en heidi is nu bass van gntmquote:Op donderdag 22 april 2021 07:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Seal is een zanger en Heidi was model.
quote:Op donderdag 22 april 2021 07:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
en heidi is nu bass van gntm
germany next flop model
Dat programma is ook wel klaar.quote:Op donderdag 22 april 2021 07:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
en heidi is nu bass van gntm
germany next flop model
Van die next top model programma's?quote:Op donderdag 22 april 2021 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat programma is ook wel klaar.
is elke jaarquote:Op donderdag 22 april 2021 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat programma is ook wel klaar.
Klopt.quote:Op donderdag 22 april 2021 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van die next top model programma's?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-04-2021 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Al die tv programma's hebben hun tijd wel gehad. Entertainment-moe.quote:Op donderdag 22 april 2021 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Vind dat echt van die waardeloze programma's
Ik heb dat nooit gekeken. Klein stukje en toen was ik er wel klaar meequote:Op donderdag 22 april 2021 07:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Al die tv programma's hebben hun tijd wel gehad. Entertainment-moe.
Slaap lekker Marioquote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 22 april 2021 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Krijg je een vooraankonding te zien om vooral te gaan kijken naar "De Chocolade Show".
Ik doe het niet vaak maar dit is echt een:
Volgens mij leef ik onder een steen, ken die helemaal nietquote:Op donderdag 22 april 2021 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Krijg je een vooraankonding te zien om vooral te gaan kijken naar "De Chocolade Show".
Ik doe het niet vaak maar dit is echt een:
Ik bedoelde deze: het programma "Showcolade" van omroep Max. Een levendige spelshow voor jong en oud die de kijkers verrast met ambacht en chocoladekunst. Welke objecten zijn echt en welke zijn van chocola?quote:Op donderdag 22 april 2021 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij leef ik onder een steen, ken die helemaal niet
NPO heb ik niet vaak aan, euhhh eigenlijk nooitquote:Op donderdag 22 april 2021 07:35 schreef FreshFruit het volgende:
En op NPO heb je ook nog Showcolade.![]()
![]()
Omroep Max die kijk ik nooitquote:Op donderdag 22 april 2021 07:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze: het programma "Showcolade" van omroep Max. Een levendige spelshow voor jong en oud die de kijkers verrast met ambacht en chocoladekunst. Welke objecten zijn echt en welke zijn van chocola?
Netflix kijk ik al bijna helemaal niet meer.quote:Op donderdag 22 april 2021 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NPO heb ik niet vaak aan, euhhh eigenlijk nooit
Ik kijk denk ook niet zo heel veel tv
Vaker videoland of Netflix
Film-moe geworden? Serie-moe? Het kost allemaal veel tijd ook.quote:Op donderdag 22 april 2021 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netflix kijk ik al bijna helemaal niet meer.
Al uit gekeken?quote:Op donderdag 22 april 2021 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netflix kijk ik al bijna helemaal niet meer.
Ik heb tijdens DTS vaak wel iets opstaan,maar kan op Netflix bijna niks leuks meer vinden.quote:Op donderdag 22 april 2021 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Film-moe geworden? Serie-moe? Het kost allemaal veel tijd ook.
Jij ook alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |