Oh dat weet ik niet, ik kijk niet. Maar die eerste maand of waren het er twee? Dat was niet zomaar een hype, hij was echt heel erg goed toen.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is vandaag wel echt slecht hoor, daar niet van.
Dikke maand, ik vond hem toen ook heel erg goed ja.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, ik kijk niet. Maar die eerste maand of waren het er twee? Dat was niet zomaar een hype, hij was echt heel erg goed toen.
Omg dit duurt urenquote:Op donderdag 22 april 2021 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit hoeft geen uren duren kom aan
Niet te zien dus dan bepaalt de grensquote:Op donderdag 22 april 2021 20:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom wordt die goal afgekeurd dan?
Maar het is wel te zien.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet te zien dus dan bepaalt de grens
Was wel te zien johquote:Op donderdag 22 april 2021 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Er lag voor het gemak een kalklijnquote:Op donderdag 22 april 2021 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Met die redenatie kan je de var opheffen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, moment van spelen was niet te zien. ESPN pauzeert op een arbitrair moment.quote:
Thanksquote:Op donderdag 22 april 2021 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Was wel te zien op dat laatste beeld.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De lijntjes zullen elkaar wel aangeraakt hebben, ik vind het prima dat je dan de grens laat bepalen in plaats van te centimeterneuken zoals in Ingurlundquote:
Ah oké.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, moment van spelen was niet te zien. ESPN pauzeert op een arbitrair moment.
Maar je ziet met blote oog dat voet van Utrecht-speler achter die van Klaassen staat. Daar heb je geen lijnen voor nodigquote:Op donderdag 22 april 2021 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De lijntjes zullen elkaar wel aangeraakt hebben, ik vind het prima dat je dan de grens laat bepalen in plaats van te centimeterneuken zoals in Ingurlund
Misschien is het optisch bedrog dan maar dit leek mij wel iets meer dan dat. Nou ja, soms zit het mee, soms zit het tegen. Wel eens met je stelling hoor.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De lijntjes zullen elkaar wel aangeraakt hebben, ik vind het prima dat je dan de grens laat bepalen in plaats van te centimeterneuken zoals in Ingurlund
Scheef camerastandpunt.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar je ziet met blote oog dat voet van Utrecht-speler achter die van Klaassen staat. Daar heb je geen lijnen voor nodig
Terwijl Ajax hier weinig kan verliezen. Leer ons die VAR kennen.quote:Op donderdag 22 april 2021 20:09 schreef yats het volgende:
Goh, wil de VAR bewijzen dat ze niet altijd in het voordeel van Ajax beslissen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |