SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ze denkt waarschijnlijk dat ze naar de dierenarts moetquote:Op donderdag 22 april 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra mijn hond in de gaten heeft dat hij onder de douche moet vlucht die ook weg.
Heb je wel zat ruimtequote:
EVEN SERIEUSquote:Op donderdag 22 april 2021 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach je bent niet de enige met grote voeten
quote:
Bij Sjefke ging dat vrij makkelijk. Die pakte ik gewoon op en liep zo met hem naar de badkamer. Eenmaal daar wilde hij wel weg, maar dat liet ik niet toe. Voordeel van een handzaam formaat zonder tanden..quote:Op donderdag 22 april 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra mijn hond in de gaten heeft dat hij onder de douche moet vlucht die ook weg.
Ik ben een baasquote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij Sjefke ging dat vrij makkelijk. Die pakte ik gewoon op en liep zo met hem naar de badkamer. Eenmaal daar wilde hij wel weg, maar dat liet ik niet toe. Voordeel van een handzaam formaat zonder tanden..
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Jodenkoeken, speculaas, spritsenquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Modus het volgende:
Net alsof er ook ongevulde koeken bestaan.
Dat is waar tandartsleerlingen op oefenen denk ikquote:Op donderdag 22 april 2021 21:05 schreef Modus het volgende:
Net alsof er ook ongevulde koeken bestaan.
Gaat het?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enkhuizerquote:
Dat zijn toch jodenkoeken?quote:Op donderdag 22 april 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enkhuizer![]()
Ligt nog een deel van mijn voorouders
Enkhuizer spritsen zijn geen jodekoeken nee.quote:
Schlomo Fles.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien zijn zijn voorouders wel joods?
Als ik google op Enkhuizen en sprits vind ik niksquote:Op donderdag 22 april 2021 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enkhuizer spritsen zijn geen jodekoeken nee.
oh jammer. Als je door Enkhuizen loopt en je vraagt het bij een bakker, gaat het dan beter denk je? Ik denk het welquote:Op donderdag 22 april 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ma
[..]
Als ik google op Enkhuizen en sprits vind ik niks
Krakelingen koop ik zelf echt nooit.quote:Op donderdag 22 april 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever een sprits
Of krakelingen
Mweh 😔quote:Op donderdag 22 april 2021 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Full House, dat mag je wel kijken
quote:Op donderdag 22 april 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jammer. Als je door Enkhuizen loopt en je vraagt het bij een bakker, gaat het dan beter denk je? Ik denk het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |