Godverdomme zoveel vrolijkheid in het begin kan ik niet aan. Niet verder gekekenquote:Op zaterdag 24 april 2021 21:16 schreef Zipportal het volgende:
@:de_kraam @:ggmm @:caland @:wereldgozer @:elan @:derest
Geen mention, derhalve niet gekeken.quote:Op zaterdag 24 april 2021 21:16 schreef Zipportal het volgende:
@:de_kraam @:ggmm @:caland @:wereldgozer @:elan @:derest
Jij snapt het maatquote:Op zaterdag 24 april 2021 21:45 schreef De_Kraam het volgende:
Vuile racist Braddie breekt de stokjes doormidden.
De zout is heel sausquote:Op zaterdag 24 april 2021 21:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Godverdomme zoveel vrolijkheid in het begin kan ik niet aan. Niet verder gekeken
Uitschrijven? Tijd voor een bad standing.quote:Op zaterdag 24 april 2021 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Die video's van braddie zijn wel genot beter dan DSI en/of al die otter videos.
ik schrijf me graag permanent in de mentionlijst @:ggmm @:zipportal @:lenny_leonard @:coco
Deel je persoonlijke problemen hier niet aub.quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:23 schreef AFCNiels het volgende:
Kent iemand het programma "de verraders"?
Dit is totaal geen persoonlijk probleem. Ik zag alleen dat iedereen op twitter boos is op ene Samantha omdat die iemand verraden had in een programma dat "de verraders" heet. Dit vond ik nogal raar, het lijkt me dat die Samantha dan als enige het programma begrepen heeft.quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deel je persoonlijke problemen hier niet aub.
Jaquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:23 schreef AFCNiels het volgende:
Kent iemand het programma "de verraders"?
Dit lijkt me een programma waar @onlogisch naar kijkt.quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is totaal geen persoonlijk probleem. Ik zag alleen dat iedereen op twitter boos is op ene Samantha omdat die iemand verraden had in een programma dat "de verraders" heet. Dit vond ik nogal raar, het lijkt me dat die Samantha dan als enige het programma begrepen heeft.
Kijk liever naar de opengesperde kut van je moeder.quote:Op zondag 25 april 2021 00:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit lijkt me een programma waar @:onlogisch naar kijkt.
wtfquote:Op zondag 25 april 2021 00:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk liever naar de opengesperde kut van je moeder.
nou nouquote:Op zondag 25 april 2021 00:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk liever naar de opengesperde kut van je moeder.
moet jij wetenquote:Op zondag 25 april 2021 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, om half 1 op een zaterdag ben ik meestal nog wel wakker
Het is zondag.quote:Op zondag 25 april 2021 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, om half 1 op een zaterdag ben ik meestal nog wel wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |