SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ze denkt waarschijnlijk dat ze naar de dierenarts moetquote:Op donderdag 22 april 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra mijn hond in de gaten heeft dat hij onder de douche moet vlucht die ook weg.
Heb je wel zat ruimtequote:
EVEN SERIEUSquote:Op donderdag 22 april 2021 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach je bent niet de enige met grote voeten
quote:
Bij Sjefke ging dat vrij makkelijk. Die pakte ik gewoon op en liep zo met hem naar de badkamer. Eenmaal daar wilde hij wel weg, maar dat liet ik niet toe. Voordeel van een handzaam formaat zonder tanden..quote:Op donderdag 22 april 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra mijn hond in de gaten heeft dat hij onder de douche moet vlucht die ook weg.
Ik ben een baasquote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij Sjefke ging dat vrij makkelijk. Die pakte ik gewoon op en liep zo met hem naar de badkamer. Eenmaal daar wilde hij wel weg, maar dat liet ik niet toe. Voordeel van een handzaam formaat zonder tanden..
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Jodenkoeken, speculaas, spritsenquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Modus het volgende:
Net alsof er ook ongevulde koeken bestaan.
Dat is waar tandartsleerlingen op oefenen denk ikquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Modus het volgende:
Net alsof er ook ongevulde koeken bestaan.
Gaat het?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enkhuizerquote:
Dat zijn toch jodenkoeken?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enkhuizer![]()
Ligt nog een deel van mijn voorouders
Enkhuizer spritsen zijn geen jodekoeken nee.quote:
Schlomo Fles.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien zijn zijn voorouders wel joods?
Als ik google op Enkhuizen en sprits vind ik niksquote:Op donderdag 22 april 2021 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enkhuizer spritsen zijn geen jodekoeken nee.
oh jammer. Als je door Enkhuizen loopt en je vraagt het bij een bakker, gaat het dan beter denk je? Ik denk het welquote:Op donderdag 22 april 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ma
[..]
Als ik google op Enkhuizen en sprits vind ik niks
Krakelingen koop ik zelf echt nooit.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever een sprits
Of krakelingen
Mweh 😔quote:Op donderdag 22 april 2021 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Full House, dat mag je wel kijken
quote:Op donderdag 22 april 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jammer. Als je door Enkhuizen loopt en je vraagt het bij een bakker, gaat het dan beter denk je? Ik denk het wel
Ja het dartsen is niet om aan te gluren inderdaad.quote:
Weet ik veel. Ik ben ok maar een provinciaaltje. Je mag ook wat anders eten hoorquote:Op donderdag 22 april 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Jij doet net of het een plaatselijke specialiteit is.
Ik ook niet. Ex-vriendinnetje was er dol op dus ik kocht ze voor haar.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krakelingen koop ik zelf echt nooit.
Dank jequote:Op donderdag 22 april 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik ben ok maar een provinciaaltje. Je mag ook wat anders eten hoor
Niet gekeken hahaquote:Op donderdag 22 april 2021 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat was dat een slechte sitcom he...
hier gingen ze niet hoor, zee ligt gelukkig in de buurtquote:Op donderdag 22 april 2021 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij Sjefke ging dat vrij makkelijk. Die pakte ik gewoon op en liep zo met hem naar de badkamer. Eenmaal daar wilde hij wel weg, maar dat liet ik niet toe. Voordeel van een handzaam formaat zonder tanden..
worden nu na elke spreker schoongemaaktquote:Op donderdag 22 april 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Die tafelbladen in de Tweede Kamer zien er zo goor uit na 30 jaar klamme handjes
Mja, ik bedoel vooral die bureautjes waar ze achter zitten. Ziet er niet uit.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
worden nu na elke spreker schoongemaakt
Mijne ook gefixtquote:Op donderdag 22 april 2021 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
zie fix, realiseerde me telaat dat het wellicht verkeerd werd begrepen
Hartjes en namen erin gekerfd enzo.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Die tafelbladen in de Tweede Kamer zien er zo goor uit na 30 jaar klamme handjes
Geertquote:Op donderdag 22 april 2021 21:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hartjes en namen erin gekerfd enzo.
Aantal centimeters.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hartjes en namen erin gekerfd enzo.
Ik oefen hier vast een beetje op ballie.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opeens weet je het, je wordt leeuwendompteur.
Nee, als we dat doen is Buda weer een week van de legquote:Op donderdag 22 april 2021 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
En wordt het niet tijd dat mijn usersnaam wordt gewijzigd in de OP tekening @:Kwiwi
Mental image van een tandeloze leeuw met een veelkleurig fout jurkje aan en ledverlichte gympies.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik oefen hier vast een beetje op ballie.
quote:Op donderdag 22 april 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van een tandeloze leeuw met een veelkleurig fout jurkje aan en ledverlichte gympies.
quote:Op donderdag 22 april 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik oefen hier vast een beetje op ballie.
Moet heel Foqueville het zonder eieren stellenquote:Op donderdag 22 april 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, als we dat doen is Buda weer een week van de leg
quote:
En dat kan niet, we hebben ze nodig om de vlaaifabriek draaiende te houdenquote:Op donderdag 22 april 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet heel Foqueville het zonder eieren stellen
Had voor mij ook geen zak (huehue) uitgemaakt trouwensquote:
Je zou graag uit je mond pissen?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had voor mij ook geen zak (huehue) uitgemaakt trouwens
ah professor hydrologie is wakker. Het werd tijd.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou graag uit je mond pissen?
De backbone van de economie van ons fraaie dorpje.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat kan niet, we hebben ze nodig om de vlaaifabriek draaiende te houden
Je hebt wel mensen met een mond waar hun kontgat jaloers op is, zoveel stront komt eruit..quote:Op donderdag 22 april 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou graag uit je mond pissen?
Toad TVquote:Op donderdag 22 april 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaawHij droomt natuurlijk al van een mooie carričre als MGM-leeuw.
Wat een mislukte springkikkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |