Bieren is pas op 7 mei (dacht ik)quote:
Laat me raden, je hebt het kutbiertje gehoudenquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou.. ik heb er één biertje uit gehaald ... die ik echt niet wilde weggeven.
Er nog een paar bijgestopt... en ga het nu met pijn in mijn hart weg geven.
Doe je niet mee?quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou.. ik heb er één biertje uit gehaald ... die ik echt niet wilde weggeven.
Er nog een paar bijgestopt... en ga het nu met pijn in mijn hart weg geven.
quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:42 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat je het over de SC had.Maar ik kom uiteraard 7 mei meedoen.
Gezelliequote:Op vrijdag 23 april 2021 20:42 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat je het over de SC had.Maar ik kom uiteraard 7 mei meedoen.
Zo ben jij wel. Je offert je opquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik open wel een biertje, komt ze niet voor niets kijken
Jaa, we benne op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar te hellepe niewaarquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo ben jij wel. Je offert je op![]()
Vandaar dat je mijn sticker krijgt
Jij zuipende champignonquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:50 schreef shiitake het volgende:
Dat Lull biertje had ik trouwens de vorige keer al meebesteld en toevallig vorige weekend al geproefd.
quote:
Is dat de trend van vanavond?quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:48 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Ja pas maar op anders ga ik hier rare dingen zeggen.
Lag ie lekker in de mond?quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:50 schreef shiitake het volgende:
Dat Lull biertje had ik trouwens de vorige keer al meebesteld en toevallig vorige weekend al geproefd.
Ik had er 10 extraquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:20 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook 2 extra besteld .. maar nog niet geproefd ..
Hād? Jij zuipende molquote:
Iedereen maar 1 nominatie is het doelquote:Op zaterdag 24 april 2021 00:36 schreef chufi het volgende:
En dan zeuren om nominaties terwijl ie zelf al de komende 4 versie kan vullen
Alle nominaties die niet gekozen zijn blijven staanquote:
Heb je ook een uitnodiging gedaan om mee te drinken in mei?quote:Op zaterdag 24 april 2021 14:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het cadeau viel in goede aarde, nu maar alles nog een keer besteld
Neequote:Op zaterdag 24 april 2021 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je ook een uitnodiging gedaan om mee te drinken in mei?
ja ja zoiets bedacht ik me ook al ...quote:Op zaterdag 24 april 2021 14:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neekan ook niet.. Dan val ik door de mand
Wat zijn eigenlijk de lekkerste Spaanse biertjes?quote:
Daar heb ik me nooit zo in verdiept om eerlijk te zijn .. Zat wel even te checken bij MisterHop maar daar hadden ze weinig of niets op voorraad aan speciaal Spaans bierquote:Op zaterdag 24 april 2021 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk de lekkerste Spaanse biertjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |