een dichte loods te werken
Da’s best moeilijk, heb ik begrepenquote:Op vrijdag 23 april 2021 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik ga 'stucen' Of tenminste 1 muurtje proberen
Er is een dresscode toch?quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je daarmee doen? En waarom een blauwe?
quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is meteen wel heel avontuurlijk, ok vamos lets kick some stupid Taliban hairy butts.
we kunnen gelukkig roldeur openen en lopen veel rond, we zitten niet helemaal vast daarquote:Op vrijdag 23 april 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks. Hoewel ik vroeger in de zomer in een supermarkt zonder ramen werkte en dat vond ik wel weer prettig
Ja dit spulquote:Op vrijdag 23 april 2021 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s best moeilijk, heb ik begrepenMaar knap dat je het probeert
Hmm, moet je dan ook zo’n dikke kont hebben?quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is een dresscode toch?
{img]https://i.pinimg.com/orig(...)30b774159735967f.jpg[/img]
Die heeft nog best prima tieten.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is een dresscode toch?
[ afbeelding ]
Mijn ervaringen zijn ook vrij wisselend, dat nummer waarbij geen spoed nodig is heb je in ieder geval niets aan.quote:Op vrijdag 23 april 2021 07:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
is dus de bedoeling dat je dat niet zietquote:Op vrijdag 23 april 2021 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft nog best prima tieten.
Zet ‘m opquote:Op vrijdag 23 april 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit spul
https://www.karwei.nl/assortiment/knauf-stucpasta-5-kg/p/B256282
schijnt makkelijker te zijn dan echt stucen.
Geeft wel wat extra uitdaging om een eerste indruk te bepalen zo.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft nog best prima tieten.
Niet helemaal gelukt.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dus de bedoeling dat je dat niet ziet
Ja moet ze er maar niet als een sloerie bijlopenquote:Op vrijdag 23 april 2021 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dus de bedoeling dat je dat niet ziet
Klinkt een beetje als "nou jongen welkom op de wereld, sorry dat je in Nigeria geboren bent, succes dan maar hè"quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh skatjes3:48 langer van de zon genieten vandaag. Wanneer trekt de temperatuur eindelijk eens bij??
Goodluck is een veel voorkomende jongensnaam in Nigeria.
ook om daarna aangeklaagd te worden en het salaris te worden terug geëist?quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:25 schreef kwiwi het volgende:
https://www.ad.nl/werk/zi(...)OvUWQTNmsBvi5DHOKw-w
Ik wil ook wel 15 jaar betaald krijgen zonder te komen werken
Kwiwi is om die reden naar Zwitserland gevlucht. Die hebben geen uitleveringsverdragquote:Op vrijdag 23 april 2021 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ook om daarna aangeklaagd te worden en het salaris te worden terug geëist?
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 23 april 2021 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ook om daarna aangeklaagd te worden en het salaris te worden terug geëist?
Bij de gemeente Overvecht ken ik een groepje van 17 ambtenaren die verantwoordelijk zijn voor de eenden en de watervogels in de gemeente, 5 ervan zitten met een burn-out thuis van dat groepje.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:36 schreef kwiwi het volgende:
Maar volgens mij zitten er bij de overheid behoorlijk wat mensen die maar een paar uur per week werken en voor 40u cashen. Ken twee van zulke mensen
Ik ga met mooi weer weleens spijbelen maar doe dan savonds wel ff wat werk. Why not.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk achterhaald toch. Dat opgesloten zitten in zo’n werkstramien. Dat moet toch anders kunnen?
Mooi.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga met mooi weer weleens spijbelen maar doe dan savonds wel ff wat werk. Why not.
quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Past wel heel goed bij je, ballieGoeie schutkleuren ook voor die bank van gisteren
Whut? De eerste laag slijt weg en daaronder zit een andere laag?quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:55 schreef bitterbal het volgende:
This island-inspired SB Dunk High features a traditional floral print to capture Hawaiian vibes—but that's not all. The first layer of material that can be torn away over time to reveal surprises that further contribute to the shoe's oceanside motif, including shaggy green suede and a palm tree print.
A hidden pocket on the tongue is perfect for secure storage, while a Zoom Air unit in the heel is combined with a padded tongue to ensure the design can hold up to the unique demands of skate. Illustrations on the insole depict erupting volcanoes and the nene goose, the official state bird. Alternative laces add a final twist of flavour to this sun-soaked style.
quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Whut? De eerste laag slijt weg en daaronder zit een andere laag?
Nike Nederland heeft een kleine uitdaging zag ik toevallig vanmorgen als baas van Nederland, succes met bestellen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
maar hopen dat het bij nike zelfde tijd 9 uu is als bij mij
Ik wel. Welke maat moet je hebbenquote:Op vrijdag 23 april 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Access Denied You don't have permission to access "http://www.nike.com/nl/launch?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |