Hop, hop, hop, paardjes in galopquote:Op vrijdag 23 april 2021 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, ik zag nog een foto van Mr. Hop op weg naar juliie:Y
[ afbeelding ]
We wachten op je handgeschreven kaartje en bierseksuele stickerquote:Op vrijdag 23 april 2021 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
The eagle has landed:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2021 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg het glas er deze keer gratis bij.
Ik heb het uitgeprint..dan ga ik de pen wegkrassen en dan kan ik je naam zienquote:
Ghehequote:Op vrijdag 23 april 2021 18:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb het uitgeprint..dan ga ik de pen wegkrassen en dan kan ik je naam zien
Over wie heb je het nu?quote:
Nee, ik heb nu een kale doos.quote:
Mode?quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu een kale doos.![]()
De vorige was wel zo.
Dat moet je aan mr. Hop vragen... Waarom omaNijn nu een kale doos kreegquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mode?
Hardnekkige platjes?
Hoe dan?
Ik heb de F* Wine doosquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu een kale doos.![]()
De vorige was wel zo.
Ja, geweldig... vond mijn bezorger ook. Nu is het een neutrale doos zonder tekst.quote:
Het is zo leuk als het doosje gebracht wordt, ect een cadeautje voor jezelfquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:57 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het nu alweer leuk zo met de voorpret.
Ik heb nog niet eens een doosje, maar geniet van jullie geposte doosjes.quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo leuk als het doosje gebracht wordt, ect een cadeautje voor jezelf
En de grootste pret moet dan nog komen voor jouquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een doosje, maar geniet van jullie geposte doosjes.
Kom je ook buurten?quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:57 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het nu alweer leuk zo met de voorpret.
Veel plezier en rij/loop voorzichtig.quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou.. ik heb er één biertje uit gehaald ... die ik echt niet wilde weggeven.
Dat kutbier zeker?
Er nog een paar bijgestopt... en ga het nu met pijn in mijn hart weg geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |