Ik ookquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat code zwart een beetje flink doorzet en dat die ellende weer afgelast wordt.
En grijs?quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Goud/koper tinten worden de haarhypes van deze zomer.
@:rtlboulevard
Bedankt voor de tip! Ga je de zomer nog halen, of ben je alweer beter?quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat is zo 2020.quote:
Nee, nog altijd een wrak en geen corona dus dan wordt het ineens levensbedreigendquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ga je de zomer nog halen, of ben je alweer beter?
Kut voor je dat je geen corona hebt, maar gelukkig zijn de besmettingen nog hoog. Je maakt dus nog een kans!quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is zo 2020.
[..]
Nee, nog altijd een wrak en geen corona dus dan wordt het ineens levensbedreigend
Daar vrees ik dus voor man. Liever een onschuldig griepje als corona dan een echt virus.quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kut voor je dat je geen corona hebt, maar gelukkig zijn de besmettingen nog hoog. Je maakt dus nog een kans!
Je stelt niet teleur.quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
I can see your voice is tot nog toe wel het slechtste programma wat ik vandaag heb gekeken.
Moest even googlen maar dit klinkt erg slecht ja. Hopelijk heb je ervan genotenquote:Muzikale spelshow waarin zes kandidaten alles uit de kast halen om het panel te laten geloven dat ze een goede zanger zijn. Maar niet alles is wat het lijkt, want er zitten tussen de kandidaten ook een aantal valse stemmen. In verschillende rondes vallen de kandidaten een voor een af. De laatst overgebleven kandidaat mag aan het eind van de show een duet zingen met de bekende Nederlandse gastartiest.
Het valse duet met Glannis Grace was HI-LA-RISCHquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Moest even googlen maar dit klinkt erg slecht ja. Hopelijk heb je ervan genoten.
Video: Politie doet inval in loods Lottum, persoon opgepaktquote:
Er is ook een lul van RTL die zo heet.quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
@:maxi-mus er heet iemand in een programma met Britt Dekker "Durkje". Frieslandgod.
Ik ga even thee drinken als je het niet erg vindtquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Er is ook een lul van RTL die zo heet.
Drink jij wel eens bier, KingRolo?quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga even thee drinken als je het niet erg vindt
te bitter voor mijquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Drink jij wel eens bier, KingRolo?
Dit gaat vooralsnog bijzonder goed.quote:Op vrijdag 23 april 2021 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weinig zon nog in mijn tuin dus heb de verwarmer maar aangezet, maar verder hetzelfde plan makker
De nieuwe Yannick is uit. @fetX moet ook maar even kijken in Keukenkampioen topic.quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit gaat vooralsnog bijzonder goed.
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 23 april 2021 23:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe Yannick is uit. @:fetx moet ook maar even kijken in Keukenkampioen topic.
Ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |