ze is gewoon een dikke hij xDquote:Op donderdag 22 april 2021 09:07 schreef IceCreamSandwich het volgende:
"WAAAAAAAAH, ZE IS ZWANGER !!!!! ....het condoom is gescheurd..."
SPOILER: NSFW linkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schreeuwde jij ook zo?People assume too much.
Dat is inderdaad wel het eerste om af te schaffen als je een relatie aangaat.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom condoom als je seks hebt met je vaste vriend.
Zal wel een kloontje van @Phoenyx of @Nikonlover aka @Starhopper zijnquote:Op donderdag 22 april 2021 10:46 schreef HansCojona het volgende:
Dat je jezelf als vrouw voordoet hier is tot daar aan toe.
Het zou mij niet verbazen dat half Fok! Door 1 persoon wordt gerund.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zal wel een kloontje van @:phoenyx of @:nikonlover aka @:starhopper zijn
Er zijn inderdaad wel lieden die er een heel leger kloons op nahouden heb ik het idee.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:55 schreef HansCojona het volgende:
Het zou mij niet verbazen dat half Fok! Door 1 persoon wordt gerund.
Nee?quote:Op donderdag 22 april 2021 10:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zal wel een kloontje van @:phoenyx of @:nikonlover aka @:starhopper zijn
Klinkt als een kloon van @Fushia2quote:Op donderdag 22 april 2021 09:11 schreef Nine. het volgende:
Met een vriend die @:konthaar heet kon je daarop wachten
Vond het ook al erg vreemd ja, of ze doet het voor de rest met iedereen zonder condoom, waardoor haar vaste vriend liever met doet.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet iedereen hoeft Italiaanse ijs aan zijn knoepert.quote:Op donderdag 22 april 2021 13:40 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Vond het ook al erg vreemd ja, of ze doet het voor de rest met iedereen zonder condoom, waardoor haar vaste vriend liever met doet.
Misschien slikt ze (tijdelijk) geen pilquote:Op donderdag 22 april 2021 10:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 22 april 2021 13:41 schreef Abid het volgende:
En hoe heb je hier precies last van? Dacht dat je dat lekker vond.
Sis kebab is ook niet aan te radenquote:Op donderdag 22 april 2021 14:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft Italiaanse ijs aan zijn knoepert.
Van mij mag je. Dan lebber ik daarna dat geile okselhaar af.quote:Op donderdag 22 april 2021 17:13 schreef 0kselhaar het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Ik ram toch ook niet onvoorbereid een vuist in jou anus?
Dat is al de vijfde keer, Dirkje van mequote:Op donderdag 22 april 2021 09:07 schreef IceCreamSandwich het volgende:
"WAAAAAAAAH, ZE IS ZWANGER !!!!! ....het condoom is gescheurd..."
Hoe gaat het nu met je anus TS?quote:Op donderdag 22 april 2021 08:57 schreef 0kselhaar het volgende:
Ik neem jullie mee naar mijn slaapkamer gister avond
De lampjes waren gedimmed, de kaarsje aan, heerlijke seks
Mijn vriendje gaat doggy, tijdens de doggy flopt hij hem er uit (net iets te ver naar achter)
wil hem terug floppen, gaat die gast per ongeluk in het verkeerde gaatje
Ik fronzen en auwauwauw en kleine traantjes
Hij zijn piel terug trekken, condoom helemaal bruin
klacht: vriendje ging onaangekondigd anaal
Ik las ooit ergens dat als je in dat soort gaten gaat de slurf zelf ook een paar dagen naar stront ruikt, ook al heb je bescherming om. Dat lijkt me voor de gever ook niet fijn.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:57 schreef 0kselhaar het volgende:
Ik neem jullie mee naar mijn slaapkamer gister avond
De lampjes waren gedimmed, de kaarsje aan, heerlijke seks
Mijn vriendje gaat doggy, tijdens de doggy flopt hij hem er uit (net iets te ver naar achter)
wil hem terug floppen, gaat die gast per ongeluk in het verkeerde gaatje
Ik fronzen en auwauwauw en kleine traantjes
Hij zijn piel terug trekken, condoom helemaal bruin
klacht: vriendje ging onaangekondigd anaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |