Je probeerde waarschijnlijk intelligent over te komen met deze lange zin, maar je zegt hier letterlijk dat jouw aanwezigheid het niveau niet opkrikt als de lokale bevolking achtergebleven is. Ergo, je impliceert dat je zelf achtergebleven bent.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ikzelf probeer met mijn aanwezigheid altijd het niveau der algemene beschaving wat op te krikken, maar er zijn nu eenmaal gebieden in Nederland waar dat nu eenmaal niet mogelijk is vanwege de algemene en onoverkomelijke achtergeblevenheid van de lokale bevolking.
Zuid Brabant is toch België?quote:Op donderdag 22 april 2021 19:10 schreef Id_do_her het volgende:
Haha nee, Zuid-Oost Brabant is zowat de beste regio van Nederland.
Je mist de essentie van het woord proberen en aanwezigheid.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:03 schreef knoopie het volgende:
[..]
Je probeerde waarschijnlijk intelligent over te komen met deze lange zin, maar je zegt hier letterlijk dat jouw aanwezigheid het niveau niet opkrikt als de lokale bevolking achtergebleven is. Ergo, je impliceert dat je zelf achtergebleven bent.
Buitenland.quote:
Kutter dan zuid Limburg, maar nog altijd > de rest van Nederland.quote:
Zuid-Limburg is naar mijn mening mooier dan het noorden. Maar het is me bekend dat Noord-Limburgers af lopen te geven op hun provinciegenoten in de plaatselijke hoofdstad.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kutter dam zuid Limburg, maar nog altijd > de rest van Nederland.
Tja ze woont nu eenmaal daar, wat je van ver haalt is lekker en nee ik ga nooit samenwonen.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:09 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Je gaat dus zo ver reizen (en vervolgens ook nog met die stinkschwanz in het OV) om even te kunnen neuken met een wijf met roomblanke dijen die ergens achter boerenlullenland woont.
Neuktechnisch heb ik het dan nog beter voor elkaar.
PS. ik neuk niet.
Ik heb ook niet zoveel met midden en noord Limburg, maar Nederland mag zich gelukkig prijzen dat het zuid Limburg met alles daarboven verbindt.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zuid-Limburg is naar mijn mening mooier dan het noorden. Maar het is me bekend dat Noord-Limburgers af lopen te geven op hun provinciegenoten in de plaatselijke hoofdstad.
Je hebt het hele weekend op FOK! gezeten man, leugenaar.quote:een neuktechnisch fantastisch weekend
Nee ik had even een sabbatical, ze denken dat ze me daarmee de mond kunnen snoerenquote:Op donderdag 22 april 2021 19:19 schreef Scuidward het volgende:
Maandagavond. Heb je eindelijk dat punt langs de Duitse grens gevonden waar je wel bereik hebt?
Tuurlijk, ik moet ook af en toe even uithijgen he.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je hebt het hele weekend op FOK! gezeten man, leugenaar.
Blablablaquote:Op donderdag 22 april 2021 19:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik moet ook af en toe even uithijgen he.
Dan galmt het hier behoorlijk. Dacht je nog te kunnen horenquote:Op donderdag 22 april 2021 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee ik had even een sabbatical, ze denken dat ze me daarmee de mond kunnen snoeren
Je bent gewoon jaloers op mijn broodje kipquote:
Ik ben net als WD40, ik kruip waar ik niet gaan kanquote:Op donderdag 22 april 2021 19:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dan galmt het hier behoorlijk. Dacht je nog te kunnen horen
Meer een soort Neutral-Moresnet, tenminste in de tijd dat Duitsland, België en Nederland ruzie hadden over waar dat gebied nou bij ging horen.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met midden en noord Limburg, maar Nederland mag zich gelukkig prijzen dat het zuid Limburg met alles daarboven verbindt.
Anders waren we allang een soort van Monaco geweest.
Hangt ervan af hoe je het benaderd.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is inderdaad land dat buiten ligt.
Een vierlandenpuntquote:Op donderdag 22 april 2021 19:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meer een soort Neutral-Moresnet, tenminste in de tijd dat Duitsland, België en Nederland ruzie hadden over waar dat gebied nou bij ging horen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |